PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Wordt een hele makkelijke overwinning van Psv.
PSV had al 0-2 kunnen staan. Dat Groningen met die verschrikkelijke trainer kan er helemaal niks van.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mertens moet een duikschool beginnen. Got wat ergerlijk.
Het laatste deel van de eerste helft ging het anders een stuk moeizamer, die 0-1 voorsprong hebben ze voorlopig niet uitgebreid. Tyton is op diverse dagen wel een absolute puntenpakker, wat een pegel was dat van Bacuna zeg!!!
Hoe kan het nou dat Van Bommel nu pas zijn 1e kaart van deze wedstrijd pakt?
Die 'foul' die hij in de eerste helft maakte was toch wel een stuk pittiger dan dit gedoe...
...Maar hij loopt lekker 1 op 1 die Mark! Als hij zo doorgaat moet PSV het in speelronde 6 zonder hem proberen.

...Maar hij loopt lekker 1 op 1 die Mark! Als hij zo doorgaat moet PSV het in speelronde 6 zonder hem proberen.
Strootman staat er ook weer meteen lekker bij, zo vermoeiend...
That's true Benji.
Strootman ziet er uit als Averell Dalton, maar gedraagt zich als Joe Dalton.
Strootman ziet er uit als Averell Dalton, maar gedraagt zich als Joe Dalton.
Wat een domoor ben je.Baseman schreef:Wie zegt dat dan?LucaS schreef:maar net doen alsof de inkomende transfers vrijwel budgetneutraal zijn gedaan, is natuurlijk de zaak voorliegen.
Klopt.Volgens het schema van de herstructurering dat door Sanders in de VI werd genoemd, is het doel afgelopen boekjaar tien miljoen verlies. Lopend jaar (dus seizoen 2012-2013) vijf miljoen en uiteindelijk in het seizoen 2013-2014 break-even.
En dat gaat dus gehaald worden, mits de overheid de clubs niet met onvoorziene kosten gaat belasten.
Bij zowel topografie, geschiedenis als maatschappijleer heb ik geleerd dat in Geldrop lang niet alles van erg goede kwaliteit is.
Voor de glazen plaat die Baseman voor zijn kop heeft geldt deze bewering echter niet, daar kom je simpelweg niet doorheen.
Voor de glazen plaat die Baseman voor zijn kop heeft geldt deze bewering echter niet, daar kom je simpelweg niet doorheen.
Strootman solliciteert naar een rode kaart
Wat een nare smerige rotploeg is dat PSV ook. Gatver.
En ook pure armoede trouwens.
En ook pure armoede trouwens.
15 mei 2011.
Ik zou me inderdaad wel behoorlijk schamen voor Ajax wanneer onze middenvelders met deze methoden alle zeilen zouden moeten bijzetten om van Groningen, De Graafschap en RKC te winnen...
Dat kan ik je uitleggen Laudrup, dat is namelijk omdat Toivonen altijd erg slim is in deze situaties:
http://www.youtube.com/watch?v=XIPZXteF ... re=related
Zum kotzen, die vent.Cruijff schreef:Dat kan ik je uitleggen Laudrup, dat is namelijk omdat Toivonen altijd erg slim is in deze situaties:
15 mei 2011.
Psv is echt een kut club. Volgens mij gaat iedereen ook een hekel aan ze krijgen, wat een stelletje zielige en gefrustreerde figuren bij elkaar. De sfeer onderling is ook compleet verrot denk ik, als je ze ziet lopen/wijzen/praten/kijken.
Schopen, duwen, schwalbes, trekken en mekkeren tegen de scheids. Van Bommel, Strootman en Toivonen zijn de ergsten, maar Mertens, Lens en Narsingh kunnen er ook wat van. Wat een sneue boel.
Schopen, duwen, schwalbes, trekken en mekkeren tegen de scheids. Van Bommel, Strootman en Toivonen zijn de ergsten, maar Mertens, Lens en Narsingh kunnen er ook wat van. Wat een sneue boel.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Groningen heeft een dramatische ploeg, maar net als iedere NL ploeg steekt er 1 bovenuit. Die Kwakman is van niveau Breuer.
Dit is overigens nog een redelijk gedateerd filmpje, onder meer die rotschop die Toivonen in de bekerfinale aan Willy Overtoom uitdeelde staat er niet in.
Het lijkt er ook wel op dat ze elkaar behoorlijk aansteken of imiteren met dit gedrag, Narsingh deed dit bij Heerenveen nog niet. Zeker niet in deze mate. Stel dat Mertens vorig seizoen bij Ajax was gekomen (was lekker geweest als hij dan net zo goed was begonnen als vorige seizoenstart met al die goals van hem) dan zou hem heel snel en heel duidelijk te kennen zijn gegeven dat hij ff normaal moet doen en moet kappen met die maniertjes. Frank de Boer pikt dit gedoe echt niet.
Het lijkt er ook wel op dat ze elkaar behoorlijk aansteken of imiteren met dit gedrag, Narsingh deed dit bij Heerenveen nog niet. Zeker niet in deze mate. Stel dat Mertens vorig seizoen bij Ajax was gekomen (was lekker geweest als hij dan net zo goed was begonnen als vorige seizoenstart met al die goals van hem) dan zou hem heel snel en heel duidelijk te kennen zijn gegeven dat hij ff normaal moet doen en moet kappen met die maniertjes. Frank de Boer pikt dit gedoe echt niet.
Het is 0-3 overigens door Depay. Die verdediging van Groningen is al net zo dramatisch als die van NEC.
15 mei 2011.
Zeefuik is trouwens gewoon ongegeneerd DIK. Daar zijn Sulejmani en Janssen sprietjes bij.
Hoe die 1-3 er ingaat is trouwens wel erg makkelijk. Jammer dat Groningen zo'n meevallertje niet bij een 0-1 tussenstand heeft gekregen. Dan had ik het nog wel willen zien.
En Hans Nijland dacht dit seizoen hogere ogen te kunnen gooien met de nieuwe aankopen? 

Over ongegeneerd gesproken: Wijnaldum is ongegeneerd slecht. Wat een prutser. Narsingh komt vooralsnog in PSV shirt nog geen lantaarnpaal voorbij.