Mwah, je refereerde net wel naar een post van mij, alsof ik heb gezegd dat Maher een groter talent is dan Eriksen. Maar misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd hoor.Jöhnk schreef:Maher is echt niet beter dan Eriksen, daar ging het hier even om. Dat wordt hij ook niet trouwens. Verder een uitstekend talent, dat ben ik helemaal met je eens, die eigenlijk juist veel overeenkomsten heeft met Eriksen: techniek, creativiteit, kilometervreter. Ik zie hem ook graag komen, maar hij zal duur zijn.
Dat van z'n afgelegde meters klopt.Eriksen heeft een nogal lakse houding, maar hij legt wel iedere wedstrijd de meeste meters af. Gisteren was Van Bommel dan ook de kleuter, en niet Eriksen. Schoonzoon werd helemaal scheel gelopen.

Je kan spelers op zulke compleet verschillende teams moeilijk vergelijken, maar ik schat de mogelijkheden van Lens toch wel iets hoger in dan Alderweireld. Het huidige Everton is dan een hele behoorlijke ploeg, al is dat wel weer een club die volgend jaar ook weer tiende kan eindigen.Wat 'middelmatig' is en wat 'uitstekend' hangt natuurlijk ook af van hoe je het bekijkt. Lens zal wellicht ooit samen met alderweireld voor een club als Everton spelen (ik neem niet aan dat jij een rol voor hem weggelegd ziet bij Chelsea of Barcelona).