http://www.totalbarca.com/2012/opinion- ... -question/Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het is dit seizoen wel echt onwaarschijnlijk lelijk inderdaad. Ik snap niet dat de socio's in opstand zijn gekomen.Cruijff schreef:Ik denk dat ik dit Barça shirt ga bestellen en op de achterkant rugnummer 0 en UGLY SHIRT laat bedrukken.
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Real Madrid is oppermachtig. Creeren kans op kans. Heb ik nog nooit eerder gezien.
Mooie vrije trap van Messi, dat dan weer wel! 2-1
Maar het zal lastig zijn voor Barca met een man minder. Madrid speelt gewoon goed. (En ja, Barca blundert enorm achterin...)
Maar het zal lastig zijn voor Barca met een man minder. Madrid speelt gewoon goed. (En ja, Barca blundert enorm achterin...)
Real veel beter, maar wat een vrije trap van Messi.
Real beter, mede door dat ze wel een heel hoog tempo en druk naar voren speelden.Maar ook het verdedigend geblunder van Barcelona is een topclub onwaardig ...
Blij met de punten ...
Het is weer genieten! Je hoort mensen wel eens klagen over 'de zoveelste classico' maar ik blijf het mooi vinden _O_Ferry schreef:Mooie vrije trap van Messi, dat dan weer wel! 2-1
Overigens blijkt maar weer hoe belangrijk Alves is voor Barcelona, aanvallend super en kan ook nog eens Ronaldo in bedwang houden (zoals in de heen wedstrijd).
Die Adriano kan er overigens geen kut van, dan kunnen ze beter Wiel halen.
Op basis van de 1e helft wel.Tweede helft was stukken minder en had het voor het zelfde geld 3-2 of 3-3 kunnen worden ...
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Eerste halfuur werd Barcelona weggespeeld. Zo slecht had ik ze ook nog niet gezien, trouwens.
Zal het dan toch wat te maken hebben met de coach? Die gozer die Barca nu langs de lijn heeft staan is me toch een partijtje onsympathiek.
- InnerHarbour
D_skilled schreef:Real Madrid is oppermachtig. Creeren kans op kans. Heb ik nog nooit eerder gezien.

YNWA
Haha, Affelay naar Schalke. Wat een loser.
Goede carrièrekeuze. Kiest qua niveau voor zekerheid en de Duitse competitie past uitstekend bij zijn speelstijl.
Nare jongen. Hoop dat ie ook mislukt in Duitsland.
Zal dus ook wel reuze meevallen met alle clubs die interesse in hem hadden. Als je naar Tottenham, Liverpool, Arsenal, Ac Milan en Juventus kan kies je natuurlijk niet voor Schalke.
- InnerHarbour
Rob Jansen had het over een “grote club” waar die gozer naar toe zou gaan. Nou, Schalke is volgens Le T, absoluut geen “grote club”.Alexander schreef:Haha, Affelay naar Schalke. Wat een loser.

YNWA
Deze transfer ligt inderdaad wel heel gevoelig. 

Baseman schreef:Dus als je niet goed genoeg bent voor Barca, dan is je niveau meteen subtop Europa?
Toch wel niveau Schalke geworden dus.Baseman schreef:Ik denk het ook, maar ik vind hem te goed voor clubs als Schalke en HSV.Afellay is een leuke speler voor een club als Spurs, Newcastle en misschien Arsenal. Ik zie hem inderdaad ook niet slagen bij een topclub als City, United, Real of Chelsea.
Hij valt een beetje tussen de top en subtop in, wat dat betreft zou een club als Arsenal goed bij hem passen.
Betwijfel of hij het daar redt, fysiek blazen ze Afellay omver in Duitsland en spelers die bij de concurrent rondlopen zoals Marco Reus zijn ook nog eens een heel stuk begaafder én doelgerichter dan hij.
Nu is het natuurlijk wel extra mooi als we Schalke loten en hij afgaat als een gieter...
Nu is het natuurlijk wel extra mooi als we Schalke loten en hij afgaat als een gieter...

Ja, alleen Vd Vaart en Robben hebben voldoende fysiek om het daar te redden.
Dat beweert niemand... Van der Vaart en Robben hebben een belangrijke kwaliteit die voor elke ploeg van waarde is. Ze scoren makkelijk. Het rendement van Ibrahim Afellay is nogal laag. Altijd geweest.
Speciaal voor Rishi: als je Barça - Real hebt gemist... nu Sport 1 opzetten!
Speciaal voor Rishi: als je Barça - Real hebt gemist... nu Sport 1 opzetten!