Oefenprogramma 2012/2013
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Oefenprogramma 2012/2013
Denswil geeft tot nu wel zijn visitekaartje af. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hoe deed/doet Klaassen het voorin?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Anoniem, hele voorhoede van bedenkelijk niveau.
- Ajaciedjuh
Lukoki had in het begin een aantal goede acties. Ebecilio is gewoon exit.Benji schreef:Anoniem, hele voorhoede van bedenkelijk niveau.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zet Denswil aub in de basis zondag....
- Ajaciedjuh
Zal helaas niet gebeuren.Benji schreef:Zet Denswil aub in de basis zondag....
Het tweede speelt een zeer behoorlijke premier league club van de mat, en de enige die positief commentaar verdient volgens AT is Denswil.
I think I lost my fucking headache
Hij steekt er bovenuit, Luuk.
Maar hij zal er toch niet als enige verantwoordelijk voor zijn dat Norwich er niet aan te pas komt.
Zeker niet, maar dat wordt toch ook niet beweerd? Denswil brengt alleen nog een stuk meer.
Nou, zonder heel fanatiek alles te lezen (dus waarschijnlijk heb ik nog wat hopeloze gevallen gemist) heb ik toch begrepen dat Veltman, Ebecilio, Lukoki en Klaassen waardeloos zijn. Het is dus eigenlijk maximaal 7 tegen elf.
Als jij dat er in wilt lezen...
Positiespel klopt (dus ook van de kant van die jongens), maar individueel brengen ze te weinig.
Positiespel klopt (dus ook van de kant van die jongens), maar individueel brengen ze te weinig.
Schone t.o.v. Lodeiro is een vooruitgang.
- Ajaciedjuh
Veltman 1e helft wel (heeft zich nu redelijk hersteld) en hetzelfde geldt voor Ebecilio.LucaS schreef:Nou, zonder heel fanatiek alles te lezen (dus waarschijnlijk heb ik nog wat hopeloze gevallen gemist) heb ik toch begrepen dat Veltman, Ebecilio, Lukoki en Klaassen waardeloos zijn. Het is dus eigenlijk maximaal 7 tegen elf.
Uitblinkers Denswil, Schøne.
- Ajaciedjuh
Anita geblesseerd!?
- Ajaciedjuh
Lukoki 

Gelijkspel, maar stuk meer tevreden over deze wedstrijd dan afgelopen zaterdag.
- Ajaciedjuh
Uitblinkers Denswil, Schöne en ook Koppers. Wat mij betreft hebben deze 3 zich in de basis gespeeld voor aanstaande zondag.
------------- Vermeer
- Gregory - Toby - Denswil - Koppers
-------------- Anita
- Siem ------------------- Schöne
- ?????? - Kolbeinn --- Boerrigter/Fischer
------------- Vermeer
- Gregory - Toby - Denswil - Koppers
-------------- Anita
- Siem ------------------- Schöne
- ?????? - Kolbeinn --- Boerrigter/Fischer
Eriksen heeft net z'n eerste 45 minuten van de voorbereiding gespeeld, die gaat sowieso geen hele wedstrijd spelen (misschien uberhaupt niet bij de selectie). Janssen zou er buiten kunnen vallen, maar ik denk dat De Boer vasthoudt aan een middenveld met Anita, Janssen en De Jong.
- Ajaciedjuh
Ik verwacht ook dat FdB met Anita, Siem en Janssen speelt. Een fitte Eriksen speelt bij mij altijd. Mits fit, zijn dit de spelers die bij mij altijd spelen.Benji schreef:Eriksen heeft net z'n eerste 45 minuten van de voorbereiding gespeeld, die gaat sowieso geen hele wedstrijd spelen (misschien uberhaupt niet bij de selectie). Janssen zou er buiten kunnen vallen, maar ik denk dat De Boer vasthoudt aan een middenveld met Anita, Janssen en De Jong.
-------------- ??????
- Gregory - Toby - ??????? - Boilesen
-------------- Anita
- Siem ----------------- Eriksen
- ???????? - Kolbeinn - ????????
Links centraal: Denswil
Rechtsbuiten: Sulejmani / Aankoop (Sana?)
Linksbuiten: Boerrigter/Fischer
Dat kan, maar aanvallend was het tegen Norwich erg matig. Leuk rondgetik, maar uiteindelijk te weinig kansen gecreerd.Benji schreef:Gelijkspel, maar stuk meer tevreden over deze wedstrijd dan afgelopen zaterdag.
Op basis van gisteren en de rest van de voorbereiding mag Denswil het achterin proberen en Fischer op rechts. Greg gewoon rechtsback.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Is het een beetje een vent? Of is dit weer zo’n frêle knul van 19 jaar?Rishi schreef:Op basis van gisteren en de rest van de voorbereiding mag Denswil het achterin proberen en Fischer op rechts. Greg gewoon rechtsback.
YNWA
Qua lengte wint hij het in ieder geval van Blind. 1.86m vs. 1.80m.InnerHarbour schreef:Is het een beetje een vent? Of is dit weer zo’n frêle knul van 19 jaar?Rishi schreef:Op basis van gisteren en de rest van de voorbereiding mag Denswil het achterin proberen en Fischer op rechts. Greg gewoon rechtsback.