Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Raar antwoord. Hij weet toch wel of een speler wel of geen kandidaat is?
IK GELOOF!!!!!!
Frank sprak in dit interview niet helemaal de waarheid.
Maar wat een niveau had het ook weer, als het eerst 3 minuten lang over al dan niet beledigde homo's gaat............
Maar wat een niveau had het ook weer, als het eerst 3 minuten lang over al dan niet beledigde homo's gaat............
-
@Cruyff
Ben een paar weken met vakantie geweest, dus ik kan iets gemist hebben, maar was de transfer van Narsingh naar Ajax toch minder "rond dan die 100%"? Komt Maher nog? Dat was toch ook al geregeld?
Ben een paar weken met vakantie geweest, dus ik kan iets gemist hebben, maar was de transfer van Narsingh naar Ajax toch minder "rond dan die 100%"? Komt Maher nog? Dat was toch ook al geregeld?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik kende Fischer nog niet zo goed, maar dat ziet er veelbelovend uit! Voorhoede Boerrigter, Kolbeinn, Fischer zou niet verkeerd zijn...
Alleen centraal achterin moet er iemand bij, Mathijsen lijkt mij met zijn ervaring ook wel een goede optie.
Alleen centraal achterin moet er iemand bij, Mathijsen lijkt mij met zijn ervaring ook wel een goede optie.
- InnerHarbour
Tering, wil je me niet meer zo laten schrikken.gaizka schreef:Mathijsen lijkt mij met zijn ervaring ook wel een goede optie.
YNWA
Helaas kon ik niet meer dan een flits opvangen, maar ik zag zowel een bijzonder balbehandeling als improvisatievermogen. Dat wijst op een interessant talent.gaizka schreef:Ik kende Fischer nog niet zo goed, maar dat ziet er veelbelovend uit!
Wollt ihr den totalen Mensch?
Die zit op een goed salaris in Malaga. Verdient 3 miljoen euro, als ik de berichten in de media mag geloven.InnerHarbour schreef:Tering, wil je me niet meer zo laten schrikken.gaizka schreef:Mathijsen lijkt mij met zijn ervaring ook wel een goede optie.
- Jinne
- Site Admin
Hennie Spijkerman is in ieder geval op pad om een speler te bekijken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Waar zit hij?Jinne schreef:Hennie Spijkerman is in ieder geval op pad om een speler te bekijken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
That's the question!Demosthenes schreef:Waar zit hij?Jinne schreef:Hennie Spijkerman is in ieder geval op pad om een speler te bekijken.
Het kan ook zijn dat hij alweer op de terugreis was.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Hij zat in het vliegtuig, zei FdB.
- Ajaciedjuh
Dat sluit de terugweg nog niet uit!Demosthenes schreef:Hij zat in het vliegtuig, zei FdB.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Komt hij alleen (Het zou wat zijn als hij daar bleef!) of neemt hij die transfervrije speler, die iedereen over het hoofd heeft gezien, direct mee?Dat sluit de terugweg nog niet uit!
Nijmegen gaat toch veel sneller met de auto?:-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- InnerHarbour
-
Zijn de reacties verwijderd? Was er enige kritiek op het TH-beleid
Over individuele spelers die nog niet zijn aangetrokken hoeft toch geen aparte topic geopend te worden? Ik denk nog steeds dat die Messi niet gehaald wordt, maar een verdediger.

