MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » wo jul 25, 2012 9:21 am

Ja dat is waar de Orioles sterk zijn, extra innings en de pen in het algemeen. Als ze voorstaan en ze komen bij hun setupman Strop, overgenomen van Texas, en de closer Jim Johnson gaan er maar weinig teams overheen. Jammer dat we de rest een stuk minder beheersen. :ajaxsmiley.gif:

BTW, Pay-Rod heeft een gebroken hand, ach dat had nu geen sympathiekere speler kunnen overkomen. :drecul.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo jul 25, 2012 2:56 pm

Hanley Ramirez naar Marlins.

Phillies extend Hamels voor 144m/6y.

Phillies hebben nu drie 20+m/y starting pitchers op hun roster (Halladay 60m/3y vanaf 2009, Cliff Lee 120m/5y vanaf 2010)

Phillies staan 14 games achter de Nationals. Halladay is dit jaar 4-5 (4.32 ERA), Lee is 1-6 (3.95 ERA), Hamels is 11-4 (3.23 ERA)

Phillies het p$v van de MLB? :confused.gif:
(ik denk dat ze er nog wel op gaan gokken dat ze Lee kunnen shoppen, maar dat zal niet gaan zonder het eten van een portie van zijn contract denk ik)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 25, 2012 4:01 pm

Dat is veel te veel eer voor Pisvee.

Halladay zijn cijfers zijn opmerkelijk, ik beschouw hem al een heel tijdje tot de 5 best pitchers in het MLB. Was dolblij toen hij overstapte van Toronto naar de Phillies, de Orioles verloren bijna altijd als hij op de heuvel stond. Hij is nu 35 maar ik vind zijn verval in ERA, bijna 2 volle punten eigenlijk belachelijk groot in een jaar tijd, is hij soms geblesseerd?
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 27, 2012 7:00 am

Swept by the Nats maar ze beginnen met een W in het debuut van Harvey (11K), jullie top pick in 2010. Dit is een 'gevonden' win. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr jul 27, 2012 10:50 am

Prachtige win voor die gozer. En ook wel opsteker voor het team in deze eindeloze slump. Maar één zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer. Voorlopig zie ik hem ook niet meer dan 5 a 6 innings per wedstrijd gooien (rustig brengen die man) en met de lousy bullpen is dat een ticket naar trouble.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 28, 2012 7:44 am

The Brewers acquired Segura, the Angels' top position-player prospect, along with Double-A pitchers John Hellweg and Ariel Pena. The move further depletes an Angels farm system that was already thin in high-level prospects.
Zo en dat voor een halfjaar rental van Greinke Dubbel. Tenzij jullie verlengen, is er nog ruimte in de payroll voor zoiets, is het een zeer hoge prijs. Zoals er daar in Anaheim geinvesteerd is kan eigenlijk alleen een WS-ring volstaan. Beetje MFY praktijken. :hypocrite.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 28, 2012 10:47 am

Hopelijk haalt ie de rotation :smile-ajax.gif:

Er zijn geen excuses meer voor verlies en dat kan best interessant worden. Een ding is zeker, als Angels de ALDS missen dan wordt het een lastig verhaal voor Scioscia. Tot die tijd maar genieten van de rest van het seizoen.

http://www.latimes.com/sports/baseball/ ... 8758.story

http://www.latimes.com/sports/sportsnow ... 4150.story

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 30, 2012 7:32 pm

InnerHarbour schreef:Swept by the Nats maar ze beginnen met een W in het debuut van Harvey (11K), jullie top pick in 2010. Dit is een 'gevonden' win. :ajaxsmiley.gif:
Serie tegen Arizona is 2-2 geworden, niet slecht.

O's spelen vanaf vandaag 3 westrijden tegen de MFY en daarna Tampa, allebei uit. Na nederlagen thuis in de afgelopen week tegen datzelfde TB en Oakland heb ik er niet veel vertrouwen in.

BTW, no run suport voor Greinke Dubbel. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 31, 2012 9:31 pm

Tot zover het gelul van Dan, we zouden 'kopers' zijn, ja van lege schoenendozen misschien. :1evil.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 01, 2012 7:12 am

Dubbel schreef:Hopelijk haalt ie de rotation :smile-ajax.gif:

Er zijn geen excuses meer voor verlies en dat kan best interessant worden. Een ding is zeker, als Angels de ALDS missen dan wordt het een lastig verhaal voor Scioscia. Tot die tijd maar genieten van de rest van het seizoen.

http://www.latimes.com/sports/baseball/ ... 8758.story

http://www.latimes.com/sports/sportsnow ... 4150.story
Voor elke stap die jullie nemen neemt Texas ook een.
What now for Rangers?
4:12
PM ET
Texas Rangers
RECOMMEND0COMMENTS3EMAIL

The Texas Rangers, having added right-hander Ryan Dempster to their starting rotation just before the deadline Tuesday, Alexi Ogando in the bullpen.

It seems the club's search for a reliever was just a backup plan, though one could argue the Rangers needed two starting pitchers, not one.

ESPNDallas.com's Richard Durrett tweets that Dempster will assume the rotation spot the struggling Roy Oswalt.

General manager Jon Daniels may not be done, despite the deadline having come and gone. The August deadline could be a factor for contenders, with such names as Alfonso Soriano and Josh Beckett, whom the Rangers were lined to as late as Tuesday, potentially changing teams via the waiver deal.

- Jason A. Churchill
Wordt/is een mooie race daar in het westen. :ajaxsmiley.gif:

Orioles pakken de serie van de MFY (stonden na 1 inning met 5-0 achter maar kwamen geweldig terug in de tweede) en gaan vandaag voor de sweep, terug in tweede plaats, vijf en een halve game achter diezelfde MFY. Soms begrijp ik helemaal niets van mijn O's. De serie thuis verliezen van Tampa en de A's en vervolgens vrolijk in de Bronx toeslaan. :blub.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo aug 01, 2012 8:42 am

Mets hebben niet bewogen. Niets gehaald, maar ook niets weggegeven. Behalve dan de mooie positie in de divisie. In twee weken seizoen weggegooid. Comedy of errors, bullpen en shaky starters. Dat was niet zomaar te fixen. Nu de jongeren laten wennen, al zal de boel in de winter echt versterkt moeten worden, anders wordt het volgend jaar weer niks.

Zie weinig deze dagen, maar verdlagen bevestigen beeld afgelopen periode.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 01, 2012 1:25 pm

Wees blij dat ze Wright niet getraded hebben, volgend jaar FA.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo aug 01, 2012 1:39 pm

Yep, dus mogen we misschien hopen dat ze deze winter wel wat zullen willen, maar ik moet het nog zien.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 01, 2012 1:47 pm

Ik zou hem graag op het derde honk van de Orioles zien, is een Blue-collar speler, hoort thuis een een Blue-collar town zoals Baltimore. :hypocrite.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo aug 01, 2012 8:22 pm

Augustus is begonnen, traditioneel een moeilijke maand voor de Rangers... zul je natuurlijk net zien dat ze vanavond en morgen winnen. Maar ja, ik zet m'n geld op een 3-1 series win! :ajaxsmiley.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 02, 2012 6:17 pm

Oei dat moet een pijnlijke nederlaag zijn geweest Dubbel.

Mooie toevoeging op de al geweldige site van de Baseball Reference, je kan er zien welke team met elkaar hebben getrade, of niet en nog veel meer.

Trade partners
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr aug 03, 2012 12:32 am

Bloody hell, Mets winnen serie tegen SF met 3-1. Pulluken meer wins uit de trip West dan ik had gedacht.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2012 7:11 am

Juist ja, de Mets winnen de tweede serie met 3-1, zijn nu 5 en 3.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 04, 2012 4:24 pm

InnerHarbour schreef:Oei dat moet een pijnlijke nederlaag zijn geweest Dubbel.
Bijna elke avond inmiddels. Het zijn fanastische wedstrijden, daar niet van, maar zou lekker zijn als we dichterbij TX komen ipv andersom.

zeux

Bericht door zeux » zo aug 05, 2012 9:56 pm

Harvey maakt crash landing in San Diego. Goed voor zijn leerproces.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 06, 2012 6:23 am

Mets verliezen de serie van SD maar WINNEN de roadtrip met 6-5. Prima gedaan door de Mets.

O's winnen ook de serie van TB nadat ze dat eerder tegen de MFY hadden gedaan, ze blijven me verbazen.
won 11 straight extra-inning games and 10 straight one-run games?
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 09, 2012 6:59 pm

De Orioles hebben tot nu toe 119 roster moves, wat zegt u 119 gedaan en de laatste behelst top prospect Manny Machado. Ze komen net af van een sweepje (Seattle) en zijn niet van plan de strijd om de WC op te geven. Ik weet niet wat ik meemaak, ha, ha.

ESPN
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do aug 09, 2012 7:17 pm

InnerHarbour schreef:De Orioles hebben tot nu toe 119 roster moves, wat zegt u 119 gedaan en de laatste behelst top prospect Manny Machado. Ze komen net af van een sweepje (Seattle) en zijn niet van plan de strijd om de WC op te geven. Ik weet niet wat ik meemaak, ha, ha.

ESPN
Tsja, tis je gegund. Angels verliezen nog steeds de ene na de andere thriller. Eigenlijk een wonder dat ze nog meedoen.

zeux

Bericht door zeux » do aug 09, 2012 7:26 pm

Na 15 jaar mag het wel weer een keer ja. :headbang.gif:

Mets verliezen zelfs van Zambrano... Gelukkig is er nog Dickey. :ajaxsmiley.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 09, 2012 7:27 pm

Je weet het Dubbel ik had er geen vertrouwen in voor het seizoen en als ik eerlijk ben verwacht ik eigenlijk nog steeds dat ze instorten. Maar eerlijk is eerlijk ze doen het goed en hebben de mazzel dat Tampa en Boston geen moment hun normale niveau bereiken.

Het zou een stunt zijn als ze de playoffs halen. :blub.gif:
YNWA

Plaats reactie