Theo Janssen
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: Theo Janssen
Valt Van Gaal - Ibrahimovic ook onder dit kopje? 

Ben bang dat FdB de EC-2 niet gaat winnen!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb een Aha-Erlebnis, bij het naderende vertrek van Anita en Janssen; we hebben eens een trainer gehad die Vanenburg en Koeman liet vertrekken, omdat hij het zonder hen ook wel kon..
Ach, Louis had gelijk. Zonder Ibra werd Ajax ook kampioen. 7 jaar na zijn vertrek!Arthur schreef:Valt Van Gaal - Ibrahimovic ook onder dit kopje?
Maar met tegenstanders van hetzelfde kaliber heeft Ajax nu ook een aardige kans om een Europacup te winnen. Het was heel leuk indertijd natuurlijk, maar de tegenstand stelde geen f*ck voor.
I think I lost my fucking headache
Tegenstand in UEFA Cup van 1992 evenmin. Ik was er niet minder euforisch om.LucaS schreef:Maar met tegenstanders van hetzelfde kaliber heeft Ajax nu ook een aardige kans om een Europacup te winnen. Het was heel leuk indertijd natuurlijk, maar de tegenstand stelde geen f*ck voor.
- InnerHarbour
Volgens mij speelde Ajax zowel de halve finale als de finale tegen Italiaanse clubs. Op zich niet bijzonder, ware het niet dat die toen Europa overheersten. Ik geloof dat de UEFA cup 7 jaar lang door Italiaanse clubs werd gewonnen, alleen onderbroken door Ajax. Is toch een paar treedjes 'hoger' aan te slaan dan die ECII. Maar zeker, ook die ECII was heerlijk en geweldig.wimpey schreef:Tegenstand in UEFA Cup van 1992 evenmin. Ik was er niet minder euforisch om.LucaS schreef:Maar met tegenstanders van hetzelfde kaliber heeft Ajax nu ook een aardige kans om een Europacup te winnen. Het was heel leuk indertijd natuurlijk, maar de tegenstand stelde geen f*ck voor.
I think I lost my fucking headache
Ja ja.......en dan stel je hem niet op. Frank de Boer moet zijn mond spoelen. Is toch te zot voor woorden hoe Frank met Theo omgaat.InnerHarbour schreef:Frank de Boer heeft bij herhaling aangegeven dat hij beide niet kwijt wil.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- InnerHarbour
Tja een trainer die een keuze maakt, hoe durft hij, schande.
Nu even zonder dollen, ik ben der de hele week niet bij, ik weet niet wat er in de kleedkamer gebeurd, Frank de Boer wel. Misschien heeft Jansen wel als een drol getraind, of was het puur tactisch. Soms wordt een speler wel eens niet opgesteld, shit happens, daar zet je, je maar overheen als speler en dan val je in zoals Theo deed.
Probleem opgelost in mijn optiek.

