Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Ik zou Mathijsen eigenlijk wel een goede oplossing vinden.
Heeft veel ervaring (wat we missen nu Ooijer, Vertonghen en misschien Janssen zijn vertrokken), nog steeds een redelijk niveau (zou een van de betere verdedigers in de Eredivisie zijn) en hij kan nog wel een seizoen of 2 mee. Hij is ook al wat ouder, dus zal niet alles spelen, wat Denswil de ruimte geeft om zijn rol de komende twee jaar langzaam over te nemen. Prima stop-gap signing dus.
Voorwaarde is wel dat Mathijsen niet te duur mag zijn, maar als hij transfervrij mag vertrekken is dat geen probleem meer. Salaris bieden we sowieso meer dan Feyenoord en bovendien speelt hij hier CL.
Heeft veel ervaring (wat we missen nu Ooijer, Vertonghen en misschien Janssen zijn vertrokken), nog steeds een redelijk niveau (zou een van de betere verdedigers in de Eredivisie zijn) en hij kan nog wel een seizoen of 2 mee. Hij is ook al wat ouder, dus zal niet alles spelen, wat Denswil de ruimte geeft om zijn rol de komende twee jaar langzaam over te nemen. Prima stop-gap signing dus.
Voorwaarde is wel dat Mathijsen niet te duur mag zijn, maar als hij transfervrij mag vertrekken is dat geen probleem meer. Salaris bieden we sowieso meer dan Feyenoord en bovendien speelt hij hier CL.
Mathijsen zal wel op een flink salaris zitten denk ik.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Klopt, ik verwacht dat hij alleen naar Nederland wil komen als hij een meerjarig contract (2 a 3 jaar) kan tekenen en boven de miljoen gaat verdienen. Nieuw beleid van Ajax voor spelers boven de dertig is een éénjarig contract.Bertje schreef:Mathijsen zal wel op een flink salaris zitten denk ik.
-
- AT Toto winner 10/11
Is dat zo? Heeft De Boer dat echt zo zwart-wit gezegd?D_skilled schreef:Klopt, ik verwacht dat hij alleen naar Nederland wil komen als hij een meerjarig contract (2 a 3 jaar) kan tekenen en boven de miljoen gaat verdienen. Nieuw beleid van Ajax voor spelers boven de dertig is een éénjarig contract.Bertje schreef:Mathijsen zal wel op een flink salaris zitten denk ik.
Dat is duidelijk naar buiten toe gecommuniceerd. Ooijer kreeg ook maar een éénjarig contract.
Janssen heeft gewoon een meerjarig contract.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 10/11
Ja, die was 35. En kwam als wisselspeler van PSV om bij Ajax op de bank te gaan zitten. Is wel wat anders dan wanneer Mathijsen voor de basis komt.D_skilled schreef:Dat is duidelijk naar buiten toe gecommuniceerd. Ooijer kreeg ook maar een éénjarig contract.
Vorig beleid misschien?Bertje schreef:Janssen heeft gewoon een meerjarig contract.
IK GELOOF!!!!!!
Die vlieger gaat ook op voor Mathijsen, dus waarom is hij wél een optie?De Boer sluit komst Chivu definitief uit
13 juni 2012
Frank de Boer durft het niet aan om Christian Chivu te contracteren. De oefenmeester vindt het risico met de blessuregevoelige ex-Ajacied te groot.
'Chivu zal niet haalbaar zijn. We nemen een groot risico als we hem zouden halen. Hij heeft veel blessures gehad en bij Internazionale niet bewezen dat hij het niveau aankan. Ik wil alleen spelers van wie ik honderd procent zeker ben'.
Daarnaast heeft Chivu onlangs zijn instemming gegeven met betrekking tot een contractverlenging bij Internazionale. De verdediger zal spoedig zijn krabbel zetten onder een nieuw twee-jarige contract, met een jaarsalaris van circa 2,8 miljoen euro.
VI.nl
Om dezelfde reden dat psv Van Bommel heeft gehaald, lijkt me. Voortrekkersrol, verlengde arm trainer, schat aan ervaring en role model voor rest selectie.
Is 'ie misschien ook wel helemaal niet. Ik ben het wat dit geval betreft eens met De Boer. Risico's aan zo'n transfer zijn best groot en de investering is fors. Want zo'n Chivu komt hier echt niet voor niets de populaire jongen uithangen. Dat kost je gewoon een heel dik salaris.
Liever zie ik jongens die nog een stijgende lijn in hun loopbaan hebben. Zowel Chivu als Mathijssen voldoen daar niet aan.
Liever zie ik jongens die nog een stijgende lijn in hun loopbaan hebben. Zowel Chivu als Mathijssen voldoen daar niet aan.
Nil volentibus arduum
Mathijsen heeft afgelopen seizoen 28 wedstrijden gespeeld. Valt toch wel mee?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Idd. Ik meen dat hij in zijn laatste seizoen bij HSV veel afwezig was. Tegen Duitsland had ie natuurlijk 0 ritme en viel door de mand.Bertje schreef:Mathijsen heeft afgelopen seizoen 28 wedstrijden gespeeld. Valt toch wel mee?
Ik zie liever Moisander komen, maar Mathijsen is m.i. een goede optie, mist haal- / betaalbaar.
- InnerHarbour
Volgens mij speelt die Mathijssen het liefst op de rand van zijn eigen strafschopgebied en niet met ruimte in zijn rug, mist hij ook gewoon de snelheid voor, next.
YNWA
- Ajaciedjuh
Telesport
MATHIJSEN KIEST VOOR FEYENOORD
• Joris Mathijsen
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Joris Mathijsen wil de komende drie jaar voor Feyenoord uitkomen als de club hem een salarisaanbieding kan doen, die past bij zijn status als Oranje-international. De centrale verdediger van het Spaanse Malaga heeft een vorstelijk inkomen bij de Spanjaarden, maar hij is bereid in te leveren om in De Kuip leiding te gaan geven aan een jonge ambitieuze ploeg.
Feyenoord kan geen ruime transfervergoeding betalen, maar Malaga verkeert in ernstige financiële problemen nu sjeik Abdullah ben Nasser Al Thani zijn aandelen uit de club wil halen en de geldkraan heeft dichtgedraaid. Om die reden maken de Rotterdammers goede kans om de 32-jarige Mathijsen transfervrij terug naar Nederland te halen. Mathijsen en veel van zijn collega’s wachten al enige tijd op hun salaris van de laatste maanden.
De Nederlander is de routinier die trainer Ronald Koeman en technisch directeur Martin van Geel voor het jonge elftal zoeken na het vertrek van Ron Vlaar. Onder Van Geel was Mathijsen eerder succesvol bij Willem II en AZ. Hij gelooft heilig in de ontwikkeling van het jonge Feyenoord, dat een sensationele ontwikkeling doormaakt. Hij gelooft zelfs dat de club prijzen kan gaan pakken en dat wil hij graag meemaken. Mathijsen heeft nog een contract tot 2013 bij Malaga.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Volgende! Ajax' targets lijken liever bij clubs te spelen die al jaren niets winnen. Angst om te moeten presteren? 

Gewoon lekker voor Viergever gaan, heb je de komende jaren een prima centrale verdediger. Bovendien toekomstig international en een Nederlander.
- InnerHarbour
Bram Nuytinck, groot, sterk, aanvoeder van Jong Oranje en pas 22 jaar.
YNWA
Jij kijkt erg naar lengtes he?
Bram Buytinck is niet complementair aan Alderweireld en past ook niet in de speelwijze. Niet wendbaar en niet snel. Meer een verdediger voor een Engelse laagvlieger. Dicht tegen de zestien en hoge ballen wegkoppend.

Lomp, langzaam en kan niét voetballen.InnerHarbour schreef:Bram Nuytinck, groot, sterk, aanvoeder van Jong Oranje en pas 22 jaar.
IK GELOOF!!!!!!
Blijkbaar oud nieuws.
Telesport
Telesport
Ajax vindt Assaidi te duur
AMSTERDAM - In de zoektocht naar een nieuwe aanvaller, heeft Ajax de pijlen ook kort op Oussama Assaidi (23) gericht. "Ajax heeft zich twee weken geleden gemeld, maar we kwamen er niet uit”, bevestigt technisch directeur Johan Hansma van SC Heerenveen.
Of de Amsterdammers, die Assaidi net als eerder Luciano Narsingh te duur vinden, nog terugkomen in Friesland, weet Hansma niet. "Ik ben er in elk geval niet meer mee bezig. Oussama blijft normaal gesproken bij SC Heerenveen. Tenzij er een goed bod komt.”
Benji schreef:Blijkbaar oud nieuws.
Telesport
Ajax vindt Assaidi te duur
AMSTERDAM - In de zoektocht naar een nieuwe aanvaller, heeft Ajax de pijlen ook kort op Oussama Assaidi (23) gericht. "Ajax heeft zich twee weken geleden gemeld, maar we kwamen er niet uit”, bevestigt technisch directeur Johan Hansma van SC Heerenveen.
Of de Amsterdammers, die Assaidi net als eerder Luciano Narsingh te duur vinden, nog terugkomen in Friesland, weet Hansma niet. "Ik ben er in elk geval niet meer mee bezig. Oussama blijft normaal gesproken bij SC Heerenveen. Tenzij er een goed bod komt.”

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Blij dat Matthijssen niet komt. Die is echt niet meer in staat om vooruit te verdedigen, dus dat zou een ramp worden met het voetbal dat De Boer voorstaat.
Raar beleid amateur werk ik vraag me af wie er ipv vertonghen nog komt ik zie niet veel progressie maar meer derde of vierde keuzes die straks komen