Hij heeft vijf dagen niet getraind.WP_LeGeNd schreef:Janssen is na 70 minuten al op!
Immers doet wat hij sinds z'n Feyenoord periode doet: kansen missen.

Moderator: mods
Hij heeft vijf dagen niet getraind.WP_LeGeNd schreef:Janssen is na 70 minuten al op!
Het lijkt me dat 1. of de fans zich niet meer identificeren met deze 'Arnhemse' club 2. of dat er structureel iets fout zit bij de Marketing. Ze bedenken bij Vitesse wel een roze shirt, maar blijkbaar geen acties die ertoe leiden dat de fans op de Noord en Oost tribunes een kaartje kopen.Jöhnk schreef:Opkomst van de Wouters valt me trouwens een beetje tegen. Mooie wedstrijd, rentree van Theo, maar veel lege plekken.
blij dat ik direct de kans kreeg om te starten."
Daarnaast speelde Janssen in de wedstrijd tegen Feyenoord als verdedigende middenvelder, de positie waar hij bij Ajax niet geheel uit de verf kwam. "Ik kan wel als verdedigende middenvelder spelen, maar dat heeft te maken met de spelers die je voor je hebt. Bij Ajax had ik natuurlijk met Siem de Jong en Christian Eriksen twee jongens die heel aanvallend denken, waardoor er wat meer gaten vallen. Hier heb je Marco van Ginkel, waardoor je maar gericht bent op één man, daardoor is het makkelijker om door te dekken."
Toch had de voormalig speler van onder andere FC Twente geen verkeerd woord over voor de Amsterdamse club. "Bij Ajax heb ik het prima naar mijn zin gehad, alleen hier kom je anders binnen. Je wordt gezien als iemand die de ploeg verder kan helpen en dat heb ik vandaag (zondag, red.) geprobeerd. Dat we de drie punten binnen hebben, is het belangrijkste."
Het hoogste aantal toeschouwers ooit in de nacompetitie was anders in Arnhem.banjavi schreef:Vitesse heeft succes publiek. Blijkbaar zijn de successen nog niet groot genoeg.
999 schreef:Omdat het stadion halfleeg is ...