MLB
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: MLB
Zo zeg voor die 54 miljoen van volgend jaar gaat maar liefst 43 miljoen naar Santana en Bay. Ik wist niet dat Johan zoveel pakte en over het contract van Bay waren we het volgens mij van het begin af aan al eens, waanzinnig.
Met Josh Hamilton heb je, je outfielder en zijn bat en Napoli komt ook vrij maar met een 10 miljoen haal je geen van tweeen binnen. Jullie manager zal goed moeten traden.
Heb je al eens gekeken naar het contract van P-Rod die eigenlijk alleen nog maar geblesseerd is of niet slaat, die gaat de komende 5 jaar nog gewoon 125 miljoen pakken, het kan daar toch niet op lijkt het wel.
Ben erg benieuwd wat Boston gaat doen, de fans accepteren niet nog zo’n jaar. Manager, griezel Valentine ligt eruit en ik lees dat ze al begonnen zijn met het interviewen van andere, Tim Wallach derde honk coach van de Dodgers was de eerste. Ze hebben nog maar 45 miljoen voor 2013 in de boeken staan en kunnen dus flink re-loaden.
Ik heb begrepen dat de Orioles met Buck Showalter gaan praten over verlenging van zijn nog één jaar doorlopende contract.
Wordt een mooi off season waarna ik me ga voorbereiden op het laatste stukje Springtraining en mijn eerste Openingday!
Met Josh Hamilton heb je, je outfielder en zijn bat en Napoli komt ook vrij maar met een 10 miljoen haal je geen van tweeen binnen. Jullie manager zal goed moeten traden.
Heb je al eens gekeken naar het contract van P-Rod die eigenlijk alleen nog maar geblesseerd is of niet slaat, die gaat de komende 5 jaar nog gewoon 125 miljoen pakken, het kan daar toch niet op lijkt het wel.
Ben erg benieuwd wat Boston gaat doen, de fans accepteren niet nog zo’n jaar. Manager, griezel Valentine ligt eruit en ik lees dat ze al begonnen zijn met het interviewen van andere, Tim Wallach derde honk coach van de Dodgers was de eerste. Ze hebben nog maar 45 miljoen voor 2013 in de boeken staan en kunnen dus flink re-loaden.
Ik heb begrepen dat de Orioles met Buck Showalter gaan praten over verlenging van zijn nog één jaar doorlopende contract.
Wordt een mooi off season waarna ik me ga voorbereiden op het laatste stukje Springtraining en mijn eerste Openingday!
YNWA
- InnerHarbour
O jee, verliezen de MFY vannacht in de 12 inning van de Tigers en ook hun captain in diezelfde inning. Misschien toch maar beter niet terug kunnen komen in de 9de.......... 

YNWA
Ik heb nooit zo'n leedvermaak als een speler zwaargeblesseerd raakt. En zeker Jeter niet, een speler waar ik enorm veel respect voor heb. Wel een gevoelige klap voor de Yankees. Jeter is een sublieme clutch hitter. Daar heb je wel wat aan in the postseason. Al neemt Ibanez de honeurs meer dan waar deze playoffs.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- InnerHarbour
MFY 2-0 achter en moeten morgen in Detroit met hun aangeschoten lineup tegen Verlander, met een beetje geluk......................
St Louis 1-0 voor maar met dat team en stad heb ik niets. Ben der tweemaal geweest, het oude en nieuwe Bush gezien maar wat een uitgestorven provincie stad is dat. Je kan er overdag een kanon afschieten. Die Arch is een boog meer niet, nee niets aan.
St Louis 1-0 voor maar met dat team en stad heb ik niets. Ben der tweemaal geweest, het oude en nieuwe Bush gezien maar wat een uitgestorven provincie stad is dat. Je kan er overdag een kanon afschieten. Die Arch is een boog meer niet, nee niets aan.
YNWA
Bye bye Yankees. CC geeft 2 2-run homeruns op in de vierde. Yankees 6-0 achter. Nog 5 innings te gaan, maar gezien de magere runproductie ziet het er niet goed uit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
A-Rod raakt meer en meer op zijspoor bij Yankees. Er ontstaan nu ook geruchten over een trade deze winter. Marlins zouden geïnteresserd zijn. Yanks moeten de komende 5 jaar nog iets van 115 mijoen $ betalen. Ook bij een trade zullen ze daar iets van moeten eten.
