Vurnon Anita
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: Vurnon Anita
Ik vind dat je geen verband kunt leggen tussen een huidskleur en of iemand snel een transfer wil maken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dat lijkt me inderdaad onzin.
Je moet de situatie ook vanuit het perspectief van Anita bekijken. Die jongen heeft in dienst van de ploeg veel te lang op een verkeerde positie gespeeld en is echt pas heel laat daar neergezet waar hij tot zijn recht komt. En in zijn beleving heeft Ajax misschien ook wel wat lang gewacht met het opwaarderen van zijn contract. Als je dan de kans krijgt om Premier League te gaan spelen tegen een ontzettend dik salaris is het niet onbegrijpelijk dat je daar interesse in hebt.
Kijk, ik zie ook liever dat hij blijft en het zou voor hem ook goed kunnen zijn om zichzelf nog een jaar te ontwikkelen op het middenveld van Ajax. Maar het is niet onbegrijpelijk dat hij wel interesse heeft in die stap. Ik hoop dat Ajax er met hem uitkomt. Contract opwaarderen en nog minimaal één jaar blijven. Laat hem merken dat hij belangrijk is, één van de spelers die het elftal op sleeptouw moet nemen. Daar zijn spelers, los van de euro's, ook wel gevoelig voor lijkt mij.
Je moet de situatie ook vanuit het perspectief van Anita bekijken. Die jongen heeft in dienst van de ploeg veel te lang op een verkeerde positie gespeeld en is echt pas heel laat daar neergezet waar hij tot zijn recht komt. En in zijn beleving heeft Ajax misschien ook wel wat lang gewacht met het opwaarderen van zijn contract. Als je dan de kans krijgt om Premier League te gaan spelen tegen een ontzettend dik salaris is het niet onbegrijpelijk dat je daar interesse in hebt.
Kijk, ik zie ook liever dat hij blijft en het zou voor hem ook goed kunnen zijn om zichzelf nog een jaar te ontwikkelen op het middenveld van Ajax. Maar het is niet onbegrijpelijk dat hij wel interesse heeft in die stap. Ik hoop dat Ajax er met hem uitkomt. Contract opwaarderen en nog minimaal één jaar blijven. Laat hem merken dat hij belangrijk is, één van de spelers die het elftal op sleeptouw moet nemen. Daar zijn spelers, los van de euro's, ook wel gevoelig voor lijkt mij.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Nu Theo al vertrekt kan je Anita niet meer laten gaan. Voor Janssen hebben we nog Schone die de open plek op kan vangen, maar voor Anita hebben we alleen Enoh, maar dat is meer een noodverband. Een vervanger als Maher betekent al weer dat je het geld dat je ontvangt voor Anita gelijk weer helemaal doorsluist naar Alkmaar. Dat vind ik geen lekker beleid.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Speelt vandaag waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd. Ajax en Newcastle United zijn rond.
Volgens EL gaat Anita ook weg, nou hebben nog wat lopen bij de E pupillen 

Ajax zal Maher halen. Lijkt me.
- Ajaciedjuh
Is geen 6.wimpey schreef:Ajax zal Maher halen. Lijkt me.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Krijgt Ajax genoeg geld om Maher te kunnen halen dan?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Of die middenvelder van Barca B. Maher lijkt me wat duur.
Past niet in het nieuwe beleid. Ik neem aan dat Boccara wordt doorgeschoven.
Of inderdaad, we huren gewoon heel Barca B
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Ik verwacht inderdaad dat er een aantal zullen komen.LucaS schreef:Past niet in het nieuwe beleid. Ik neem aan dat Boccara wordt doorgeschoven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
8 - 10 M had men het over.Bertje schreef:Krijgt Ajax genoeg geld om Maher te kunnen halen dan?
Ben d'r klaar mee het is nu gewoon gokken Russisch roulette
Dan komt ie niet ....wimpey schreef:8 - 10 M had men het over.Bertje schreef:Krijgt Ajax genoeg geld om Maher te kunnen halen dan?
Blij met de punten ...
Wat denk je dat ie moet kosten dan?999 schreef: Dan komt ie niet ....
Speler wil weg. Dat speelt Ajax in de kaart, wanneer ze die jongen wil hebben.
Jonathan Dos Santos is een 6 en staat op de verhuurlijst. Sergi Roberto is een aanvallende middenvelder en die willen ze graag houden in Barcelona.Ajaciedjuh schreef:Ik verwacht inderdaad dat er een aantal zullen komen.LucaS schreef:Past niet in het nieuwe beleid. Ik neem aan dat Boccara wordt doorgeschoven.
Speler(s) moeten ook willen, en ik heb niet het idee dat die spelers bij Barca B nu echt hard en hoog staan te springen om naar AJAX te komen ..Ajaciedjuh schreef:Ik verwacht inderdaad dat er een aantal zullen komen.LucaS schreef:Past niet in het nieuwe beleid. Ik neem aan dat Boccara wordt doorgeschoven.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Tegen de tijd dat de nieuwe spelers (LCV, VM, LB) ingepast zijn, is het seizoen al over.
Wat ie moet kosten weet ik niet, maar als ik AJAX met dit nieuwe beleid een beetje inschat vinden ze dat Maher 5 miljoen waard is ... Assaidi als iets van gehoord.Volgens MVB nog steeds geen akkoord met de speler zelf ...wimpey schreef:Wat denk je dat ie moet kosten dan?999 schreef: Dan komt ie niet ....
Speler wil weg. Dat speelt Ajax in de kaart, wanneer ze die jongen wil hebben.
Blij met de punten ...
Ik vind het enorm teleurstellend dat hij weggaat. Hele belangrijke pion voor Ajax, al had niemand er natuurlijk 1 jaar geleden aan gedacht dat hij voor meer dan 3 miljoen verkocht zou gaan worden. Maar persoonlijk had ik 'm aan zijn contract gehouden.
Maher heeft de 2e seizoenshelft natuurlijk wel als 6 gespeeld, en niet slecht ook. Maar in mijn ogen is hij niet meer waard dan 5 miljoen.
Maher heeft de 2e seizoenshelft natuurlijk wel als 6 gespeeld, en niet slecht ook. Maar in mijn ogen is hij niet meer waard dan 5 miljoen.
Het is een overgangsjaar voor Ajax. FC Twente en PSV gaan uitmaken wie kampioen wordt.Ajaciedjuh schreef:Tegen de tijd dat de nieuwe spelers (LCV, VM, LB) ingepast zijn, is het seizoen al over.
-
Waarom dan? Omdat Ajax een compleet middenveld laat gaan en er niks voor terugkoopt? Ik vind dat nogal reactief. Je ambitie uitspreken: "het is een overgangsjaar". Nou.. je seizoenskaarthouders zullen het waarderen.D_skilled schreef:Het is een overgangsjaar voor Ajax. FC Twente en PSV gaan uitmaken wie kampioen wordt.Ajaciedjuh schreef:Tegen de tijd dat de nieuwe spelers (LCV, VM, LB) ingepast zijn, is het seizoen al over.
Whitey on the moon.
-
Overigens snap ik het beleid van Ajax ook niet helemaal. Transfer van Anita speelt al maanden en telkens zegt Ajax dat ze em willen behouden en, nu het seizoen begonnen is, komen ze tot een akkoord.....
Ook Janssen, hij zal misschien niet de meest populaire Ajacied worden, maar wel ontzettend nuttig.
Aan de andere kant heb je het 'nieuwe beleid' van Ajax waarmee je zelfs een speler als Asaidi niet kan binnenhalen omdat je te weinig salaris biedt. Wat wil je dan?
Ook Janssen, hij zal misschien niet de meest populaire Ajacied worden, maar wel ontzettend nuttig.
Aan de andere kant heb je het 'nieuwe beleid' van Ajax waarmee je zelfs een speler als Asaidi niet kan binnenhalen omdat je te weinig salaris biedt. Wat wil je dan?
Whitey on the moon.
Het bod van Newcastle is verhoogd...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Dat zal wel. Echter, ik vind dat je ook op een moment moet kiezen voor je elftal, zeker als je nu start met de competitie en CL. Of er moet iemand anders klaarstaan wanneer Anita vertrekt. Maar gezien het handelen van de afgelopen maanden, heb ik daar weinig vertrouwen in.Bertje schreef:Het bod van Newcastle is verhoogd...
Whitey on the moon.