Voetbal
Re: Voetbal
De olympische spelen zijn voor mij inderdaad het toernooi van zo ongeveer alle sporten behalve voetbal. Het past niet bij elkaar en ik hou ook niet van die rare constructies met dispensatiespelers. Of iedereen mag meedoen of niemand.
Nil volentibus arduum
Tja de Fifa wil niet dat het groter wordt dan het WK, en zolang de OS of de EK's/WK's in de even jaren blijven zal het wel zo blijven...
Ik bedoel wanneer zijn de verschillende disciplines opengesteld voor de profs? Basketball pas in 1992, wielrennen in 1996 of 2000..
Ik bedoel wanneer zijn de verschillende disciplines opengesteld voor de profs? Basketball pas in 1992, wielrennen in 1996 of 2000..
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Jinne
- Site Admin
Van mij mogen ze het schrappen. Het staat er ws alleen nog steeds op omdat het goedkoop is. Er hoeft namelijk geen nieuw stadion voor gebouwd worden. Voetbalstadions zijn er altijd wel.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
O ja, for the record: Balgevoel is ook deze week weer te lezen op het 'moederschip', NU.nl. Hier dus.
K.
K.
Still alive...
Ik vind het onzin dat er wedstrijden beginnen voordat de openingsceremonie is geweest.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Voetbal als olympische sport is sowieso waanzin. Gewoon mee stoppen. Hebben ze bij Honkbal ook gedaan.
- Daily Blind
Honkbal komt heel snel weer terug op de kalender dus de internationale honkbal federatie en de softbalfederatie zijn gefuseerd.Peter schreef:Voetbal als olympische sport is sowieso waanzin. Gewoon mee stoppen. Hebben ze bij Honkbal ook gedaan.
- InnerHarbour
Haha, ik moest gelijk aan je denken toen ik de uitslag hoorde.
Twee keer op rij onderuit. Ik weet dat de OS in het voetbal minder belangrijk zijn maar dat is toch wel een afgang voor Spanje.

Twee keer op rij onderuit. Ik weet dat de OS in het voetbal minder belangrijk zijn maar dat is toch wel een afgang voor Spanje.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Zeker als je verliest van Japan en Honduras. Nog niet eens de landen de bekend staan om het opstellen van wat oudere spelers in dit soort toernooien. Mooi om te weten dat de nieuwe generatie nog niet alles kan winnen.Marillion schreef:Haha, ik moest gelijk aan je denken toen ik de uitslag hoorde.![]()
- InnerHarbour
Marillion schreef:Haha, ik moest gelijk aan je denken toen ik de uitslag hoorde.![]()

YNWA
Verliezen de finale met 2 - 1 van Mexico...Rishi schreef:Brazilie wint het nu met de ogen dicht.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Dahaaag Brasil! 

- Jinne
- Site Admin
Brazilie lekker begonnen. 2x 0-0 tegen Zuid-Afrika en Irak.
De immer geprezen Duitse jeugd ook 2x gelijk.
Ze onstsnapten wel tegen Zuid-Korea. 90e minuut en 2-3 achter komen die Koreanen met 3 tegen 1 op de keeper af maken ze het niet af. 93e minuut vrije trap voor Duitsland en de man die er al 2 had inliggen schiet hem erin via een Koreaans hoofd; 3-3. Laatste wedstrijd tegen een ploeg waarvan iedereen heeft gewonnen, dus met vijf punten kunnen ze door zijn.
Ze onstsnapten wel tegen Zuid-Korea. 90e minuut en 2-3 achter komen die Koreanen met 3 tegen 1 op de keeper af maken ze het niet af. 93e minuut vrije trap voor Duitsland en de man die er al 2 had inliggen schiet hem erin via een Koreaans hoofd; 3-3. Laatste wedstrijd tegen een ploeg waarvan iedereen heeft gewonnen, dus met vijf punten kunnen ze door zijn.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Verrassend dat Brazilie zo makkelijk wint.....
Honduras kan waarschijnlijk wat dollars op hun rekening bijschrijven.

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Is Nederland zo goed of is Zambia zo slecht? Bij rust staat het al 6-1!
Nou, zo goed lijkt Nederland me niet, dus Zambia moet wel erg slecht zijn. 10-3, eigenlijk een schande dat je 3 doelpunten tegen krijgt als het krachtsverschil zo groot is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Miedema is wel on fire dit toernooi.