Je bent ervan op de hoogte dat dat niet meer bestaat hè, het Oostblok...?Alexander schreef:... voor mij ook de eerste keer dat ik richting het oostblok ga.

K.
Moderator: mods
Je bent ervan op de hoogte dat dat niet meer bestaat hè, het Oostblok...?Alexander schreef:... voor mij ook de eerste keer dat ik richting het oostblok ga.
Stad Boekarest heeft echt mooie kanten. Herastrau park, old town Lipscani, het bombastische Ceaucescu paleis. En ontzettend veel m.i. ontzettend lekkere chicks.Rishi schreef:Steau is inderdaad een prachtige tegenstander. Stad, team (kans dat we doorgaan is groot) en kosten.. top!
Hmmm...dat park klinkt erg interessant. Ik ga toch even wat anderen polsen of ze meewillen!wimpey schreef: Stad Boekarest heeft echt mooie kanten. Herastrau park, old town Lipscani, het bombastische Ceaucescu paleis. En ontzettend veel m.i. ontzettend lekkere chicks.![]()
I'm f*ckin goin!Thijs schreef:Hmmm...dat park klinkt erg interessant. Ik ga toch even wat anderen polsen of ze meewillen!wimpey schreef: Stad Boekarest heeft echt mooie kanten. Herastrau park, old town Lipscani, het bombastische Ceaucescu paleis. En ontzettend veel m.i. ontzettend lekkere chicks.![]()
Je vrouw weet van die "ontzettend lekkere chicks"?wimpey schreef:I'm f*ckin goin!Thijs schreef:Hmmm...dat park klinkt erg interessant. Ik ga toch even wat anderen polsen of ze meewillen!wimpey schreef: Stad Boekarest heeft echt mooie kanten. Herastrau park, old town Lipscani, het bombastische Ceaucescu paleis. En ontzettend veel m.i. ontzettend lekkere chicks.![]()
Net met m'n vrouw het kerstcadeau afgestemd: een tripje Boekarest voor moi dus!
![]()
Kaartje wordt geregeld, ik ga tussen de Roemenen zitten. Terugvlug net geboekt: 18 euri. Nu de heenvlucht nog!
Ehm.... Er is er niet een zo lekker als zij!InnerHarbour schreef: Je vrouw weet van die "ontzettend lekkere chicks"?
Je had wel praatjes op pagina 1 van dit topic, maar nu de loting daar is... Ga je ons nog vertellen welke nachtclub?Marillion schreef:Over Roemenië gesproken. Wat dacht je van Boekarest? Zit een uitstekende nachtclub in het centrum daar!
beelzebub schreef:Je had wel praatjes op pagina 1 van dit topic, maar nu de loting daar is... Ga je ons nog vertellen welke nachtclub?Marillion schreef:Over Roemenië gesproken. Wat dacht je van Boekarest? Zit een uitstekende nachtclub in het centrum daar!
Hij is 10 jaar..Cruijff schreef:Ja de Ajax Life clubcard is vrij snel aan de beurt en ongetwijfeld zul je meer dan 1 kaart per cc kunnen bestellen. Ik geloof dat de kids kaarten bovendien op hetzelfde moment aan de beurt zijn als de Ajax life kaart houders dus dat moet goed komen. Hoe oud is je zoon?