Over individuele spelers die nog niet zijn aangetrokken hoeft toch geen aparte topic geopend te worden? Ik denk nog steeds dat die Messi niet gehaald wordt, maar een verdediger.
Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.
Nil volentibus arduum
Nog even voor de volledigheid:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?f=9&t=7474Topics over individuele spelers
Wanneer er sprake is van een betrouwbare bron die een speler in verband brengt met een transfer naar Ajax, mag hiervoor een nieuwe topic geopend worden. Voorwaarde hiervoor is dat er een te herleiden bericht uit een betrouwbare bron aan ten grondslag ligt. Bij een betrouwbare bron kun je denken aan de landelijke dagbladen, Voetbal International, Teletekst. Ook buitenlandse kranten kunnen betrouwbaar zijn, maar daar geldt nog meer dat er een te quoten artikel moet zijn. Dus niet “Clarin meldt”, maar even moeite doen om het bericht boven water te halen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gaat lekker he. Gottegot.Demosthenes schreef:Zijn de reacties verwijderd? Was er enige kritiek op het TH-beleid![]()
-
Geen topic gezien over Moisander en daar is ook discussie over, Douglas, geen topic, Viergever: geen topic, Nuytink geen topic, m.a.w. selectief gebruik maken van de regel.Marillion schreef:Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.
omdat die namen nooit serieus zijn geweest... oftewel geen contract onderhandelingen terwijl Sana kennelijk al binnen is!Demosthenes schreef:Geen topic gezien over Moisander en daar is ook discussie over, Douglas, geen topic, Viergever: geen topic, Nuytink geen topic, m.a.w. selectief gebruik maken van de regel.Marillion schreef:Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.
Demosthenes schreef:Geen topic gezien over Moisander en daar is ook discussie over, Douglas, geen topic, Viergever: geen topic, Nuytink geen topic, m.a.w. selectief gebruik maken van de regel.Marillion schreef:Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.

IK GELOOF!!!!!!
-
Wat de topics betreft: Het TH/FdB heeft meermalen te kennen gegeven geïnteresseerd te zijn in Moisander; FdB heeft gesproken over Nuytink en belangstelling voor Douglas aangegeven en het die berichten waren van het TH, dat zijn officiële mededelingen (of lult FdB uit z'n nek?), een bericht in De Telegraaf wordt op AT gezien als officiële mededeling. Op AS staat het bericht dat vanmiddag een woordvoerder van Ajax (geen naam!) heeft bevestigd dat Ajax in Sana is geïnteresseerd.Rishi schreef:Demosthenes schreef:Geen topic gezien over Moisander en daar is ook discussie over, Douglas, geen topic, Viergever: geen topic, Nuytink geen topic, m.a.w. selectief gebruik maken van de regel.Marillion schreef:Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.
@Rishi,
Mooi, anno 2012. Is er een gebrek aan woorden, dan gebruik je een smiley o.i.d. Inhoud? Daar praat je niet over, daar kun je op worden aangesproken, dan wordt het te moeilijk.
Wikipedia geeft aan wanneer je een smiley kunt gebruiken (oké, het is niet door JC verzonnen, m.a.w. je reactie zal wel weer een smiley zijn)
Tegenwoordig is het gangbaar de emoticons weer te geven als (bewegende) afbeeldingen (animated gif). Deze trend is voornamelijk afkomstig van bulletinboards en instant messaging-programma's. Hierdoor is het onderscheid tussen emoticon en geanimeerde afbeelding voor sommige gebruikers enigszins vervaagd. In de regel zijn emoticons klein en dienen zij als aanvulling op de tekst.
Dienen als aanvulling op de tekst

Voordat je deze doorhebt ...
Ben jij depressief, Demo?
-
Ben een gelukkig mens, net terug van vakantie en over een paar weken weer een weekje weg; Met mijn gezin gaat het goed, de hond is misschien wat lui, maar het paard huppelt weer in de wei, een genot om naar te kijken (dan mis ik wel eens een Youtube-filmpje, maar dat moet dan maar) maak je geen zorgen (Of is er sprake van hoop?) Hoor net dat alle beurzen in Europa lager zijn gesloten, maar daar heb ik al jaren geen last meer van, zelfs de verhoogde AOW-leeftijd doet mij niets (Ook al moet ik en paar maanden langer werken)wimpey schreef:Ben jij depressief, Demo?
Ik weet dat het in twijfel trekken van de kwaliteiten van een TH-aanwinst op AT gelijk staat aan een virtuele zelfmoord, maar dat risico neem ik dan maar het wordt wel een vreemde wereld als serieuze interesse van het TH (bij monde van FdB) wordt ontkend (Moisander, Douglas, Nuytink) want: geen eigen topic waard.
Voor mij mag Sana een heel board (op AT) krijgen, leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen.