Klop, geen enkele wat mij betreft. Ik heb nooit veel met die hork opgehad en het is met de jaren alleen maar minder geworden. Na het laatste geintje dat Louis “De Achterbakse” geflikt heeft ben ik definitief klaar met hem en ik hoop werkelijk dat hij voor de tweedemaal keihard op zijn bek gaat met het Nederlandse elftal.Demosthenes schreef:Hij krijgt wel een kans van jou
De nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: De nieuwe Bondscoach
YNWA
Helemaal mee eens.
dus liever louis op zijn bek dan wereldkampioen ?InnerHarbour schreef:Klop, geen enkele wat mij betreft. Ik heb nooit veel met die hork opgehad en het is met de jaren alleen maar minder geworden. Na het laatste geintje dat Louis “De Achterbakse” geflikt heeft ben ik definitief klaar met hem en ik hoop werkelijk dat hij voor de tweedemaal keihard op zijn bek gaat met het Nederlandse elftal.Demosthenes schreef:Hij krijgt wel een kans van jou
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
-
Ik denk dan aan al die vrolijke Nederlanders, de feesten, jij aan één man????????InnerHarbour schreef:Alleen al die onuitstaanbare kop van hem als hem dat zou lukken
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
De RvC (-1) is m.i. aansprakelijk. Die hebben in strijd met de wet gehandeld en hun huiswerk niet gedaan. Fail to prepare, prepare to fail.Le T. schreef: Maar dat wil niet zeggen dat Ajax niet aansprakelijk was tegenover Van Gaal.
Het afwentelen van het falen van 4 individuen - die zo'n commissariaat er effe 'bij' / 'naast' doen zonder enige feeling met de materie te hebben - op een club en NV klopt van geen kanten.
Daarom moet Ajax ook zo rap mogelijk weg van de beurs. Exit RvC en directies, die elkaar baantjes toeschuiven en iemand als LvG proberen binnen te loodsen, terwijl daarvoor amper draagvlak op de werkvloer bleek te zijn.
-
En dit alles geldt natuurlijk niet voor Cruijff....... Die trekt zich niks aan van het aanwezig of afwezig zijn van een RvC/voorzitter/geldschieter/dictator. Hij kwam, hij zag en droop af.wimpey schreef:De RvC (-1) is m.i. aansprakelijk. Die hebben in strijd met de wet gehandeld en hun huiswerk niet gedaan. Fail to prepare, prepare to fail.Le T. schreef: Maar dat wil niet zeggen dat Ajax niet aansprakelijk was tegenover Van Gaal.
Het afwentelen van het falen van 4 individuen - die zo'n commissariaat er effe 'bij' / 'naast' doen zonder enige feeling met de materie te hebben - op een club en NV klopt van geen kanten.
Daarom moet Ajax ook zo rap mogelijk weg van de beurs. Exit RvC en directies, die elkaar baantjes toeschuiven en iemand als LvG proberen binnen te loodsen, terwijl daarvoor amper draagvlak op de werkvloer bleek te zijn.
Whitey on the moon.
Neehoor, hij kwam, zag en won de rechtszaak. En gaf de ruimte aan een in zeer brede mate 'gedragen' apostel als Frank de Boer.
-
Frank was allang bezig. Origineel hadden de 4-1 het mandaat. Maar door het constante dwarsliggen van Jopie zijn ze genoodzaakt stappen te ondernemen die uiteindelijk juridisch aanvechtbaar waren.Cruijff schreef:Neehoor, hij kwam, zag en won de rechtszaak. En gaf de ruimte aan een in zeer brede mate 'gedragen' apostel als Frank de Boer.
Nou ja, gelukkig toont de KNVB wél ballen. De eeuwige wegloper Johan zal wel weer zijn collum gebruiken voor de gebruikelijk haatcampagne.
Whitey on the moon.
Breng het nou ajb terug tot de essentie: de RvC (-1) van Ajax handelde in strijd met de wet.GangstaRiB schreef: Maar door het constante dwarsliggen van Jopie zijn ze genoodzaakt stappen te ondernemen die uiteindelijk juridisch aanvechtbaar waren.
Dat Cruijff in deze hele soap niet zuiver op de graat was, moge duidelijk zijn. De rol van LvG, met zijn stromannen Sturkenberg en Blind, wordt door de anti-Cruijff clan echter wat te rooskleurig tentoongesteld.
Alsof Van Gaal zich vorig jaar als een 'knight in shining armour' heeft gedragen.