A-Rod draait een zwak seizoen, presteert voor geen meter deze play-offs en staat er dus zelfs buiten de laatste wedstrijden. Hij had net iets goed kunnen maken als pinch hitter. 2 out, 1 en 3 bezet. Te gretig bij zijn tweede strike en vervolgens simpele pop out naar CF. No heroics, terwijl dit hét moment was om terug in de wedstrijd te komen. Een clutch moment, waarin hij faalde.
A-Rod draait een zwak seizoen, presteert voor geen meter deze play-offs en staat er dus zelfs buiten de laatste wedstrijden. Hij had net iets goed kunnen maken als pinch hitter. 2 out, 1 en 3 bezet. Te gretig bij zijn tweede strike en vervolgens simpele pop out naar CF. No heroics, terwijl dit hét moment was om terug in de wedstrijd te komen. Een clutch moment, waarin hij faalde.
- InnerHarbour
Zeker en dan hebben ze Victor Martinez nog op de DL. Buiten de eerder genoemde vier lopen allen contracten af. De GM heeft daar wat te doen deze winter.Zeux schreef:Tigers hebben met Cabrera, Fielder en Verlander ook een heerlijke ploeg.

BTW, een 209 miljoen payroll brengt je voor het zoveelste jaar niet naar de WS, ach gut.........
BTW2, Dope-Rod heeft verklaard dat hij blijft, heeft een full no-trade. MOOI!

YNWA
Vanavond game 7. Lohse versus Cain, Wainwright en Lincecum in de pen.
Beide teams hebben straks twee series achter de rug waarin ze 'all the way' moesten gaan.
Allemaal in het voordeel van de Tigers. Hun rotatie heeft alle rust gekregen. Verlander kan de eerste game gooien. En later in de serie nog een tweede wedstrijd als het nodig is. De startende Tiger-pitchers hadden gezamenlijk in de serie tegen de Yankees een 0.66 ERA. Wow. Inclusief de hitting power van het duo Cabrera-Fielder maakt dit de Tigers zwaar favoriet.
Enige nadeel kan zijn dat het ritme opgebroken is door de dagen rust.
Beide teams hebben straks twee series achter de rug waarin ze 'all the way' moesten gaan.
Allemaal in het voordeel van de Tigers. Hun rotatie heeft alle rust gekregen. Verlander kan de eerste game gooien. En later in de serie nog een tweede wedstrijd als het nodig is. De startende Tiger-pitchers hadden gezamenlijk in de serie tegen de Yankees een 0.66 ERA. Wow. Inclusief de hitting power van het duo Cabrera-Fielder maakt dit de Tigers zwaar favoriet.
Enige nadeel kan zijn dat het ritme opgebroken is door de dagen rust.
- InnerHarbour
Ben het volkomen met je eens, te veel rust kan het enige zijn maar ze hebben eigenlijk een to goede rotatie en lineup om San Fran niet te verslaan. Ik zeg 4-1 Detroit.
YNWA
De derde inning van de Cardinals zag er niet uit vannacht. Slecht pitchen, defensieve fouten, het hield maar niet op. Geloof iets van vier of vijf keer honken vol, waarvan een paar keer met nul uit. Kansloos. Wedstrijd zat meteen op slot, ook door uitstekend pitchen van Cain.
- InnerHarbour
Kan der niet rouwig om zijn. San Fran is een geweldige stad terwijl St Louis een saai Red Neck provincie stadje is, heb ik niks mee.
YNWA
Ozzie is gone. Was te verwachten. Zoveel investeren, niet leveren en ook nog domme dingen over Cuba zeggen.
Marlins Fire Ozzie Guillen
By Ben Nicholson-Smith [October 23, 2012 at 2:49pm CST]
Ozzie Guillen’s first season in Miami began with high-priced free agent additions, new uniforms, an eye-catching stadium and even a reality show. There was considerable optimism that this would be the Marlins' year. But after a 93-loss season that featured a controversy or two along the way, the outspoken manager has lost his job. The Marlins fired Guillen today, nearly three weeks after he managed his final regular season game with the team.
Guillen had three years and $7.5MM remaining on his contract with Miami. The Marlins, who acquired Guillen from the White Sox a year ago, finished the 2012 season 69-93, last in the NL East. They'll now seek a replacement for Guillen and complete the transition they've been mulling for weeks. Mike Lowell's name has come up in connection with the Marlins, but he won't be considered, the Miami Herald reported early in October.
