Manchester City - Ajax 06-11-2012
Moderator: mods
-
Re: Manchester City - Ajax 06-11-2012
Dit team mist een paar buitenspelers die het leuk/lekker vinden om een actie te maken. Babel is liever de bal kwijt dan rijk, Boerrigter loopt als een bejaarde over het veld.
Het is niet des Ajax, zulke passieve en bange wingers. Echt zonde, want daar viel vanavond veel te halen.
Het is niet des Ajax, zulke passieve en bange wingers. Echt zonde, want daar viel vanavond veel te halen.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Het is jammer dat we zo'n matige buitenspelers hebben. Daar is veel te halen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Inderdaad. Al was het al beter dan tegen Feyenoord. Maar op de vleugels is het matig, vind ook nog steeds dat Ajax een echte spits mist. Denk echt daar hier meer te halen viel ondanks dat Ajax niet eens zoveel echte kansen heft gecreeerd.Ajaciedjuh schreef:Het is jammer dat we zo'n matige buitenspelers hebben. Daar is veel te halen.
Technisch beperkt he. Zo'n Babel, daar krijg je tranen van in je ogen. Na een verrassend begin is hij nu met afstand de zwakste van het team.GangstaRiB schreef:Dit team mist een paar buitenspelers die het leuk/lekker vinden om een actie te maken. Babel is liever de bal kwijt dan rijk, Boerrigter loopt als een bejaarde over het veld.
- Ajaciedjuh
Enoh viel overigens goed in. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik had gehoopt dat Fischer in de 90e Eriksen gezien had. Dat viel me tegen. Hij moet toch de nieuwe ster worden...Ajaciedjuh schreef:Het is jammer dat we zo'n matige buitenspelers hebben. Daar is veel te halen.
Dat was jammer ja. Maar geef hem nu toch maar de kans. Babel boven Fischer verkiezen is vloeken tegen het voetbal.
Normaal gesproken moeten we het met deze vier punten doen. Madrid en Dortmund zijn echt een maatje te groot. Het zou wel genoeg moeten zijn voor plaatsing voor de EL want het onderling resultaat (is toch bepalend?) met City is in ons voordeel en ik zie dat elftal ook niet winnen tegen Madrid of Dortmund.
Nil volentibus arduum
Ik had zelf gehoopt Eriksen te zien. Dat die mocht blijven staan was op zijn minst wonderlijk.wimpey schreef:Ik had gehoopt dat Fischer in de 90e Eriksen gezien had. Dat viel me tegen. Hij moet toch de nieuwe ster worden...Ajaciedjuh schreef:Het is jammer dat we zo'n matige buitenspelers hebben. Daar is veel te halen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Mwoah, zijn beperkte techniek vind ik nog wel meevallen. Ik begrijp alleen niet waarom men een buitenspeler in hem ziet. Wie is daar mee begonnen? Hij is stijf rechts en kan daardoor alleen maar naar binnen komen, buitenom is zo makkelijk te verdedigen. Staat hij dicht bij de zijlijn zit de verdediger een bal aan de binnenkant... appeltje eitje...Jöhnk schreef:Technisch beperkt he. Zo'n Babel, daar krijg je tranen van in je ogen. Na een verrassend begin is hij nu met afstand de zwakste van het team.GangstaRiB schreef:Dit team mist een paar buitenspelers die het leuk/lekker vinden om een actie te maken. Babel is liever de bal kwijt dan rijk, Boerrigter loopt als een bejaarde over het veld.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat?! Die gozer was geweldig in de eerste helft. Tweede helft zakte het hele elftal wat weg, dus om dan te gaan wijzen naar Eriksen is wat te makkelijk. Dan kun je beter de zwarte piet bij Boerrigter, Babel en ook van Rhijn neerleggen. Babel heeft de hele wedstrijd 1 a 2 ballen goed geraakt. Boerrigter idem.Khraa schreef:Ik had zelf gehoopt Eriksen te zien. Dat die mocht blijven staan was op zijn minst wonderlijk.wimpey schreef:Ik had gehoopt dat Fischer in de 90e Eriksen gezien had. Dat viel me tegen. Hij moet toch de nieuwe ster worden...Ajaciedjuh schreef:Het is jammer dat we zo'n matige buitenspelers hebben. Daar is veel te halen.
De minuten na de 1-2 tot aan de 40ste minuut waren een genot om naar te kijken. Beste voetbal sinds lange, lange tijd.
Ook mooi dat er nu mensen zeuren over buitenspel en over een penalty. City mocht blij zijn dat Toure en Aguero de wedstrijd uit mochten spelen. Allebei donkerrood moeten hebben.
Ik heb geen speler zo veel balverlies zien lijden als Eriksen. Ik vond hem echt enorm ondermaats vandaag.
- peter
Bizar. Speelde in de eerste helft alles in een bizar hoog tempo en veelal alles op maat. Daar waar je Schone bij tijd en wijle zag afhaken vanwege het hoge tempo (en de daarmee gepaarde handelingsnelheid) zag je dat Eriksen telkens bijschakelde, opendraaide, en het tempo opvoerde. Pure klasse.Khraa schreef:Ik heb geen speler zo veel balverlies zien lijden als Eriksen. Ik vond hem echt enorm ondermaats vandaag.
Elk duel werd verloren, hij nam aan wanneer hij moest kaatsen. Al in de eerste helft bekroop mij de vraag, waarom er 20 miljoen voor hem zou moeten worden betaald.Peter schreef:Bizar. Speelde in de eerste helft alles in een bizar hoog tempo en veelal alles op maat. Daar waar je Schone bij tijd en wijle zag afhaken vanwege het hoge tempo (en de daarmee gepaarde handelingsnelheid) zag je dat Eriksen telkens bijschakelde, opendraaide, en het tempo opvoerde. Pure klasse.Khraa schreef:Ik heb geen speler zo veel balverlies zien lijden als Eriksen. Ik vond hem echt enorm ondermaats vandaag.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het was buitenspel, op itv duidelijk te zien maar hooguit een teenlengte. En Balotelli maakt de eerste overtreding waar gefloten had moeten worden.
Als Ajax het goed uitspeelt win je hier gewoon.
Als Ajax het goed uitspeelt win je hier gewoon.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
Fischer kreeg onderuit de zak dat hij zijn man liet lopen. Ik heb Babel een paar zien sjokken (of zelfs stoppen met lopen) toen Zabaleta doordenderde. Leidde zelfs een keer tot een hachelijk moment.Jöhnk schreef:Dat was jammer ja. Maar geef hem nu toch maar de kans. Babel boven Fischer verkiezen is vloeken tegen het voetbal.
Echter had Fischer die bal gewoon terug moeten leggen. Garantie voor 2-3.
Mee eens, maar ik denk dat een jongen als Theo Janssen ook absoluut niet mee had gekund in dit tempo. Tegen Theo afgespiegeld viel Schöne over het gehele plaatje niet zo heel erg uit de toom.
We moeten gewoon maar eens een seizoen bij de Premier League aanhaken. Daar worden we fluitend kampioen.
We moeten gewoon maar eens een seizoen bij de Premier League aanhaken. Daar worden we fluitend kampioen.