Jouw essentie. Niet dé essentie.wimpey schreef: Breng het nou ajb terug tot de essentie: de RvC (-1) van Ajax handelde in strijd met de wet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De wetgeving is voor mij iets essentieels.Zeux schreef: Jouw essentie. Niet dé essentie.
Het verhaal is echter oneindig complexer dan louter die uitspraak. Het komt je alleen uit om dat te negeren en alles aan die uitspraak op te hangen.wimpey schreef:De wetgeving is voor mij iets essentieels.Zeux schreef: Jouw essentie. Niet dé essentie.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De rechter was gewoon niet integer. Lid van de sekte natuurlijk.Zeux schreef: Het verhaal is echter oneindig complexer dan louter die uitspraak. Het komt je alleen uit om dat te negeren en alles aan die uitspraak op te hangen.
Had je het gisteren niet over dubbele maatstaven? Ten Have en Louis hebben niets verkeerd gedaan.

Zeg ik dat ergens?wimpey schreef:De rechter was gewoon niet integer. Lid van de sekte natuurlijk.Zeux schreef: Het verhaal is echter oneindig complexer dan louter die uitspraak. Het komt je alleen uit om dat te negeren en alles aan die uitspraak op te hangen.
Had je het gisteren niet over dubbele maatstaven? Ten Have en Louis hebben niets verkeerd gedaan.
Nee.
Pff wat een kleinzielig geneuzel de hele tijd zeg. Pro Cruijff, anti Cruijff. Get over yourselves en vervuil niet elke topic met dat gelul over en weer!
Face your fears and live your dreams, No Fear
- InnerHarbour
Ik zag gisterenavond Louis "De Achterbakse" bij Smeets. Hij was gebruind, afgevallen en bezig met een charme offensief. Dat laatste duurt natuurlijk tot het eerste tegenvallende resultaat en de daarop volgende eerste kritische vraag. 

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di jul 31, 2012 1:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
IK GELOOF!!!!!!
Wat is precies het probleem?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Spelers moeten van meneer iedere dag aangeven hoeveel ze slapen. Ik vind dat weer typisch Van Gaal. Irritante beter-weter.
IK GELOOF!!!!!!
Dat is in mijn ogen typisch iets wat bij een club interessant kan zijn maar niet voor een bondscoach. Zorg er nu maar gewoon voor dat je de beste spelers selecteert en dat de sfeer goed is. Als iemand niet fit is selecteer je hem niet.
Je hebt als bondscoach niets te zeggen buiten die paar dagen dat je een groep bij elkaar hebt. Terwijl Louis zoveel plannen heeft dat hij bij wijze van spreken aan één club niet eens voldoende heeft. Dat past slecht bij elkaar.
Je hebt als bondscoach niets te zeggen buiten die paar dagen dat je een groep bij elkaar hebt. Terwijl Louis zoveel plannen heeft dat hij bij wijze van spreken aan één club niet eens voldoende heeft. Dat past slecht bij elkaar.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Exact. Je kan voor of tegen dergelijke technieken zijn, maar als bondscoach kun je hier amper op sturen. Dit zijn vooral dingen waar je mee aan de slag gaat bij een club. Bij het Nederlands Elftal moet je zorgen dat je een competitief team bouwt van datgene wat je tot je beschikking hebt. Van Marwijk deed dit prima in zijn eerste periode. Prandelli liet ook zien hoe je dat voor elkaar krijgt.
Zeer sceptisch als hij deze weg (weer) gaat bewandelen.
Zeer sceptisch als hij deze weg (weer) gaat bewandelen.
- InnerHarbour
Ik zie dat Louis "De Achterbakse" alweer begonnen is zijn eigen graft te graven, controleren hoe laat volwassen mensen naar bed gaan. 

YNWA
Morgen zal hij de voorselectie bekend maken, heb ik begrepen. Ik ben benieuwd!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Volgens van Gaal weinig verrassingen in de voorselectie, das ook niet zo moeilijk, de 32 beste mannen vinden. Hij zal wel wat veranderen in de definitieve selectie. Zou hij Maduro een hart onder de riem willen steken?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent