Dit moet je me uitleggen: waarom zou Narsingh voor Ajax zijn neus ophalen en naar psv gaan?D_skilled schreef: Types als Assaidi en Narsingh halen hun neus op voor Ajax en helemaal in combinatie met een hebzuchtige zaakwaarnemer.
Mwah.D_skilled schreef:Voor drie miljoen gaat Ajax hem echt niet krijgen. Kansloze onderneming.

Prima werk van Overmars. Tot voor kort was er sprake van een vraagprijs van 5 - 6 M, dus was zijn komst toen geen optie. Nu haalt ie 'm voor iets meer dan 3 M op. Marc Netto kun je wel om een boodschap sturen. In het zeer recente verleden was Moisander dus al lang en breed binnengehaald en had de technisch manager of - directeur wél 5 - 6 M betaald he!!
Moisander is m.i. een goede aankoop: hij is net als zijn vml. kompaan Viergever geen bad-ass defender. Maar in combi met 'voetballer' Elm als VM had AZ afg. seizoen wél de minst gepasseerde defensie. Moisander ziet het spel goed, heeft organisatorische kwaliteiten, is positioneel verdedigend goed en hij is prima aan de bal. Een veel betere optie dan een mandekker als bijv. Rajkovic. Onze ploeg is 8 van de 10 keer dominant, dan heb je weinig aan mandekkers pur sang. Een CV van een NL-topclub moet problemen vooral positioneel op kunnen lossen.
Neem de gelijkmaker van AZ vorig weekend: Alderweireld laat zich uit het centrum weglokken, verliest knullig het duel van Altidore en er was geen rugdekking van VDW en Rica om die fout uit te gummen. Van Moisander verwacht ik coachende - en organisatorische kwaliteiten om een dergelijke janboel te voorkomen. Het is verder aan hem om zich o.l.v. FdB door te ontwikkelen. Hij heeft z'n 'momentjes' en in de persoonlijke duels is ook nog winst te boeken. Een betere leermeester dan FdB kan hij niet vinden om aan zijn mindere punten te werken.
Ook positief m.i.: Moisander is de door FdB gewenste vervanger van Vertonghen. En bovendien haal je voor 3 M de captain van een concurrent op... Kan me ook voorstellen dat psv geinteresseerd was. Advocaat en Brands kennen die jongen en Brands wilde hem vorig seizoen ook al naar Eindhoven halen.