Nu even zonder dollen, ik ben der de hele week niet bij, ik weet niet wat er in de kleedkamer gebeurd, Frank de Boer wel. Misschien heeft Jansen wel als een drol getraind, of was het puur tactisch. Soms wordt een speler wel eens niet opgesteld, shit happens, daar zet je, je maar overheen als speler en dan val je in zoals Theo deed.
Probleem opgelost in mijn optiek.
YNWA
Mwahhhh beetje makkelijk IH. Schone en Serero spelen wel. En Theo niet. Lijkt me dat er dan meer speelt he. En je weet bovendien dat Theo geen trainingsbeest is.
Frankie maakt wel vaker vreemde keuzes.
Frankie maakt wel vaker vreemde keuzes.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Totaal niet makkelijk, het is niet moeilijker. Die Jansen moet niet zeiken als hij een keer gepasseerd wordt, hij krijgt een vorstelijk salaris en moet gewoon doen wat de trainer zegt en niet mauwen na afloop.
YNWA
IH, Serero speelde op de plek van Janssen. Nuf said. Fout van De Boer.
Al ben ik met je eens dat Janssen niet 'zomaar' wordt gepasseerd.
Al ben ik met je eens dat Janssen niet 'zomaar' wordt gepasseerd.
- InnerHarbour
Het gaat mij eigenlijk nog meer over dat verontwaardigd gedoe na afloop, nu valt hij zo goed in en dan dat toontje na afloop, man zeik niet en speel gewoon de volgende wedstrijd.
YNWA
- AT Toto winner 09/10
Dat gaat ie waarschijnlijk ook doen. Bij Vitesse.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Inderdaad, tel uit je winst. Gaan we nog twee keer een hele kwade aan krijgen ook want reken maar dat hij gemotiveerd is als hij tegen Ajax speelt.
Nil volentibus arduum
IH heeft wel een punt. Een selectie bestaat uit 18/19 man, moet je maar zorgen dat je er dusdanig bovenuit steekt en dat je in de basis komt. En dus niet met overgewicht terugkomen vanuit je vakantie...
Een Theo Janssen zoals na de winterstop van vorig seizoen is heel belangrijk voor Ajax, maar als hij na één wisselbeurt zo loopt te zeiken, misschien is het dan maar beter dat hij weggaat..
Een Theo Janssen zoals na de winterstop van vorig seizoen is heel belangrijk voor Ajax, maar als hij na één wisselbeurt zo loopt te zeiken, misschien is het dan maar beter dat hij weggaat..
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
- AT Toto winner 09/10
Want we hebben liever geen zeikerds, maar ideale schoonzonen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Niet dik, maar hij houdt z'n buik wel in en echt afgetraind is hij ook niet. Vergelijk het voor de grap eens met de 5 jaar oudere Seedorf. Dit is dus echt leven voor je sport.Valerius schreef:Theo Janssen op 1 augustus: http://instagram.com/p/NyLo3jwaCO/elliquido schreef:Janssen is fysiek niet in orde, wie dat niet ziet of wilt zien moet naar de specsavers.
Lijkt me niet dik in ieder geval.
Ik denk dat we hem toch behoorlijk gaan missen. Ieder team heeft een klootzak nodig, en hij kan nog goed tegen een bal aan trappen ook.

Dus iedereen die er niet uitziet als Seedorf leeft niet voor zijn sport ?.Maar goed, we weten het nu wel Janssen snuift, rookt, vreet en drinkt zich elke dag het lamlazerus .. Tenminste als we zijn tegenstanders moeten geloven ... Overgens knap dat men op die foto kan zien dat Janssen zijn adem inhoudt .. Janssen is geen modelprof ala Seedorf .. Maar denkt dat er maar heel weinig spelers zijn die in de buurt van Seedorf w.d.b. komen ...
Blij met de punten ...
Die foto werd door Valerius aangevoerd om aan te tonen dat Janssen fysiek in orde is. Daar reageerde ik op. Ik zeg daarmee niet dat iedere voetballer er uit moet zien als Seedorf. Ik zeg dat Janssen niet leeft voor z'n sport en dat Seedorf wel het ultieme voorbeeld van een modelprof is. 36 Jaar en er dan nog zo uitzien. Dat lukt alleen als je al die jaren goed voor jezelf hebt gezorgd en het maximale uit je lijf en carrière wil halen.
En ?, Janssen pakt een biertje, af en toe een sigaretje .. En denk jij nou echt dat als Theo dat zou laten staan dat ie dan de nieuwe Maradonna zou worden of zijn geweest ?.Mensen zoeken weer vanalles bijelkaar om te zeiken .. Vooral als Derksen op TV is geweest ..
Janssen ziet zichzelf niet als modelprof, heeft ie nooit gedaan ...
Janssen ziet zichzelf niet als modelprof, heeft ie nooit gedaan ...
Blij met de punten ...
Het lijkt me evident dat je als topsporter meer uit je lijf en carrière kan halen wanneer je niet rookt en drinkt. Dat heeft verder weinig met de zendtijd van iemand als Johan Derksen te maken. En nee, een absolute topspeler was Janssen sowieso niet geworden. Maar wellicht dat hij wel wat minder seizoenen aan had hoeven klooien bij Vitesse en Genk, wat eerder vanuit Arnhem de stap naar een grotere club in Nederland had kunnen maken en misschien zelfs écht z'n stempel op Ajax had kunnen drukken.
Ja maar .. Wie bepaald dat ?.Jij ?.Janssen heeft hier voor gekozen, voor zijn manier van invullen wat " topsport " betreft, en kiest daarbij ook nog eens een beetje te leven, daar heeft hij vrede mee, zelfs al moet ie daarvoor een stapje lager bij Vitesse gaan ballen.Dat wist AJAX en FdB toen ze hem binnen haalden .. Dat wisten en weten al die andere clubs de hem haalden ..
Blij met de punten ...