Iedereen zal wel eens op de bank zitten. Ze kunnen ook allemaal spelen. Ten koste van Sigthorsson of een buitenspeler. Zo heeft Ajax al heel veel gespeeld.De Dominee schreef:Wie denk jij dat van hen gaat banken? Eriksen?
Echt warm, hè?

Moderator: mods
Iedereen zal wel eens op de bank zitten. Ze kunnen ook allemaal spelen. Ten koste van Sigthorsson of een buitenspeler. Zo heeft Ajax al heel veel gespeeld.De Dominee schreef:Wie denk jij dat van hen gaat banken? Eriksen?
Dit dus.Rijkaard schreef:Overigens zie ik het pleiten voor Marher zeker niet als Janssen bashing. Maar de redenatie dat Siem aanvoerder is en dus speelt, waardoor je de keuze Janssen vs Eriksen overhoudt is ook logisch. Met daarbij het feit (hij zegt het namelijk zelf) dat Janssen vervelend wordt als hij geen vaste basisspeler is doet mij zeker met het oog op gezonde bedrijfsvoering en restwaarde pleiten om Janssen nu te vervangen door Maher. Ik geef ook aan dat we er dan dit jaar niet eens zo op vooruit gaan, aangezien ik Janssen ook een zeer goede speler vindt, maar op langere termijn levert dat zeker op. Volgend jaar pas Maher voor minder ophalen zal nog beter zijn, maar dat lijkt me gezien de uitlatingen van Maher geen optie.
Ik ben het met je eens, al vraag ik me af of hij dit seizoen basisspeler zal zijn. Voor mij was Janssen de laatste pak 'm beet 10 wedstrijden van afg. seizoen met Vertonghen Ajax' beste. Architect op het middenveld.Bertje schreef:Wat is dat gehak op Janssen toch? Eén van de beste spelers van Ajax die onder De Boer echt wel gaat spelen. Kan na dit seizoen ook nog een jaar blijven.
Wow! Duidelijke post!Toppie schreef:Waarom niet gewoon Douglas halen dat gezeik met alleen jonge onervaren spelers gaat Frank z'n kop kosten omdat men geen grote bedragen meer wilt uitgeven. Wil men ook 2 jaar wachten met geen kampioens inspiratie en geduld met de jeugd. Ajax publiek 2 jaar de mond snoeren yeh right NOT
Ik weet niet of Anita in de ogen van De Boer wel een zekerheidje is, vorig seizoen hield De Boer ook krampachtig vast aan Janssen. Eriksen op de bank? Als we de sentimenten en de fictieve transferbedragen buiten beschouwing laten ligt dat best voor de hand.De Dominee schreef:Dat leid ik af uit het feit dat Siem aanvoerder is geworden en dus zal spelen. Op het middenveld, want FdB ziet Siem als middenvelder en stelt hem daar ook het liefst op. Anita in de punt naar achteren is een zekerheidje. Dan hebben we 'mega talent' Eriksen en Janssen nog over, met slechts 1 plek.Bertje schreef:Janssen speelt in de voorbereiding altijd. Knap dat je daaruit afleidt dat hij op de bank terecht komt. Een keertje kan, maar Janssen zal echt niet structureel op de bank zitten.
Wie denk jij dat van hen gaat banken? Eriksen?
Heeft inderdaad veel potentie, wordt een goede verdediger!Ajax Rules schreef:Het is trouwens wel zonde dat ze niet meteen De Vrij hebben gehaald toen die onder Koeman op de bank werd gezet. Is ook door diverse mensen geopperd destijds.