Volgens mij presteert Ajax als elftal de laatste jaren effe wat beter dan de kakkies en psv. Ik vind het trouwens prima dat er weinig van Ajax opgeroepen worden. Kunnen ze zich concentreren op het échte werk.GangstaRiB schreef: Een hoop wishfull thinking omtrent Narsingh. Tot op heden leveren PSV en Feyenoord (veel) meer spelers dan Ajax. Dus ik weet niet wie je voor de gek houdt.
Tegen Hongarije dus wel consequent en geen vreemde uitzonderingen op z'n eigen regels makend. Compliment. Knap resultaat ook. Dat de tegenstander zo 'verdedigde' als NEC tegen Ajax deed, is van secundair belang. Je moet ze er immers wel inschieten. Dat vergat Oostenrijk gisteren tegen de Duitsers bijv.Mr. Ajax schreef:Volgens VI begint Lowie vandaag met Vlaar in plaats van Heitinga
Van Gaal is met goede resultaten gestart. Nu nog betere spelers opstellen, wie weet dat Van Gaal dit keer wél slaagt als bondscoach.
Dat laatste klopt niet. Van mij mag ie Oranje doen. Zolang hij maar geen functie bij Ajax heeft, vind ik alles best.GangstaRiB schreef: We weten nu wel dat je Van Gaal een autoritaire zak vind en dat je hem liever per direct ziet verdwijnen.
De bondscoach raakte een beetje geïrriteerd toen een verslaggever stelde dat Lens toch echt zelf twee keer had gescoord. "Dat heb ik ook gezien', bromde hij. "Maar als ik niet mag zeggen dat ik goed heb gewisseld, dan hou ik wel mijn mond."

Het blijft een waus. En als ik dat niet mag zeggen, dan hou ik wel mijn mond.

Aan het missen van het WK 2002 had hij part noch deel, maar als het effe goed gaat eist hij graag de credits op. Paradoxaal figuur.