Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Re: Engeland en Schotland
Vrijdagochtend: nieuwe column op NUsport. Over Celtic - FC Barcelona, Celtic Park, Rod Stewart en chili con carne. Parkhead!
Leest u maar.
Leest u maar.
Still alive...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, ik schaam me een beetje dat ik moest grinniken om het laatste grapje. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
City - Spurs 88ste minuut maakt Dzeko de 2-1. Prachtig balletje van Silva. Geluk dat die niet meedeed tegen Ajax.
Whitey on the moon.
Dat woordgrapje (na ja) heeft ie van die gast die Blokken presenteert...Thijs schreef:Haha, ik schaam me een beetje dat ik moest grinniken om het laatste grapje.
Dan vind ik Verrot Stewart leuker.

- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Vrijdagochtend, nieuwe Balgevoel-column op NUsport. Over Engeland en over Zlatan Ibrahimovic, de kersverse ontdekking der Britten. Hier lezen.
Ik heb 'm maar hier geplaatst, want ik kan geen Zlatan-topic vinden en ook geen topic over vriendschappelijke interlands, dus ik heb 'm maar in het Engeland-topic gezet, want eigenlijk gaat het in deze column vooral over 'voetballand Engeland'...
K.
Ik heb 'm maar hier geplaatst, want ik kan geen Zlatan-topic vinden en ook geen topic over vriendschappelijke interlands, dus ik heb 'm maar in het Engeland-topic gezet, want eigenlijk gaat het in deze column vooral over 'voetballand Engeland'...
K.
Still alive...
Haha, erg herkenbaar. Na Ajax - City was het goed zoeken naar commentaar over Ajax.
Precies het omgekeerde van Italianen, eigenlijk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Suarez op 10 doelpunten; weet iemand of daar strafschoppen bij zitten?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Geen enkele: http://www.vi.nl/Competities/Competitie ... page=84136Demosthenes schreef:Suarez op 10 doelpunten; weet iemand of daar strafschoppen bij zitten?
-
Leuk die gegevens, nooit eerder het aantal penalties gezien.T82 schreef:Geen enkele: http://www.vi.nl/Competities/Competitie ... page=84136Demosthenes schreef:Suarez op 10 doelpunten; weet iemand of daar strafschoppen bij zitten?
Knap van Suarez, zo vaak scoren bij een middenmoter.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Jinne
- Site Admin
Di Matteo gelijk ontslagen na het verlies van gister.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zouden ze bij Chelsea nog steeds niet begrijpen wat het maken van beleid inhoudt?
Onbegrijpelijk...
Benitez is trouwens aangesteld als tussenpaus voor de rest van het seizoen.
Een erg matige coach, al heeft hij wel een positief verleden met Torres.
Onbegrijpelijk...
Rafael Benitez.
Allright hij maakt dan alleen maar het seizoen af. Maar je weet nooit wat ze bij dat gekke Chelsea in de nabije toekomst gaan doen. Het kan zomaar dat ze hem er binnen een paar weken zelfs alweer uitkieperen of tijdens dit seizoen nog een langer contract geven (wat vervolgens weer ontbonden moet gaan worden).
Idioten.

Allright hij maakt dan alleen maar het seizoen af. Maar je weet nooit wat ze bij dat gekke Chelsea in de nabije toekomst gaan doen. Het kan zomaar dat ze hem er binnen een paar weken zelfs alweer uitkieperen of tijdens dit seizoen nog een langer contract geven (wat vervolgens weer ontbonden moet gaan worden).
Idioten.

- InnerHarbour
Was zondag bij Swansea tegen Liverpool, prachtig om te zien hoe Louis een hele verdediging kan bezighouden.
YNWA
Dus Fred Rutten is een 'heerlijke hoofdtrainer' en Benitez een erg matige coach. Nog even zeg.Baseman schreef:Zouden ze bij Chelsea nog steeds niet begrijpen wat het maken van beleid inhoudt?
Onbegrijpelijk...
Ik val persoonlijk wel in slaap bij het voetbal van Benitez, maar een matige coach is hij duidelijk niet. Kijk anders even naar zijn erelijst.
Dus omdat Benitez tussen 2001 en 2005 wat gewonnen heeft is hij een topper?
Ondertussen is het bijna 2013...verder faalde Benitez tussen 2005 en 2010 bij Liverpool (ondanks de vele miljoenen die hij mocht investeren) en werd hij in 2010 bij Inter al heel snel buiten gegooid. Daarbij is het voetbal onder hem niet om aan te zien.
Dus ja, ik vind Benitez een matige coach.
Ondertussen is het bijna 2013...verder faalde Benitez tussen 2005 en 2010 bij Liverpool (ondanks de vele miljoenen die hij mocht investeren) en werd hij in 2010 bij Inter al heel snel buiten gegooid. Daarbij is het voetbal onder hem niet om aan te zien.
Nee, een 'geweldige'. Die effe later geweldig ontslagen moest worden.Jöhnk schreef: Dus Fred Rutten is een 'heerlijke hoofdtrainer'

Baseman schreef:Dus omdat Benitez tussen 2001 en 2005 wat gewonnen heeft is hij een topper?
Maar hoe maakt dat Rutten dan een goede coach? Zoals je zegt is het inmiddels al 2013, maar wat heeft Rutten dan gewonnen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Benitez heeft helemaal niet gefaald bij Liverpool. Gewoon gepresteerd naar de mogelijkheden. Hij mocht opboksen tegen Chelsea, Arsenal en United hè. Haalde twee keer de CL-finale en won er één.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Oneens. Heeft tientallen miljoenen kapot geslagen aan matige aankopen. Babel, Riera etc etc.Bertje schreef:Benitez heeft helemaal niet gefaald bij Liverpool. Gewoon gepresteerd naar de mogelijkheden.
Maar dat is sowieso een probleem bij die club, ze doen maar wat.
Omdat de spelers uit de categorie daarboven niet naar Liverpool komen. Dan moet je dus hopen op de spelers die wel doorgroeien.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nu laat je het eruit zien alsof we medelijden moeten hebben met het arme Liverpool. Ik vind dat Benitez in zijn transferbeleid daar wel opzichtig heeft gefaald. Zoals wimpey al zegt heeft hij gewoon belachelijke bedragen uitgegeven aan grappen van spelers.Bertje schreef:Omdat de spelers uit de categorie daarboven niet naar Liverpool komen. Dan moet je dus hopen op de spelers die wel doorgroeien.
Qua prestaties heeft hij het wel boven verwachting gedaan, vanwege de CL, daar kun je niet omheen.
Dat is toch echt jouw interpretatie en niet mijn idee. Je hoeft helemaal geen medelijden met Liverpool te hebben. Het is gewoon de realiteit dat de hegemonie van de allergrootste clubs in Engeland eigenlijk alleen met nóg meer geld te doorbreken is. Dat zie je ook aan Arsenal nu: anders kopen ze jouw spelers gewoon weg.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bertje schreef:Dat is toch echt jouw interpretatie en niet mijn idee. Je hoeft helemaal geen medelijden met Liverpool te hebben. Het is gewoon de realiteit dat de hegemonie van de allergrootste clubs in Engeland eigenlijk alleen met nóg meer geld te doorbreken is. Dat zie je ook aan Arsenal nu: anders kopen ze jouw spelers gewoon weg.
Laat ik het zo stellen: met de tientallen miljoenen die Benitez te besteden kreeg, had veel beter materiaal kunnen en moeten worden gehaald. Dus heeft Benitez opzichtig gefaald in zijn transferbeleid. En dus is het onjuist dat hij naar zijn mogelijkheden heeft gepresteerd.