- peter
Ik heb echt sterk het idee dat je me in de maling neemt.Khraa schreef:Elk duel werd verloren, hij nam aan wanneer hij moest kaatsen. Al in de eerste helft bekroop mij de vraag, waarom er 20 miljoen voor hem zou moeten worden betaald.Peter schreef:Bizar. Speelde in de eerste helft alles in een bizar hoog tempo en veelal alles op maat. Daar waar je Schone bij tijd en wijle zag afhaken vanwege het hoge tempo (en de daarmee gepaarde handelingsnelheid) zag je dat Eriksen telkens bijschakelde, opendraaide, en het tempo opvoerde. Pure klasse.Khraa schreef:Ik heb geen speler zo veel balverlies zien lijden als Eriksen. Ik vond hem echt enorm ondermaats vandaag.
Same here. Ik denk dat we het niet eens gaan worden.....Peter schreef:
Ik heb echt sterk het idee dat je me in de maling neemt.
- peter
Aangezien het nog vrij rustig is bij de Amerikaanse verkiezingen nog even een hele korte toevoeging.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat je bij de eerste drie (lange) corners zoveel succes hebt en je er vervolgens een paar keer voor kiest om een korte corner te nemen (die zwaar mislukt). Waarom blijft Ajax volharden in het nemen van korte corners?
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat je bij de eerste drie (lange) corners zoveel succes hebt en je er vervolgens een paar keer voor kiest om een korte corner te nemen (die zwaar mislukt). Waarom blijft Ajax volharden in het nemen van korte corners?
- Ajaciedjuh
Hoe is het mogelijk dat Ajax 3x scoort uit een corner tegen een ploeg die fysiek en kwa lengte zoveel sterker/groter is!? Vraag maar aan de trainer van ONS: 1,50m zijn ze. 

- Ajaciedjuh
Een stukje uit de Telegraaf

Die vent is echt gek.Het meest bizarre was dat oud-Feyenoorder John Guidetti zonder enige schroom of angst voor de rond het Etihad-stadion aanwezige aanhang van Ajax door knallende luidsprekers voor duizenden fans zat te vertellen hoe groot de impact van zijn tijd bij Feyenoord was geweest. Guidetti, nog altijd werkend aan zijn herstel: „Ik hoop nu terug te komen in het elftal van Manchester City. Ik leer elke dag zoveel van jongens als Tevez, Aguero en Dzeko. Spijt dat ik dat jaar naar Rotterdam ben geweest, heb ik niet. Iedereen weet dat ik het daar waanzinnig heb gehad. En tegen Ajax heb ik de mooiste wedstrijden gespeeld.’’

- InnerHarbour
Geweldig resultaat, hoed af Ajax, trots op ze, 4 punten tegen de kampioen van Engeland, zijn er 4 meer dan ik verwachtte. 

YNWA
1e helft best goed, 2e helft erg zwak. Veel te veel knullig balverlies.Khraa schreef:Ik heb geen speler zo veel balverlies zien lijden als Eriksen. Ik vond hem echt enorm ondermaats vandaag.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ajaciedjuh schreef:Was een pingel. Pffff
Het was geen pingel die ballentellen had eraf gemoeten met de schop tegen het hoofd bewust op Schone
BTW we zijn dit jaar kampioen gelijk spelen