Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
Vraagprijs voor Miralem laten zakken naar 4,5 miljoen en strik omheen!
Na 20 miljoen voor Tyton is het nu de beurt aan Sulejmani.
'20 miljoen voor Sulejmani'
Bron: Diverse media
Volgens de laatste geruchten zou de Engelse topclub Arsenal twintig miljoen euro over hebben voor Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani. Volledig tegen de verwachtingen in zou het dus kunnen zijn dat Ajax haar recordaankoop (16,25 miljoen) toch nog met winst gaat verkopen. Sulejmani moet in Londen de opvolger gaan worden van de Rus Andrei Arshavin.
Naast Sulejmani heeft Arsenal al een aankoop binnen. Namelijk de Duits international Lucas Podolski die in het verleden uit is gekomen voor onder andere Bayern München en 1.FC Köln. Om deze aankopen te financieren mogen de spitsen Marouane Chamakh en Nicklas Bendtner vertrekken.
De 23-jarige Serviër speelde tot nog toe 98 wedstrijden in het eerste van de Amsterdammers en wist hierin 23 maal het net te vinden.

'20 miljoen voor Sulejmani'
Bron: Diverse media
Volgens de laatste geruchten zou de Engelse topclub Arsenal twintig miljoen euro over hebben voor Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani. Volledig tegen de verwachtingen in zou het dus kunnen zijn dat Ajax haar recordaankoop (16,25 miljoen) toch nog met winst gaat verkopen. Sulejmani moet in Londen de opvolger gaan worden van de Rus Andrei Arshavin.
Naast Sulejmani heeft Arsenal al een aankoop binnen. Namelijk de Duits international Lucas Podolski die in het verleden uit is gekomen voor onder andere Bayern München en 1.FC Köln. Om deze aankopen te financieren mogen de spitsen Marouane Chamakh en Nicklas Bendtner vertrekken.
De 23-jarige Serviër speelde tot nog toe 98 wedstrijden in het eerste van de Amsterdammers en wist hierin 23 maal het net te vinden.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik checkte net de kalender; maar het is géén 1 april!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Je hoort al maanden lang de gekste (en ook minder gekke) geruchten, maar er gebeurt helemaal niets.
Sulejmani was gisteren niet bij de wedstrijd tegen AZ aanwezig reden?
Misschien is tie verkocht?Toppie schreef:Sulejmani was gisteren niet bij de wedstrijd tegen AZ aanwezig reden?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hij was er gewoon hoor.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ging op de tribune nog met een klein jochie op de foto.Toppie schreef:Sulejmani was gisteren niet bij de wedstrijd tegen AZ aanwezig reden?
Die jongen gaat helemaal nergens heen. Er is natuurlijk geen club die hem het salaris gaat betalen dat hij nu van Ajax krijgt.
Nil volentibus arduum
Mac Mickey Shoarmiani gaat maandag een uurtje ballen volgens FdB
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Toppie schreef:Mac Mickey Shoarmiani gaat maandag een uurtje ballen volgens FdB

Op naar de vierde ster!
Ja, bijna net zo leuk als het bijziende Afrikaanse gnoompjePride of Amsterdam schreef:Toppie schreef:Mac Mickey Shoarmiani gaat maandag een uurtje ballen volgens FdBHI-LA-RISCH!!!
Tering. Dat je zoiets verzint qua naam vind ik prima maar dat je daarmee naar buiten durft te komen.... Tip.. Niet doen. Hou het voor jezelf.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Humor op AT is ver te zoeken en dat is logisch , veel hebben een arrogantie van heb ik jou daar en denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden 

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Nounou, ik vind het kansloos dat er iemand op dit forum als een 8-jarige onze eigen Ajacieden kansloze bijnaampjes geeft, en dat staat gelijk voor arrogantie en gebrek aan humor.Toppie schreef:Humor op AT is ver te zoeken en dat is logisch , veel hebben een arrogantie van heb ik jou daar en denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden

Op naar de vierde ster!
Ach, ik kan me voorstellen dat iemand na een voltreffer als Mark Van Hommel de grenzen opzoekt en daarbij misschien iets teveel risico neemt. Sfeer op het forum is eigenlijk best goed de laatste maanden, mede dankzij de Toppies van deze wereld, hij steekt toch maar z'n nek uit om te proberen dit soort sombere topics wat op te leuken. Sommige reacties erop zijn ook wel weer lachen dus blijf maar spuien wat mij betreft.Pride of Amsterdam schreef:Nounou, ik vind het kansloos dat er iemand op dit forum als een 8-jarige onze eigen Ajacieden kansloze bijnaampjes geeft, en dat staat gelijk voor arrogantie en gebrek aan humor.Toppie schreef:Humor op AT is ver te zoeken en dat is logisch , veel hebben een arrogantie van heb ik jou daar en denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden
Ik ook .. Beetje hersenloos puber gedrag ...Pride of Amsterdam schreef:Nounou, ik vind het kansloos dat er iemand op dit forum als een 8-jarige onze eigen Ajacieden kansloze bijnaampjes geeft, en dat staat gelijk voor arrogantie en gebrek aan humor.Toppie schreef:Humor op AT is ver te zoeken en dat is logisch , veel hebben een arrogantie van heb ik jou daar en denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden
Blij met de punten ...
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik vind humor ook leuk, maar de eigen spelers afbranden met mijns inziens kinderachtige en belachelijke bijnamen snap ik gewoon niet. Niks tegen Toppie. Hij is het nu toevallig waar ik 2 keer op reageer.Dubbel schreef:Ach, ik kan me voorstellen dat iemand na een voltreffer als Mark Van Hommel de grenzen opzoekt en daarbij misschien iets teveel risico neemt. Sfeer op het forum is eigenlijk best goed de laatste maanden, mede dankzij de Toppies van deze wereld, hij steekt toch maar z'n nek uit om te proberen dit soort sombere topics wat op te leuken. Sommige reacties erop zijn ook wel weer lachen dus blijf maar spuien wat mij betreft.Pride of Amsterdam schreef:Nounou, ik vind het kansloos dat er iemand op dit forum als een 8-jarige onze eigen Ajacieden kansloze bijnaampjes geeft, en dat staat gelijk voor arrogantie en gebrek aan humor.Toppie schreef:Humor op AT is ver te zoeken en dat is logisch , veel hebben een arrogantie van heb ik jou daar en denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden
Maar humor op AT, graag. Na de depresieve en aanvallende sfeer rondom het hele Cruijff gedoe kunnen we wel weer wat humor gebruiken hier inderdaad.
Op naar de vierde ster!
Toppie schreef:Mac Mickey Shoarmiani