Frankrijk

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jinne
Site Admin

Re: Frankrijk

Bericht door Jinne » do aug 09, 2012 10:32 am

U vraagt, wij betalen is het motto bij PSG. Die mensen van Sao Paolo dachten ongetwijfeld dat de Fransen nog met een tegenbod zouden komen toen zij met de vraagprijs van 43 miljoen kwamen.

Welke positie speelt die Lucas?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

beelzebub

Bericht door beelzebub » do aug 09, 2012 11:07 am

Rechts op de bank, naast Sylvie. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 09, 2012 1:01 pm

Jinne schreef:U vraagt, wij betalen is het motto bij PSG. Die mensen van Sao Paolo dachten ongetwijfeld dat de Fransen nog met een tegenbod zouden komen toen zij met de vraagprijs van 43 miljoen kwamen.

Welke positie speelt die Lucas?
Aanvallende middenvelder cq. winger. Rechtspoot.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2012 1:02 pm

Waarom hebben wij nou geen speler die ze graag willen hebben?

Komend seizoen ben ik in ieder geval voor iedere tegenstander van PSG. Kan er niets aan doen maar clubs die zo met euro's gooien verliezen echt volledig mijn sympathie. Behalve als ze europees tegen Feyenoord spelen of zo. Dan ben ik voor Zlatan. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2012 1:42 pm

Ach, voor 35 miljoen naar Manchester United of voor 43 miljoen naar PSG, het is mij om het even. Sowieso belachelijke bedragen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 09, 2012 1:50 pm

Ferguson loopt te janken. Maar hij betaalde toch ook belachelijke bedragen voor jonge gasten?
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do aug 09, 2012 2:21 pm

Marillion schreef:Waarom hebben wij nou geen speler die ze graag willen hebben?

Komend seizoen ben ik in ieder geval voor iedere tegenstander van PSG. Kan er niets aan doen maar clubs die zo met euro's gooien verliezen echt volledig mijn sympathie. Behalve als ze europees tegen Feyenoord spelen of zo. Dan ben ik voor Zlatan. :smallgrin.gif:
Eriksen?
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 09, 2012 4:43 pm

beelzebub schreef:Rechts op de bank, naast Sylvie. :ajaxsmiley.gif:
Lucas is zo links als de pest! :biggrin.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 12, 2012 12:48 pm

De atmosfeer in het stadion was fantastisch. Bij rust stonden we 0-2 achter. De fans wilden toen meer.
Zlatan na zijn eerste thuiswedstrijd voor Psg (tegen Lorient). Hoe durven die fans zulke hoge verwachtingen te hebben? :drecul.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo sep 09, 2012 6:02 am

Gregory van der Wiel trainde woensdag voor het eerst mee bij Paris Saint-Germain. De
back is tevreden over zijn overstap naar de Franse club. "Ik ben blij om hier te zijn."

"Er zijn hier veel goede voetballers en iedereen is aardig voor me", aldus de 24-jarige Van der Wiel, die een vierjarig contract tekende, op de clubsite. "Ik ben in ieder geval blij dat ik eindelijk met hen kan trainen. Ik volg de resultaten van Paris Saint-Germain al een tijdje. Dit is een erg goed team, ik ben blij dat ik daar deel van uit maak."

De oud-Ajacied moet de Franse taal nog machtig worden. "Ik heb al een beetje kunnen praten met Maxwell en Alex Camara. Mijn andere ploeggenoten ken ik nog niet, maar die zal ik beetje voor beetje vast ook leren kennen. Ik ben blij om in Parijs te zijn. Ik ken een paar beroemde plekken in Parijs, zoals de Eiffeltoren en natuurlijk het Parc des Princes."
Ik hoop niet dat dit het hele intervieuw was, eant wat een onzin kan een voetballer uitkramen zeg. Tjees
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 09, 2012 8:28 pm

Tja, het buskruit heeft Van der Wiel hoe dan ook niet uitgevonden.

Maarre, wel een heel aardige gozer zullen we maar zeggen. Afbeelding

Iniesta

Bericht door Iniesta » zo sep 09, 2012 9:14 pm

Wat verwacht je dan exact, een beschouwing over de Franse politieke verhoudingen?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 09, 2012 9:52 pm

Persoonlijk had ik dat wel héél cool gevonden, als hij plat maar zeer doeltreffend in één zin de kern had samengevat met een uitspraak als: Sarkozy was een debiel en is nu gelukkig opgerot, maar jullie Fransen hebben er weer een andere ijdele idioot voor in de plaats gekregen." :smallgrin.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma sep 10, 2012 9:19 am

Lijkt me sowieso een vertaald stukje, waardoor het al snel standaard blabla wordt. Dit heeft Greg niet in deze bewoording tegen een Nederlandse interviewer gezegd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 10, 2012 2:29 pm

Het interviewtje dat ik gisteravond op Studio Voetbal zag stelde niet veel meer voor.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 10, 2012 2:52 pm

Maar wat verwacht je/men dan van zo een interview?
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 10, 2012 3:51 pm

Dat het een voorrecht is om in Parijs te zijn, vanwege het feit dat de stad al een centrum was ten tijde van de Verlichting en dat het fascinerende hem vooral ligt in de overgang naar de Franse Revolutie en hoe iemand als Robespierre daar een ziekelijke vorm van 'verlichtingsfundamentalisme' liet zien. Dat radicale is iets wat we nu terug zien komen in deze tijd in tal van voorbeelden.

Dat de overgang van Ajax naar PSG wat langer op zich liet wachten omdat hij, Gregory, per sé in het vijfde arrondisement wil wonen, dicht bij het Panthéon. De reden laat zich raden, want hier is het waar Rousseau ligt begraven. Groot denker en filosoof. Iemand die dankzij zijn essays kleur gaf aan het leven toen hij, Gregory, werd verhuurd aan Haarlem. Het waren moeilijke tijden, maar met name Émile, ou De l’éducation had een een positieve impact op Gregory. Het is ondenkbaar dat ik, Gregory, hier nu had gestaan zonder de stichtende teksten van Rousseau en de meer radicale Diderot.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 10, 2012 3:52 pm

En dat dan zonder zonnebril op.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 10, 2012 4:14 pm

Peter schreef:Dat het een voorrecht is om in Parijs te zijn, vanwege het feit dat de stad al een centrum was ten tijde van de Verlichting en dat het fascinerende hem vooral ligt in de overgang naar de Franse Revolutie en hoe iemand als Robespierre daar een ziekelijke vorm van 'verlichtingsfundamentalisme' liet zien. Dat radicale is iets wat we nu terug zien komen in deze tijd in tal van voorbeelden.

Dat de overgang van Ajax naar PSG wat langer op zich liet wachten omdat hij, Gregory, per sé in het vijfde arrondisement wil wonen, dicht bij het Panthéon. De reden laat zich raden, want hier is het waar Rousseau ligt begraven. Groot denker en filosoof. Iemand die dankzij zijn essays kleur gaf aan het leven toen hij, Gregory, werd verhuurd aan Haarlem. Het waren moeilijke tijden, maar met name Émile, ou De l’éducation had een een positieve impact op Gregory. Het is ondenkbaar dat ik, Gregory, hier nu had gestaan zonder de stichtende teksten van Rousseau en de meer radicale Diderot.
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do sep 13, 2012 7:34 am

Peter schreef:Dat het een voorrecht is om in Parijs te zijn, vanwege het feit dat de stad al een centrum was ten tijde van de Verlichting en dat het fascinerende hem vooral ligt in de overgang naar de Franse Revolutie en hoe iemand als Robespierre daar een ziekelijke vorm van 'verlichtingsfundamentalisme' liet zien. Dat radicale is iets wat we nu terug zien komen in deze tijd in tal van voorbeelden.

Is Van der Wiel poot geworden of zo? :ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo sep 30, 2012 11:41 am

Ik hoorde gisteren bij Sport1 dat de huidige aanvoerder en rechtsback van PSG weg wil. Heeft Greg snel voorelkaar. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 30, 2012 12:15 pm

:biggrin.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo sep 30, 2012 12:44 pm

Leuk voor Greg. Geen slechte jongen volgens mij ,ik mag hem wel.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 30, 2012 1:07 pm

Ik haatte hem regelmatig vanwege zijn gebrek aan concentratie en structureel niet thuisgeven wanneer hij weer eens zo'n dagje had waarop hij een stuk of 15 verdedigende steken liet vallen in het shirt van Ajax. Ook al dat gedweep met Kleine Viezerik achtige figuren en zijn niet altijd even snuggere teksten vond ik irritant.

Als persoon die sociaal is naar familie, buitenstaanders en de tijd neemt voor (ook de in een rolstoel zittende) supporters van Ajax vind ik het wel een :biggthumpup.gif: jongen. Als hij slaagt in Parijs is het hem gegund.

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 01, 2012 9:21 pm

Die oude back snapt ook wel dat hij ernaast komt te staan. Van der Wiel is/wordt top.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie