MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Was verder een zaadwedstrijd. Bij Nederland moest in de vierde inning al de derde pitcher erop. 8-3 afgedroogd. Het lukte niet dit keer, kan gebeuren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Ja. Zitten een aantal jonkies in, die nu worden ingepast. Catcher en shortstop bijvoorbeeld. Soort van transitieteam. Jongens als Dirk van 't Klooster, Sydney de Jong en Railey Legito zijn gestopt. Jongens als Danny Rombley en Brian Engelhart spelen steeds minder. Denk ook niet dat ze alle minor leaguers hadden. Shortstop is trouwens Nick Urbanus, die in de organisatie van de Texas Rangers zit. De naam wordt hoog gehouden. :-)InnerHarbour schreef:Ander team dan dat wat het WK won?
En gisteren lukte het niet met de starting pitching. Kan ook een keer gebeuren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- InnerHarbour
18 inning vannacht pardon vanmorgen in Seattle. Om 10 uur onze tijd waren ze pas klaar, O's wel gewonnen, 4-2. Vannacht voor de sweep tegen King Felix die hopeloos uit vorm is na zijn perfect game half augustus. Laat hij dat nog maar even blijven, anders wordt het vannacht lastig. 

YNWA
- InnerHarbour
We’re all in.Ken Rosenthal @Ken_Rosenthal
BREAKING: #Orioles, in need of a fresh arm following their 18-inning victory, have promoted their top pitching prospect, Dylan Bundy, 19.

YNWA
- InnerHarbour
SI.com
Tuesday night, the Mariners fell prey to one of the classic blunders. The most famous is never get involved in a land war in Asia, to which the O's have added a corollary this season, "never get involved in an extra-inning game with the 2012 Baltimore Orioles."

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Het kan toch geen toeval zijn dat in de Al nog geen team zeker is van de playoffs en in de NL al drie divisie winnaars bekend zijn.
YNWA
- InnerHarbour
Hahaha, ik heb die tijd te weinig actief meegemaakt, maar ik weet dat Mets-fans iedere millimeter van zijn lijf haten. Hij was een decennium lang dé nemesis van de Mets. En schiep daar een enorm genoegen in...
- InnerHarbour
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen, het lijkt me ook niet een vreselijk sympathieke man maar een goede speler is hij wel.
Ik heb het altijd al gezegd tegen die Calimero's uit Baltimore, als je presteert krijg je ook de positieve media aandacht, zie hier de cover van de papieren Sports Illustrated.

Ik heb het altijd al gezegd tegen die Calimero's uit Baltimore, als je presteert krijg je ook de positieve media aandacht, zie hier de cover van de papieren Sports Illustrated.

YNWA
WS Baltimore-Washington. Dan worden ze gek daar in die hoek. Hoe gaan ze die serie dan noemen? Hoe heet de highway tussen DC en Baltimore?
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Maar Yanks weer terug op 5-5. Oeps, edit, 6-5 voor.., Top 8.InnerHarbour schreef:Jep en daarna weer een bom by Davis, zijn 31st.
(En de Jets worden afgeslacht door de 49-ers...)
- InnerHarbour
Echt niet te filmen, O's sweepen Boston, de MFY komen terug en de Angels die hun wedstrijd tegen Texas moesten verliezen pakken de leiding in de top van de negende. Met nog drie wedstrijden te gaan is er nog altijd niets beslist, maar ja het is natuurlijk de AL niet die babyleague waar alles al weken bekend is.
Orioles en MFY zowel in de divisie bovenaan. Maandag laaste serie, O's naar Tampa, de nog altijd een WC kans hebben en de MFY thuis tegen dat team uit Boston. Het wordt spannend.................
Orioles en MFY zowel in de divisie bovenaan. Maandag laaste serie, O's naar Tampa, de nog altijd een WC kans hebben en de MFY thuis tegen dat team uit Boston. Het wordt spannend.................

YNWA