Guillen made controversial comments about Fidel Castro early in April, as his team played to an 8-14 record. Later in the season Guillen and Heath Bell publicly debated the manager’s decision to remove Bell from the closer’s role. Bell has since been traded, but evidently the deal didn’t affect Guillen’s job security.
Guillen, a 16-year MLB veteran who made three All-Star teams as a player, managed the White Sox for eight seasons before joining the Marlins. He led the White Sox to a World Series title in 2005 and compiled a total record of 678-617 in Chicago.
Bench coach Joey Cora has also been dismissed, Ken Rosenthal of FOX Sports reports (on Twitter).
- InnerHarbour
Het eerste wat Miami had moeten doen is dat wanstaltig ding uit het CF verwijderen. Het hele ballpark wordt erdoor verpest.
Ozzie paste beter bij de Southside in Chicago een wat ruiger volkje die net zoals hij de taal van de straat spreken. Ik vond het publiek in Miami toch een hoog blank middenklasse gehalte hebben. Ik had veel meer Latino’s verwacht maar misschien kunnen die simpelweg de prijzen niet betalen.
Ozzie paste beter bij de Southside in Chicago een wat ruiger volkje die net zoals hij de taal van de straat spreken. Ik vond het publiek in Miami toch een hoog blank middenklasse gehalte hebben. Ik had veel meer Latino’s verwacht maar misschien kunnen die simpelweg de prijzen niet betalen.
YNWA
Nou, hoppa, het is toch de flow van SF die haar een vliegende start geeft: 2-0 voor nu. Slecht pitchen Verlander in de eerste game, maar ook bizarre wedstrijd Sandoval (3 homers). Nu vannacht gaan kijken of Detroit in Game 3 het momentum terug weet te pakken.InnerHarbour schreef:Ben het volkomen met je eens, te veel rust kan het enige zijn maar ze hebben eigenlijk een to goede rotatie en lineup om San Fran niet te verslaan. Ik zeg 4-1 Detroit.
Ben alleen benieuwd of Sandy de boel niet in de war gaat schoppen. Koud wordt het sowieso. Het is diep in oktober en volgens mij kun je dan in Detroit beter wollen wanten aan dan slaghandschoentjes...
"I love Fidel Castro" (...) "I respect Fidel Castro. You know why? A lot of people have wanted to kill Fidel Castro for the last 60 years, but he is still here."Jinne schreef:Wat zei hij dan?Zeux schreef:Ozzie is gone. Was te verwachten. Zoveel investeren, niet leveren en ook nog domme dingen over Cuba zeggen.
Niet slim in Miami...
- InnerHarbour
Eerste paar innings gezien. Dead meat, de Tigers. Totaal geen overtuiging. Zeer gefrustreerde Cabrera ook in de dugout. Die heeft door dat het niet gaat lukken.
San Francisco kampioen!!!
Laatste drie jaar Giants-Cardinals-Giants. Way to go NL!
Tigers kwamen er niet aan te pas. Zaten voor geen moment in deze Series.
Prachtige pitching game vandaag, van beide teams overigens.
Offensief was het een drama voor Detroit. .160 BA voor Tigers. Met die line-up. Bloody hell.
Pablo Sandoval MVP. Terecht. 3 HR in 1 game en een .500 BA in de World Series. Not bad...
Laatste drie jaar Giants-Cardinals-Giants. Way to go NL!
Tigers kwamen er niet aan te pas. Zaten voor geen moment in deze Series.
Prachtige pitching game vandaag, van beide teams overigens.
Offensief was het een drama voor Detroit. .160 BA voor Tigers. Met die line-up. Bloody hell.
Pablo Sandoval MVP. Terecht. 3 HR in 1 game en een .500 BA in de World Series. Not bad...
- InnerHarbour
Zo zeg wat een chokers dat Detroit , 4-0.
Kom maar op met de winter en zijn transacties!
Kom maar op met de winter en zijn transacties!
YNWA
- InnerHarbour
De Mets hebben de opties van Wright en Dickey gelicht. Logisch, Wright is gewoon goed en een Knuckelballer gaat lang mee. Ook geen gekke contracten 16 en 5 miljoen dollar.
Santana naar de Royals, misschien de NL en een andere omgeving hem goed doen.
Santana naar de Royals, misschien de NL en een andere omgeving hem goed doen.
YNWA