Theo Janssen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ride
Contacteer:

Re: Theo Janssen

Bericht door Ride » vr jul 27, 2012 12:10 pm

Rachid schreef:
Dus?

De toekomst is nu.
Precies, nu is er geen plek voor Theo om in te groeien.
Wat wil Frank met hem dan :?
Barst van de middenvelders en Siem is nr.1 samen met Anita.
Eigen Ajaxjeugd.
Betekend dat Theo, de vice-aanvoerder met Eriksen in conclaaf moet of is Siem de spits nr.1 geworden :confused.gif:

Ik ben fan van Theo in de rol die die had bij Twente maar dat heeft hij nog geen 1x bij ons laten zien..

Afbeelding

Hij zou echt dominant moeten zijn op het veld ipv een linkshalf die wat pasjes door de lucht gooit.
en dat is die niet en ik gok (weet het uiteraard niet zeker) dat het echt niet beter gaat worden als hij geen basisspeler is..
Vakkie 129

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 27, 2012 12:46 pm

Volgens Simon Zwartkruis (VI) heeft Vitesse zich officieel gemeld bij Ajax. Neem aan dat Theo zelf dan ook niet onwelwillend tegenover een overstap staat.
Vitesse meldt zich bij Ajax voor terughalen Theo Janssen
27/07/2012 13:44

Vitesse heeft zich bij Ajax gemeld voor Theo Janssen. De club van trainer Fred Rutten wil de vandaag (vrijdag) 31 jaar geworden middenvelder terughalen naar Arnhem.

Dat bevestigt Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax. 'Vitesse heeft zich inderdaad gemeld', reageert Overmars. 'Maar Theo is een belangrijke speler voor Ajax, dus wat ons betreft hoeft hij niet weg.'

Janssen speelde de eerste tien jaar van zijn profcarrière al bij Vitesse, waarvan hij een half jaar aan RC Genk werd verhuurd. In 2008 verkaste hij naar FC Twente, drie jaar later tekende hij een contract bij Ajax. Die verbintenis loopt tot medio 2013 en bevat een optie voor nog een extra seizoen.

De linkermiddenvelder is momenteel met Ajax op trainingskamp in Engeland, waar de landskampioen zaterdag een oefenwedstrijd tegen Southampton afwerkt.

De nieuwe aanwinst Tobias Sana (23) zal niet bij de Amsterdamse selectie in Engeland aansluiten. Nadat Ajax eerder al een akkoord bereikte met IFK Göteborg over de transfer van de vleugelaanvaller, is er nu ook een persoonlijk akkoord over een driejarig contract.

Overmars: 'Zodra de selectie terug is uit Engeland zal Tobias zich bij de groep voegen.' (Simon Zwartkruis)
Dat klinkt alsof er best over te praten is.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jul 27, 2012 12:58 pm

'Maar Theo is een belangrijke speler voor Ajax, dus wat ons betreft hoeft hij niet weg.'
maar hij mag wel weg, staat er!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr jul 27, 2012 1:11 pm

Transfer nagenoeg al rond. Ajax al akkoord.. Is enige druk bij aangezien Vitesse hem voor 24:00 uur moet inschrijven bij de UEFA voor de europa league.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jul 27, 2012 1:13 pm

Goh, toch verrassend. Ik neem dan aan dat Vitesse zijn salaris wél kan betalen?
VI_nl
Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax. 'Theo is een belangrijke speler, dus wat ons betreft hoeft hij niet weg.'
:smallgrin.gif:

Nee Marc, als hij een belangrijke speler is dan mág hij niet weg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jul 27, 2012 1:16 pm

Ik zou hier toch wel een klein beetje chagrijnig van worden.
Nil volentibus arduum

gaizka

Bericht door gaizka » vr jul 27, 2012 1:17 pm

Zlatan Son of God schreef:Transfer nagenoeg al rond. Ajax al akkoord.. Is enige druk bij aangezien Vitesse hem voor 24:00 uur moet inschrijven bij de UEFA voor de europa league.
Hoe kom je aan die informatie en om wat voor transfersom zou het gaan?

Als Ajax vervolgens Maher haalt doen we goede zaken, zeker met het oog op de toekomst!

Alexander

Bericht door Alexander » vr jul 27, 2012 1:27 pm

Prima als hij vertrekt. Het is niks en het wordt niks voor Ajax. Ongemotiveerde gozer, die totaal niet serieus met z'n vak bezig is. Daarnaast verdiend hij een godsvermogen en moet Ajax daar ook nog is 25% extra belasting over betalen. Zie zelf ook veel liever een middenveld met De Jong Anita en Erikssen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 27, 2012 1:34 pm

Janssen is een van onze betere spelers. In de race naar de titel was hij de architect op het middenveld. Laat hem aub blijven, die jongen wint wedstrijden voor ons!

Alexander

Bericht door Alexander » vr jul 27, 2012 1:35 pm

Welke wedstrijden dan? Ik kan me niet 1 wedstrijd voor de geest halen dat hij de beste man op het veld was. En dat voor 1,8 milj.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr jul 27, 2012 1:38 pm

wimpey schreef:Janssen is een van onze betere spelers. In de race naar de titel was hij de architect op het middenveld. Laat hem aub blijven, die jongen wint wedstrijden voor ons!
Helemaal mee eens. wass de laatste 15 wedstrijden de beste speler van Ajax.

gaizka

Bericht door gaizka » vr jul 27, 2012 1:41 pm

Zlatan Son of God schreef:
wimpey schreef:Janssen is een van onze betere spelers. In de race naar de titel was hij de architect op het middenveld. Laat hem aub blijven, die jongen wint wedstrijden voor ons!
Vertonghen & Anita?!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr jul 27, 2012 1:43 pm

gaizka schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Vertonghen & Anita?!
Ook bepalend, maar Janssen was absoluut de beste.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 27, 2012 1:45 pm

Alexander schreef:Welke wedstrijden dan? Ik kan me niet 1 wedstrijd voor de geest halen dat hij de beste man op het veld was. En dat voor 1,8 milj.
Bij ADO, Twente, Heerenveen, NEC. Om maar een paar voorbeelden te noemen. Steeds beslissend. Hij eist de bal op en legt dat ding loepzuiver weg. Toen Janssen aan de touwtjes trok op het middenveld, rendeerde Eriksen (als loper) ook beter.

Wanneer Janssen vertrekt, wordt Siem de loper en Eriksen de spelbepaler. Vraag me ernstig af of we daar gelukkig van gaan worden. Janssen wordt door veel Ajacieden afgerekend op zijn postuur en uitstraling, niet op zijn (m.i. grote) waarde voor het elftal.

A propos, vreemd dat Rutten niet wederom bij die stijve hark uit Eindhoven terecht komt. Al zit die wat mij betreft op kosten van psv z'n contract uit. :hypocrite.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 27, 2012 1:46 pm

Tegen Heracles werd hij toch MoTM? Toen was hij geniaal.

Zou wel een bijzonder verjaardagscadeau zijn als hij vandaag vertrekt naar Vitesse.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 27, 2012 1:47 pm

Vergeet Groningen niet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr jul 27, 2012 2:00 pm

wimpey schreef:
Alexander schreef:Welke wedstrijden dan? Ik kan me niet 1 wedstrijd voor de geest halen dat hij de beste man op het veld was. En dat voor 1,8 milj.
Bij ADO, Twente, Heerenveen, NEC. Om maar een paar voorbeelden te noemen. Steeds beslissend. Hij eist de bal op en legt dat ding loepzuiver weg. Toen Janssen aan de touwtjes trok op het middenveld, rendeerde Eriksen (als loper) ook beter.

Wanneer Janssen vertrekt, wordt Siem de loper en Eriksen de spelbepaler. Vraag me ernstig af of we daar gelukkig van gaan worden. Janssen wordt door veel Ajacieden afgerekend op zijn postuur en uitstraling, niet op zijn (m.i. grote) waarde voor het elftal.

A propos, vreemd dat Rutten niet wederom bij die stijve hark uit Eindhoven terecht komt. Al zit die wat mij betreft op kosten van psv z'n contract uit. :hypocrite.gif:
Siem als Loper wel.. By far de slimste speler in de selectie. Alleen geen enkele speler die zijn loopacties zien of begrijpen! Eriksen is een speler van een steekpass, maar niet van de openingen.

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 27, 2012 2:01 pm

Hoe betrouwbaar is je bron, ZSoG? Kunnen we er van op aan dat het Ajax echt akkoord is?

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 27, 2012 2:05 pm

Zlatan Son of God schreef: Siem als Loper wel.. By far de slimste speler in de selectie. Alleen geen enkele speler die zijn loopacties zien of begrijpen! Eriksen is een speler van een steekpass, maar niet van de openingen.
Roerend mee eens. Janssen heeft de killer-pass over 30 meter. Eriksen niet. Eriksen moet m.i. veel dichter rond de 16 van de tegenstander spelen, dat komt er veel te weinig van. Mijn plaatje zou zijn: Janssen als bouwer, Siem als loper, Anita als breker en Eriksen op 1 van de 3 posities in de voorhoede.

Maar ik vrees dat FdB met Siem en Eriksen als 'halfs' wil spelen. In dat geval is een vertrek van Janssen zinvol, want die zet je niet op de bank. Denk dat Ajax een fout maakt wanneer Janssen vertrekt.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr jul 27, 2012 2:07 pm

wimpey schreef:
Zlatan Son of God schreef: Siem als Loper wel.. By far de slimste speler in de selectie. Alleen geen enkele speler die zijn loopacties zien of begrijpen! Eriksen is een speler van een steekpass, maar niet van de openingen.
Roerend mee eens. Janssen heeft de killer-pass over 30 meter. Eriksen niet. Eriksen moet m.i. veel dichter rond de 16 van de tegenstander spelen, dat komt er veel te weinig van. Mijn plaatje zou zijn: Janssen als bouwer, Siem als loper, Anita als breker en Eriksen op 1 van de 3 posities in de voorhoede.

Maar ik vrees dat FdB met Siem en Eriksen als 'halfs' wil spelen. In dat geval is een vertrek van Janssen zinvol, want die zet je niet op de bank. Denk dat Ajax een fout maakt wanneer Janssen vertrekt.
Helemaal mee eens Wimpey! Overigens vind ik het niet eens zo erg asl erisken zou vertrekken voor veel geld. Ik zie liever Maher komen en we hebben Schone ook nog.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 27, 2012 2:13 pm

Benji schreef:Hoe betrouwbaar is je bron, ZSoG? Kunnen we er van op aan dat het Ajax echt akkoord is?
Ben ik ook benieuwd naar, ZSOG. Wat levert Theo Ajax nog op?

Ik zou er écht van balen. Ik mag die Janssen wel. Als speler en ook als 'character'. Gaf de m.i. wat bleekneuzen-groep kleur. Ja, letterlijk. :smallgrin.gif:

Met zijn attitude is ie belangrijk.

Arthur

Bericht door Arthur » vr jul 27, 2012 2:18 pm

Ik kan me alleen voorstellen dat ze Janssen laten gaan als ze de vervanger (Maher?) al vrijwel binnen hebben. Zo niet, dan zal ik er ook flink van balen.

Wat wordt de gemiddelde leeftijd van de beoogde basisopstelling? 21?

columbus

Bericht door columbus » vr jul 27, 2012 2:28 pm

wimpey schreef:
Benji schreef:Hoe betrouwbaar is je bron, ZSoG? Kunnen we er van op aan dat het Ajax echt akkoord is?
Ben ik ook benieuwd naar, ZSOG. Wat levert Theo Ajax nog op?

Ik zou er écht van balen. Ik mag die Janssen wel. Als speler en ook als 'character'. Gaf de m.i. wat bleekneuzen-groep kleur. Ja, letterlijk. :smallgrin.gif:

Met zijn attitude is ie belangrijk.
Precies, zou er ook flink van balen. Janssen is een, zoals je zegt, character-player. Met jonkies en lieverdjes win je niets. M.i. is hij ook veel meer een aanvoerder dan de Jong. Prima persoon, goede voetballer maar ook bleekjes...

Hoop echt dat hij gewoon blijft. Eriksen vanaf links in de aanval. Moet hij wel beter gaan spelen dan afgelopen seizoen, want echt een zekerheid was het niet.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 27, 2012 2:39 pm

Ajax heeft m.i. qua technisch vermogen een behoorlijke voorsprong op de andere ploegen in NL. Wanneer je een rasvoetballer als Janssen 'easy' laat gaan, ga je er na het vertrek van Vertonghen weer op achteruit. Schöne en Serero kunnen in de verste verte niet tippen aan Janssen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 27, 2012 2:51 pm

Het zou dom zijn als ze Theo laten gaan. Ervaring en kwaliteit (Theo van de 2e seizoenhelft). Hij zal niet alle wedstrijden spelen, maar is wel belangrijk voor dit team. Er is nu al teveel 'leiderschap' weggegaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie