Excuus voor de korte OP, ik zit morgen en overmorgen in Manchester dus moet aan het werk.
Sluit ik af met de aloude evergreen: HEUJHEUHEJHEHUEHJEUHEHEUUUJJJJJJ

Moderator: mods
V.I.Cruijff: 'Een voordeel dat Ajax nu uit speelt
Voor Ajax is het in de ogen van Johan Cruijff een voordeel dat het dinsdag bij Manchester City speelt. De Amsterdammers hoeven namelijk minder het initiatief te nemen.
In de Champions League kan Ajax een belangrijke stap zetten voor een eventueel vervolg op de Europese velden. 'Het is simpel, bij winst speel je zo goed als zeker ook na de winterstop Europees voetbal', zegt Cruijff in De Telegraaf.
De oud-international is optimistisch over de wedstrijd tegen Manchester City met het oog op een eventueel vervolg in de Europa League. 'Bij een gelijkspel heb je daar nog een kans op en bij verlies gaat het heel moeilijk worden. Ik kijk er in ieder geval positief tegenaan.'
Volgens Cruijff zal Manchester City het initiatief moeten nemen na de 3-1 nederlaag in Amsterdam. 'Ik denk dat het een voordeel is dat Ajax nu uit speelt en minder het spel moet maken. Omdat aanvallende ingestelde ploegen vaak in de maand november in de problemen komen.'
Wat een bullshit999 schreef:V.I.Cruijff: 'Een voordeel dat Ajax nu uit speelt
Volgens Cruijff zal Manchester City het initiatief moeten nemen na de 3-1 nederlaag in Amsterdam. 'Ik denk dat het een voordeel is dat Ajax nu uit speelt en minder het spel moet maken. Omdat aanvallende ingestelde ploegen vaak in de maand november in de problemen komen.'
www.telegraaf.nlCity zoekt spelers voor 'Ajax'
Van onze Telesportredactie
Manchester City heeft een selectie met de duurst betaalde spelers ter wereld, maar het team is nog niet klaar voor het winnen van de Champions League. „Als we zeggen dat we er nog niet klaar voor zijn, is dat eerlijk”, aldus trainer Roberto Mancini aan de vooravond van het treffen met Ajax. Voor het Champions League-duel tegen de Amsterdammers mist Mancini bovendien zes spelers.
Mancini kan geen beroep doen op de verdedigers Maicon, Joleon Lescott, Micah Richards en Kolo Touré. Ook mist de oefenmeester de middenvelders David Silva en Jack Rodwell.
Zoektocht
"We zullen elf spelers vinden om te spelen", bleef Mancini hoopvol. "We hebben als team meer ervaring nodig en ook meer geluk." The Citizens beleven in hun tweede seizoen in de Champions League namelijk een dramatische start. Uit drie duels werd één punt behaald en de laatste confrontatie met Ajax ging in Amsterdam met 3-1 verloren.
Realistisch
Mancini, wiens opvolger in de persoon van Pep Guardiola al klaar lijkt te staan, blijft dan ook realistisch. "We zijn geen favoriet. Er zijn betere teams, zoals Barcelona, Bayern München, Real Madrid, Manchester United, Borussia Dortmund en Chelsea."
Het is behelpen.Peter schreef:'We zullen elf spelers vinden om te spelen'.
![]()
Basis: Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Nasri, Barry, Tevez, Dzeko, Aguero.
Bank: Pantilimon, Zabaleta, Kolarov, Razak, Sinclair, Garcia en Balotelli.
Het is me toch wat.
Hij moet Zabaleta toch wel klonen. ;-)Peter schreef:'We zullen elf spelers vinden om te spelen'.
![]()
Basis: Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Nasri, Barry, Tevez, Dzeko, Aguero.
Het is me toch wat.
Oei, ik zie gelijk kansen nu ik deze namen zie. Het is echt behelpen bij dat City... :-)Peter schreef:'We zullen elf spelers vinden om te spelen'.
![]()
Het is me toch wat.
Die schijnt nog rondjes in de Kuip te lopen.elliquido schreef:is die guidetti niet fit ?
De T.De Boer: tegen Manchester City hoef ik geen speler te motiveren
Ajax kent de laatste weken behoorlijke pieken en dalen in het behaalde niveau en de resultaten. Volgens De Boer is het inherent aan jonge spelers dat zij vaak uitstekende prestaties met ondermaats spel afwisselen. "Maar ik vond dat we de laatste weken ondanks enkele mindere resultaten steeds beter in ons spel kwamen. Daarom was ik zaterdag ook zo teleurgesteld over onze eerste helft tegen Vitesse. Ik miste de wil om alles te geven. Ik denk dat ik nu geen speler hoef te motiveren," zo gaf hij aan tijdens de persconferentie in Manchester.