Hockey
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: Hockey
Mannen als groepswinnaar door naar de halve finales... 

Volgens mij is de andere groep wel iets sterker, maar voorlopig doen beide hockeyteams het naar behoren, prima.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Verlengen bij de dames.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ehm.. Was ingecalculeerd dat we het zo moeilijk zouden hebben met de Kiwi's?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Nee, maar de dames zijn niet echt in topvorm.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Pfff.... wat spannend...
Mooie prestatie, maar het veldspel lijkt echt nergens op. Ze zijn niet eens in de buurt gekomen van het fatsoenlijk uitspelen van een kans. Gelukkig is er dan nog voetjezoek.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leuk team hebben die Kiwi's.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ehm.. Was ingecalculeerd dat we het zo moeilijk zouden hebben met de Kiwi's?

- Ajaciedjuh
Counterploeg. Wat was die punt snel.
Minimaal zilver, maar dat moet goud worden.

Minimaal zilver, maar dat moet goud worden.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tegen angstgegner Argentinie. Ik moet het nog zien of dat goud op gaat leveren...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
We moeten die shootouts ook invoeren in het voetbal.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Helemaal eens! Vanaf de middenlijn en hoppekee. Gaan. Man tegen man (goalie).beelzebub schreef:We moeten die shootouts ook invoeren in het voetbal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ene JC roept dat al een jaar of 11... Bij shootouts komt het veel meer op de technische vaardigheden aan.beelzebub schreef:We moeten die shootouts ook invoeren in het voetbal.
ipv penalties.. gaaf..beelzebub schreef:We moeten die shootouts ook invoeren in het voetbal.

Vakkie 129
Shootouts zouden leuk zijn bij zaalvoetbal, maar niet bij veldvoetbal. Daarmee scoor je echt veel te makkelijk bij zo'n groot doel...blijft de keeper staan dan zoek je op het gemak een hoekje uit, komt hij uit dan maak je een lobje.
Maar goed, leuke vinding bij het hockey en mooi dat de Oranje dames door zijn

Baseman schreef:Shootouts zouden leuk zijn bij zaalvoetbal, maar niet bij veldvoetbal. Daarmee scoor je echt veel te makkelijk bij zo'n groot doel...blijft de keeper staan dan zoek je op het gemak een hoekje uit, komt hij uit dan maak je een lobje.
Passen we het doel aan voor de shootouts en doe je die op de lange zijde om kopzijde voordeel te voorkomen

Ik zie wel mogelijkheden. Gewoon zo'n handbaldoel voor de dugouts plaatsen en aanlopen maar

Vakkie 129
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Een leemte in mijn kennis: als bij een shoot-out een keep(st)er een hockey(st)er bijvoorbeeld onderuit schoffelt, of op de stick slaat, veroorzaakt die dan daarmee een strafbal? Of wordt een overtreding automatisch met een doelpunt bestraft?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Strafbal, gisteren hadden ze het nog over opzettelijke overtreding ( strafbal) of niet (opnieuw spelen). Klonk bij wat vreemd wat vreemd, wat is een onopzettelijke overtreding.
Overigens vind ik het huidig penaltysysteem prima. Spanning, emotie.. Altijd momenten die blijven hangen, en uitstekend te trainen wat mij betreft.
Overigens vind ik het huidig penaltysysteem prima. Spanning, emotie.. Altijd momenten die blijven hangen, en uitstekend te trainen wat mij betreft.
Zou geweldig zijn als ze goud halen. Ik kan niet wachten op het commentaar van al die wijsneuzen die de coach compleet hebben afgefakkeld vanwege het schuiven met een paar spelers.
Nil volentibus arduum