Hockey
Re: Hockey
Waarom krijg je werkelijk overal een strafcorner voor? Echt om gek van te worden. Dat hele spel draait maar om één ding en dat is zoveel mogelijk corners verzamelen.
Nil volentibus arduum
de hockeywereld mag altijd graag hoog opgeven hoe de sport zich altijd ontwikkeld itt voetbal ( deels terecht), maar dit is inderdaad zeer irritant om naar te kijken.Marillion schreef:Waarom krijg je werkelijk overal een strafcorner voor? Echt om gek van te worden. Dat hele spel draait maar om één ding en dat is zoveel mogelijk corners verzamelen.
Je kan onderhand net zo goed iedere ploeg 5 strafcorners laten nemen en weer naar binnen gaan.
Nil volentibus arduum
En als ze er alle 10 in gaan, op naar de shootouts want de sport zich ontwikkelen !
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
4-1, we slopen die Britten helemaal!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Mag dat zo maar, cirkel inlopen en scoren ?
Nog beter idee, de handboogschuttersvariant, neem de bal vanaf de penalty stip en diegene die de bal het dichtst bij de middenstip weet te schieten is de winnaar.Ride schreef:ipv penalties.. gaaf..beelzebub schreef:We moeten die shootouts ook invoeren in het voetbal.
- Jinne
- Site Admin
Mooie goal ook.Thijs schreef:4-1, we slopen die Britten helemaal!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
-
7-1, wat is dit joh!? 

-
Ik geloof m'n ogen niet, 8-1
-
Piers Newbery, BBC Sport at the hockey at the Riverbank Arena
"What a brilliant goal - total hockey. The Netherlands rip Great Britain to shreds and Billy Bakker slots it home from close range for 4-1. This is revenge for Euro 96 and the dressage. Half-time."
"What a brilliant goal - total hockey. The Netherlands rip Great Britain to shreds and Billy Bakker slots it home from close range for 4-1. This is revenge for Euro 96 and the dressage. Half-time."
-
- AT Toto winner 10/11
Zit een partij beweging in die ploeg, echt bijzonder dynamisch.
Ben geen hockey-kenner of volger, maar die Bakker lijkt me een absoluut top-talent. En niet eens een typische hockeyer, wat voor hem spreekt.
Ben geen hockey-kenner of volger, maar die Bakker lijkt me een absoluut top-talent. En niet eens een typische hockeyer, wat voor hem spreekt.
Zul je zien dat ze in de finale niet thuisgeven.
Het is wel lastig om je hoge niveau tot en met de finale vast te houden wanneer je in de halve finale vrijwel geen weerstand krijgt. Maar die Nederlanders spelen buitenaards goed hockey zeg! 
Helaas net geen 10!

Helaas net geen 10!
Zat ik ook net aan te denken. 8-1. Beetje een Nederland - Joegoslavie-achtige halve finale. Volgende wedstrijd gaat de bal er dan niet in.D_skilled schreef:Zul je zien dat ze in de finale niet thuisgeven.

Ik wil geen wonden openrijten, maar het was de kwartfinale. In de halve kwamen die zes gemiste penalties...Dubbel schreef:Zat ik ook net aan te denken. 8-1. Beetje een Nederland - Joegoslavie-achtige halve finale. Volgende wedstrijd gaat de bal er dan niet in.D_skilled schreef:Zul je zien dat ze in de finale niet thuisgeven.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ja, duh, Nederland speelde de finale immers niet. En dat zeg ik toch ook nergens. Straks komt er nog iemand die zegt dat het toen geen 8-1 was, zucht. Lezen! 'De hockey halve finale was enz, enz.' Klik anders eens op de link... 

De link is geblokkeerd hier op het werk. 'Not work related'. Gelukkig hebben ze AT nog niet door. 
Maar goed, ik ken de site van Frank Beijen vooral als statistieken site.

Maar goed, ik ken de site van Frank Beijen vooral als statistieken site.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Blijft gevaarlijk: sticks in de handen van een vrouw.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali