Kwalificatie WK 2014
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Kwalificatie WK 2014
1-1 België op slag van rust. Schitterende goal.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Jinne
- Site Admin
Ik zie dat vriend Vida bij de Kroaten in de basis staat.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En dat de scheids ook niet helemaal lekker ging op het EK.Peter schreef:Dikke pech dat ze in de zwaarste poule van het EK zaten, want anders waren ze 'gewoon' halve finalist geweest in Polen/Oekraïne. Zeer, zeer sterk team hebben die Kroaten.
Wereldgoal van Gillet. 1-1.
Gillet knalde hem idd lekker binnen. Wel nog van richting veranderd via de verdediger.
Hopen dat Mertens hem tegen een doelpaal aanbeukt!Jinne schreef:Ik zie dat vriend Vida bij de Kroaten in de basis staat.
IK GELOOF!!!!!!
Hongarije is wel heel slecht, dit moet echt wel 1-4 worden of zo.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij Feyenoord zijn ze compleet geschift als ze die jongen 'verbannen' naar de linksback. Spijtig voor het maatje van van Geel, maar dat wordt gewoon banken voor Mathijsen.Iniesta schreef:Enige pluspunt vind ik Indi
Lens 1-3. Die Hongaren helpen een handje.
Hoe vinden jullie onze Ricardinho spelen? Wat mij betreft zeker niet beter dan Van der Wiel.
Hmmm, raakt nu ook meteen geblesseerd. Sorry Ricardo!
Hmmm, raakt nu ook meteen geblesseerd. Sorry Ricardo!
Ik vind Van Rhijn niet slecht spelen. Clasie was belabberd, draait steeds verkeerd, voegt weinig toe.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Natuurlijk is Ricardo niet beter dan Greg. Mensen hebben een hekel aan Greg maar hij is een van de betere backs van Europa. Simpel zat.
IK GELOOF!!!!!!
Maar hij heeft ook meer dan twee jaar lopen kloten. Simpel zat.
Wat een misser van Vida in blessuretijd.
Viel ook wel mee.
België geluk! Onze vriend mist in de blessuretijd. De hond.
België geluk! Onze vriend mist in de blessuretijd. De hond.
IK GELOOF!!!!!!
Prima overwinning van een gehandicapt Oranje.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Engeland vlak voor tijd nog achter in eigen huis, best verrassend.
En 1-1...
En 1-1...
Laatst gewijzigd door Dubbel op di sep 11, 2012 9:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Helemaal mee eens. Matig materiaal, prima resultaat.Duke schreef:Prima overwinning van een gehandicapt Oranje.
Resultaat inderdaad goed. Het voetbal? Tja, wat kun je verwachten met dit materiaal. Sneijder probeert 100 keer per wedstrijd de eindpass te geven. Die voelt zich dus als een vis in het water en Louis vindt het blijkbaar prima.
Het aantal blessures binnen 5 dagen begint overigens immense vormen aan te nemen. Benieuwd of hierover nog kritiek komt uit de hoek van een Verheijen of een Zeux.
Het aantal blessures binnen 5 dagen begint overigens immense vormen aan te nemen. Benieuwd of hierover nog kritiek komt uit de hoek van een Verheijen of een Zeux.
Edwin Goedhart bij Ajax betekende veel blessures, in het Nederlands elftal tot nu toe ook. Misschien is hij de oorzaak.
Hij gaf de Hongaren de boodschap om Van Persie door midden te zagen?
IK GELOOF!!!!!!
Goedhart heeft in totaal meer dan 9 jaar bij Ajax gezeten en ook nog bij AZ onder contract gestaan en nu bij Vitesse. Is er een lijn aan buitengewoon veel blessuregevallen te herkennen?
A.j.b geen vdW in dit elftal. Die zou alleen maar Narsingh in de weg lopen en de ruimte ontnemen. (Niettegenstaande dat Rishi hem zo leuk vindt). Overigens verdedigt v.Rijn beter dan vdW.
Clasie als je Anita hebt? Dat brengt v.Gaal geen Nobel price. Opvallent dat Matthijsen zo goed inviel. Vlaar is opbouwend onvoldoende. Te onaccuraat.
Verleden jaar Lens een paar keer gezien en vond hem niets byzonders. Dit jaar bij PSV en ook vandaag weer prima. Miscien kan hij Narsingh vervangen als Boerrigter weer op niveau komt, hoewel velen met mij Robben op de rechter positie prefereren. Anyway, geen grootse wedstrijd maar wel, effectief. Nou het zooitje klaar stoment voor de echte tegenstanders.
Clasie als je Anita hebt? Dat brengt v.Gaal geen Nobel price. Opvallent dat Matthijsen zo goed inviel. Vlaar is opbouwend onvoldoende. Te onaccuraat.
Verleden jaar Lens een paar keer gezien en vond hem niets byzonders. Dit jaar bij PSV en ook vandaag weer prima. Miscien kan hij Narsingh vervangen als Boerrigter weer op niveau komt, hoewel velen met mij Robben op de rechter positie prefereren. Anyway, geen grootse wedstrijd maar wel, effectief. Nou het zooitje klaar stoment voor de echte tegenstanders.
Op het ene jaar Jol/Lindeman na heeft Ajax inderdaad altijd opvallend veel blessures gehad.Jabu schreef:Goedhart heeft in totaal meer dan 9 jaar bij Ajax gezeten en ook nog bij AZ onder contract gestaan en nu bij Vitesse. Is er een lijn aan buitengewoon veel blessuregevallen te herkennen?
Wat heb ik hier mee te maken? Flabergasted.Jöhnk schreef:Resultaat inderdaad goed. Het voetbal? Tja, wat kun je verwachten met dit materiaal. Sneijder probeert 100 keer per wedstrijd de eindpass te geven. Die voelt zich dus als een vis in het water en Louis vindt het blijkbaar prima.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Rishi schreef:Hij gaf de Hongaren de boodschap om Van Persie door midden te zagen?

- InnerHarbour
Wat een onbeschrijfelijke slechte tegenstander, sommige Hongaren hadden al problemen om recht vooruit te lopen, volkomen in paniek als ze ook nog iets met een bal moesten doen, een half uurtje kijken was voor mij meer dan voldoende. Je had net zo goed Jong Oranje kunnen sturen
YNWA