Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Barca, Schalke en Celtic. Word ik He-Le-Maal gek.
Met Zagreb erbij

Moderator: mods
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Barca, Schalke en Celtic. Word ik He-Le-Maal gek.
Volgens mij wordt dat ook vanavond bekend, alleen iets later omdat ze alles moeten plannen.Alexander schreef:Het is meestal niet meteen duidelijk welke wedstrijd op welke datum gespeeld wordt toch?
Klopt, het volledig afstemmen van zo'n speelschema is nog een hele puzzel. De Manchester ploegen mogen niet op dezelfde dagen thuis spelen, Barcelona en Real Madrid moeten vanwege de tv inkomsten en kijkcijfers op verschillende dagen in actie komen en in de jaren dat zowel AC Milan als Inter van de partij waren moesten ze om en om uitspelen vanwege de beschikbaarheid van San Siro en Giuseppe Meazza.gaizka schreef:Volgens mij wordt dat ook vanavond bekend, alleen iets later omdat ze alles moeten plannen.Alexander schreef:Het is meestal niet meteen duidelijk welke wedstrijd op welke datum gespeeld wordt toch?
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Shit man... Ik heb het ontzettend druk, maar zit alleen maar aan die loting te denken!