Volgende week feyenooit nog psv verrassen (al verwacht ik dat niet) en het is echt feest in Eindhovuh!

Moderator: mods
Je wilt maar niet luisteren hé, Wimpey. PSV is niet zo goed. Gewoon een matige ploeg die alleen geschikt is om te counteren.wimpey schreef:"Gedoodverfde kampioen" al 6 punten achter op Twente.![]()
Matavz deed werkelijk weer niets goed, maar mocht 90 minuten aanmodderen.
Studio Voetbal? Eens kijken dan!Jinne schreef:Opvallend dat zelfs Waterreus negatief was over Van Bommel en zijn maniertjes.
Duur geintje inderdaad. Zo alles bij elkaar.Peter schreef:Depay viel wel goed in. Leuk dat die jongen op de bank moet plaatsnemen vanwege de koopdrift van Brands. Een dergelijk talent moet natuurlijk nu de kans krijgen, want anders geef je weer het zoveelste signaal af.
Je lacht je toch ook dood met die bank:
Waterman, Wijnaldum, Engelaar, Narsingh, Derijck, Depay en Ritzmaier.
En dan heb je nog Zanka, maar die mag niet mee met de selectie.
Goede beslissing van Tovenaar Brands om Manolev een nieuw en verbeterd contract te geven. De bank is niet eens haalbaar meer onder Haagse Dikkie.Peter schreef:Depay viel wel goed in. Leuk dat die jongen op de bank moet plaatsnemen vanwege de koopdrift van Brands. Een dergelijk talent moet natuurlijk nu de kans krijgen, want anders geef je weer het zoveelste signaal af.
Je lacht je toch ook dood met die bank:
Waterman, Wijnaldum, Engelaar, Narsingh, Derijck, Depay en Ritzmaier.
En dan heb je nog Zanka, maar die mag niet mee met de selectie.
Dat ben ik niet met je eens. Met Van Bommel en in mindere mate Strootman controleer je 9 van de 10 keer het middenveld. Ook gisteren. Pakken veel ballen af, zetten goed druk en zijn rustig aan de bal.Rishi schreef: Je wilt maar niet luisteren hé, Wimpey. PSV is niet zo goed. Gewoon een matige ploeg die alleen geschikt is om te counteren.
Eens, Bert. Je zou evt. ook nog met Toivonen als verkapte spits in de 'Siem-rol' kunnen spelen, met 2 van de 4 (plus Lens) die je noemt vanaf de vleugels. Want nu is het spel van psv makkelijk uit te rekenen. Niet voor niets komt het gros van het gevaar uit de 2e lijn of uit standaards. Maar goed, ik vind het prima zo.Bertje schreef:Toivonen moet in de etalage, Wim. Net als Matavz. Onbegrijpelijk dat Lens niet in de spits speelt. Komt hij beter tot zijn recht en op de vleugels heeft PSV voldoende smaken (Mertens, Depay, Narsingh en Wijnaldum).
Dit houdt zich rustig en denkt misschien wel: wie het laatst lacht, lacht het best. Het is nog errug vroeg in de competitie.Rishi schreef:Hoe is het met Baseman?
Ben ook erg benieuwd hoe ze die miljoenenaankopen tevreden houden. Narsingh begint al met muiten en reken maar dat Matavz de volgende wordt, want die wordt geslachtofferd volgende week. Lens naar het centrum en wellicht Depay in de basis. En hoelang pikt Wijnaldum het nog dat hij geen minuten pakt?Marillion schreef:Oh, er kan dit jaar inderdaad nog van alles gebeuren. PSV is ondanks de slechte start gewoon nog altijd één van de grote titelkandidaten.
Maar op het moment gaat het daar natuurlijk allesbehalve soepel. Twee keer onderuit en de onvrede straalt er vanaf.
Acht, trek het je niet teveel aan Tiny. Iedereen kan fouten maken.Oscarito schreef:Als ik nou een doodnormale supporter zou zijn zou ik denken, Brands incompetente lul optieven.
Maar ik ben geen doodnormale supporter...