Laat zien waarom ook Dinamo Zagreb en Olympique Lyon vorig seizoen geen bal achter hem kregen!
Moderator: mods
Ach gut juffrouw Vermeer houd ook een keer een bal tegen.Cruijff schreef:Kenneth!
Laat zien waarom ook Dinamo Zagreb en Olympique Lyon vorig seizoen geen bal achter hem kregen!
Idd, heel stom.Peter schreef:Twee verloren punten door die domme Serero.
Tsja.. Heerenveen is zeldzaam zwak en we spelen gelijk. Puur verlies dit.Peter schreef:Twee verloren punten door die domme Serero.
+1Peter schreef:Twee verloren punten door die domme Serero.
+1Ajaciedjuh schreef:Voor rust al moeten beslissen. Na rust na rood, blij zijn met 1 punt.
Vind ik ook. Zit me af en toe echt op te vreten bij Vermeer. De vraag is wel of vervanger Cilessen beter is.GangstaRiB schreef:Als ie de eerste nou klem pakt die hij voor de voeten van een Fries wegpakt, lul je nergens meer over.Benji schreef:Daar maakt Kenneth even wat goed...
Je gaat dit gepruts enkel en alleen toeschrijven aan Serero? Knap. Ben het met je eens dat het een stomme rode kaart is, maar er stonden er vandaag een hoop te kloten, ook met elf man had je niet gewonnen hoor..Peter schreef:Twee verloren punten door die domme Serero.
Aan de hand van wedstrijden bij Jong Ajax denk ik van niet, 13-in-een-dozijn keeper.Dubbel schreef:Vind ik ook. Zit me af en toe echt op te vreten bij Vermeer. De vraag is wel of vervanger Cilessen beter is.GangstaRiB schreef:Als ie de eerste nou klem pakt die hij voor de voeten van een Fries wegpakt, lul je nergens meer over.Benji schreef:Daar maakt Kenneth even wat goed...
+1.Cilessen is gewoon slechter ...Benji schreef:Aan de hand van wedstrijden bij Jong Ajax denk ik van niet, 13-in-een-dozijn keeper.Dubbel schreef:
Vind ik ook. Zit me af en toe echt op te vreten bij Vermeer. De vraag is wel of vervanger Cilessen beter is.