Niet dus. Gewoon voetballen. En dus geen middenvelders met 0 handelingssnelheid meer in dit soort wedstrijden. Foutje van De Boer.
Moderator: mods
2e helft was redelijk. Als je zo begint, win je met minimaal 2 doelpunten verschil.Jöhnk schreef:Op inzet afgetroefd, ze moeten de beuk er meer in gooien.![]()
Niet dus. Gewoon voetballen. En dus geen middenvelders met 0 handelingssnelheid meer in dit soort wedstrijden. Foutje van De Boer.
Handelingssnelheid is veel te laag.Jöhnk schreef:Nee, vind ik te kort door de bocht. Schöne is een voetballer met een behoorlijke techniek en hij is creatief. In thuiswedstrijden waarin tegenstanders alleen komen verdedigen kan hij wel degelijk belangrijk zijn, zoals vorige week ook wel bleek. In dit soort wedstrijden is hij echter een gevaar voor de eigen ploeg.
Hij moet in ieder geval nooit meer in de punt naar achteren spelen. Hij presteert het om binnen 2 minuten 2x zo lang met die bal te wachten dat er bijna een goal uit ontstaat. Dan begin je gewoon niet scherp. Dat kan gewoon niet. Ik had hem als trainer na 2 minuten gewisseld.Jöhnk schreef:Nee, vind ik te kort door de bocht. Schöne is een voetballer met een behoorlijke techniek en hij is creatief. In thuiswedstrijden waarin tegenstanders alleen komen verdedigen kan hij wel degelijk belangrijk zijn, zoals vorige week ook wel bleek. In dit soort wedstrijden is hij echter een gevaar voor de eigen ploeg.
Helemaal mee eens.Ajaciedjuh schreef:
Leerpunten van deze wedstrijd: Babel voortaan in de spits, Schöne op de tribune, Poulsen opstellen (rustpunt), Lukoki vooralsnog te licht.
Eriksen was vandaag slecht. Vermeer en Moisander waren ook zeer matig.
Boerrigter is er bijna 1 jaar uitgeweest. Gun die jongen wat tijd. Hij heeft in ieder geval een voorzet in huis en bij die kans speelde hij zich schitterend vrij. Jammer dat hij hem niet goed inschoot.Alexander schreef:Wordt er knettergek van. De Boer begint inderdaad verkeerd vandaag, Schone was ook in Heerenveen heel slecht en nu weer. Die dus nooit meer opstellen daar. Wat heb ik me geïrriteerd aan die gozer zeg.
Moisander heeft me voorlopig niet overtuigd. Verdedigend heel zwak, zo veel overtredingen. 2 belangrijke wedstrijden, 2 cruciale fouten. Daar heb je lekker aan.
Eriksen brengt het ook weer niet. Heel veel balverlies. Moet op gaan staan nu eindelijk. Boerrigter lijkt het voetballen tot slot echt helemaal verleerd. Wat is er met hem aan de hand? Lijkt in niks meer op de speler van vorig jaar.
Van Rhijn speelde goed. Poulsen beviel me ook en tot slot was Babel heel sterk. We mogen erg blij zijn dat hij bij Ajax speelt.
Jöhnk schreef:Voor de wedstrijd tegen Heerenveen hadden ze 8 dagen rust, en toen ging het ook niet goed. Lijkt me niet nodig om naar excuses in die hoek te zoeken.
Was het mentaal? Dat denk ik ook niet. Natuurlijk, ze begonnen niet echt scherp, maar normaal zie je dan wel dat ze na een kwartier/twintig minuten beginnen te voetballen. Dan sta je wel al achter, maar kun je dat nog makkelijk rechttrekken. Vandaag echter niks van dat alles. Ze begonnen pas te voetballen na 55 minuten. Volgens mij had het puntverlies zowel tegen Heerenveen als tegen Den Haag dus een voetbaltechnische/tactische oorzaak. Middenveld was niet in handen. Opstellen van Schöne speelt daar een belangrijke rol in.
Daar het het ook niet om, het gaat om het verschil met de tegenstander. Als Den Haag woensdag had gebekerd tegen Brugge of HSV dan had je al een andere situatie. Verder kun je mentaal en fysiek imo niet los van elkaar zien.Marillion schreef:Er zijn talloze sporten waar je dezelfde hoeveelheid rust of nog minder krijgt.
Wat had je gedacht van ene Theo J. die volgens onze geweldige trainer als eerste reserve mocht starten......mattie schreef:Jonk...wie dan wel op het midden veld naast Poulsen
Hij speelt echt als een klein meisje. Komt echt niks vandaan. Snap niet waarom De Boer hem opstelt. Al drie wedstrijden de slechtste man.Alexander schreef:Godverdomme wat een klootzak die Boerrigter.