Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » do jun 21, 2012 5:12 pm

Topclubs willen Van der Wiel
Gregory van der Wiel liet na zijn teleurstellend verlopen EK al weten dat een club als Real Madrid nu niet op hem zit te wachten. Toch heeft de vleugelverdediger over belangstelling niet te klagen. AS Roma denkt te kunnen profiteren van de gedaalde marktwaarde van Van der Wiel. De Romeinen denken hem voor minder dan tien miljoen euro te kunnen oppikken. Ook Arsenal ziet de komst van Van der Wiel naar verluidt wel zitten.

AD

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jun 21, 2012 7:50 pm

De Romeinen denken hem voor minder dan tien miljoen euro te kunnen oppikken.
€ 1.000.000 is inderdaad minder dan € 10.000.000 maar ik denk niet dat er nu zo'n bedrag (tien miljoen of net eronder) wordt geboden, ook al geeft de UEFA hem voor zijn optreden op het EK een ruime voldoende, las ik ergens.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jun 22, 2012 7:59 am

na bijna 2 seizoenen waardeloos voetbal en een waardeloos EK.. mogen ze van mij hem ophalen..

Ik weet niet wat er waar is wat er gisteren werd gezegd bij VIORANJE.. Maar ver ernaast zitten zullen ze ook niet zijn. Die jongen heeft andere prioriteiten gesteld en dat is op zeker niet AJAX
Weer op zoek naar een Interim coach..

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jun 22, 2012 9:13 am

Men vertelde dat hij zich de hele periode compleet afgezonderd heeft van de groep, ook aan bijvoorbeeld de eettafel zat hij altijd met een heel grote koptelefoon op. Hij deed dat ding alleen af om een wedstrijd te spelen. Voor het toernooi begon zei hij al in een interview 'Ik neem mijn Playstation mee naar Polen, ik vermaak me wel' maar daarnaast was Van der Wiel dagelijks tot diep in de nacht bezig om via internet en zeer luidruchtige telefoontjes allerlei dingen te regelen voor zijn eigen modemerk Greg W (Crack double U) waarvoor hij een tijdje terug een nieuwe website heeft gelanceerd. Elke dag liet hij die kapper van hem zijn haar bijscheren en op zijn hotelkamer zat hij rapmuziek te produceren waar hij met Kleine Viezerik en een aantal andere vriendjes in Amsterdam ook vaak mee bezig is. Die jongen leeft allesbehalve voor zijn sport.

Aldus diverse teamgenoten bij Oranje tegenover de journalisten van Voetbal International.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » vr jun 22, 2012 9:57 am

Zou Frank daar dan zo blind voor zijn :confused.gif:

Snap de aversie van sommige spelers wel vanwege zijn populariteit onder de bevolking uit die hoek
Vakkie 129

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jun 22, 2012 10:04 am

Nee, Frank zal daar niet ontzettend blind voor zijn, die wist tijdens dit seizoen al dat we van Van der Wiel waarschijnlijk afscheid gaan nemen, hij roeit met de riemen die hij heeft en Van Rhijn is nu extra hongerig doordat hij de laatste competitiewedstrijd op de bank toe moest kijken. Van der Wiel zal tussen 2010 en 2012 verder zijn doorgeslagen in zijn gedrag, maar ik neem aan dat hij de avond voor een wedstrijd tegen Twente wel zijn rust pakt en zich professioneel voorbereidt. Al ben ik hem vaak genoeg 's nachts in het uitgaansleven tegengekomen en volgens mij Alexander ook.

2 jaar terug in Zuid-Afrika vertoonde Greg ook al dergelijk gedrag, maar had toen nog een kliekje bij zich met Babel en Elia, samen op de kamer op de Playstation spelen (dan zit er in ieder geval nog een beetje sociale interactie bij) en dat leverde tijdens het toernooi ook nog dat "hee kanker Marokkaan, ik pak jou gruwelijk!" incident op. Van der Wiel bleef daar toen overigens verstandig buiten, omdat hij direct de hotelkamer uitliep toen Elia dat van Afrika naar Nederland via de Fifa Soccer Playstation Chat tegen een mattie van hem riep. Er was wel een televisiecamera bij die het voorval registreerde.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » vr jun 22, 2012 10:32 am

Cruijff schreef:Nee, Frank zal daar niet ontzettend blind voor zijn, die wist tijdens dit seizoen al dat we van Van der Wiel waarschijnlijk afscheid gaan nemen, hij roeit met de riemen die hij heeft en Van Rhijn is nu extra hongerig doordat hij de laatste competitiewedstrijd op de bank toe moest kijken. Van der Wiel zal tussen 2010 en 2012 verder zijn doorgeslagen in zijn gedrag, maar ik neem aan dat hij de avond voor een wedstrijd tegen Twente wel zijn rust pakt en zich professioneel voorbereidt. Al ben ik hem vaak genoeg 's nachts in het uitgaansleven tegengekomen en volgens mij Alexander ook.

2 jaar terug in Zuid-Afrika vertoonde Greg ook al dergelijk gedrag, maar had toen nog een kliekje bij zich met Babel en Elia, samen op de kamer op de Playstation spelen (dan zit er in ieder geval nog een beetje sociale interactie bij) en dat leverde tijdens het toernooi ook nog dat "hee kanker Marokkaan, ik pak jou gruwelijk!" incident op. Van der Wiel bleef daar toen overigens verstandig buiten, omdat hij direct de hotelkamer uitliep toen Elia dat van Afrika naar Nederland via de Fifa Soccer Playstation Chat tegen een mattie van hem riep. Er was wel een televisiecamera bij die het voorval registreerde.

:aai.gif: Die gasten begrijpen niet dat ze over 10 jaar niks meer zijn als ze nu niet investeren in hun talent en toekomst..
Vakkie 129

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jun 22, 2012 10:38 am

Tja, met de huidige salarissen voetballen ze zich in minder dan 10 jaar makkelijk binnen, zelfs als voordat 33% van de carrière er op zit zo'n 'persoonlijkheid' volledig afglijdt, heeft ie zich in principe al tot aan zijn pensioen binnen gevoetbald. Zoals Derksen en Van der Gijp al zeiden: "De tijden zijn veranderd. Vroeger verdiende de rechtsback amper genoeg geld om een fiets te kunnen betalen, nu gedragen ze zich als popsterren en vliegen ze naar Ibiza met een privé-jet".

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » vr jun 22, 2012 12:36 pm

Cruijff schreef:Tja, met de huidige salarissen voetballen ze zich in minder dan 10 jaar makkelijk binnen, zelfs als voordat 33% van de carrière er op zit zo'n 'persoonlijkheid' volledig afglijdt, heeft ie zich in principe al tot aan zijn pensioen binnen gevoetbald. Zoals Derksen en Van der Gijp al zeiden: "De tijden zijn veranderd. Vroeger verdiende de rechtsback amper genoeg geld om een fiets te kunnen betalen, nu gedragen ze zich als popsterren en vliegen ze naar Ibiza met een privé-jet".

Tsja, of het genoeg is tot aan je pensioen.. je houdt die levensstijl alleen vol als je jaarlijks dat geld binnen blijft krijgen.

Niet als je het verbrast.

Genoeg voorbeelden..
Vakkie 129

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 22, 2012 1:14 pm

Nou ja, Gregory is in ieder geval al bezig met zijn loopbaan na het voetballen. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jun 25, 2012 10:09 am

Volgens Voetbalzone zou Inter interesse in hem hebben als opvolger van Maicon.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Alexander

Bericht door Alexander » ma jun 25, 2012 12:41 pm

Alle clubs schijnen interesse voor die gozer te hebben, maar alleen volgens de onbetrouwbare sites als Voetbalzone. Iedere keer als ik deze topic open hoop ik dat er nieuws is van een fatsoenlijke bron.

Alexander

Bericht door Alexander » do jun 28, 2012 12:32 pm

Alba, ook met een 1-jarig contract, gaat voor 12 miljoen van Valencia naar Barca. Als Alba 12 miljoen waard is, dan zit Greg nog niet op 4 miljoen.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jun 29, 2012 12:48 pm

Maar dan moet je hem niet verkopen. Lekker houden dan.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jun 29, 2012 2:11 pm

Rishi schreef:Maar dan moet je hem niet verkopen. Lekker houden dan.
maar hij mag van JC dan niet spelen, m.a.w. hij mag "thuis blijven", een tweede El H?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 29, 2012 7:39 pm

Cruijff bepaalt bij mijn weten de opstelling niet...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jun 29, 2012 7:54 pm

Ik hoop niet dat JC dat doet, maar dat er wordt geluisterd valt nauwelijks te ontkennen:
Bij Ajax groeien de bomen niet meer tot in de hemel. Dat Gregory van der Wiel het even weet. Mocht de verdediger geen nieuwe werkgever vinden voor dit seizoen, dan heeft hij een probleem. ,,We willen spelers die nog één jaar onder contract staan, niet gratis laten vertrekken. We geven spelers ook tijdslimieten aan en voeren een serieus gesprek. Als ze de aanbieding niet accepteren, nemen we maatregelen. Nee, niet naar het tweede elftal, maar misschien dat ze wel minder aan spelen toekomen,” waarschuwde De Boer.

Eerder liet Ajax-adviseur Johan Cruijff al doorschemeren spelers als Vertonghen en Van der Wiel dan op de bank te zetten. ‘Als je bij Ajax een opleiding hebt gehad, kan je niet voor niks weglopen. Je moet niet bijtekenen om een jaar langer te blijven, maar om de club de mogelijkheid te geven de investering terug te verdienen’, stelde de clublegende.
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/reserve ... n-der-wiel
Bron ad.nl

zeux

Bericht door zeux » vr jun 29, 2012 9:35 pm

Duke schreef:Nou ja, Gregory is in ieder geval al bezig met zijn loopbaan na het voetballen. :biggthumpup.gif:
Bij die 'inside verhalen' van Cruijff zie ik toch liever eerst een echt solide en betrouwbare bron die het bevestigt. Zijn houding van 'in the know' komt op mij steeds enorm brallerig over.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Alexander

Bericht door Alexander » wo jul 04, 2012 11:09 am

Denkt er iemand dat Greg deze zomer nog gaat vertrekken?

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jul 04, 2012 11:43 am

Ik vrees van niet, zonde. Op die manier lopen we een hoop geld mis. Nu kunnen we mogelijk wel Van Rhijn centraal inzetten, wat zou kunnen schelen bij de aankoop van een vervanger van Vertonghen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 04, 2012 12:08 pm

Nee, volgend jaar transfervrij weg. Er is geen club die voor een speler wil betalen die al zeker twee jaar niets heeft laten zien.
Nil volentibus arduum

Mano

Bericht door Mano » ma jul 16, 2012 8:13 am

Ajax wil spelers niet meer gratis de Arena laten verlaten. 2013 verloopt zijn contract.

Wat gaat men doen? Hem gewoon een jaar op de bank zetten en van Rhijn laten spelen? :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » ma jul 16, 2012 8:59 am

De Dominee schreef:Ik vrees van niet, zonde. Op die manier lopen we een hoop geld mis. Nu kunnen we mogelijk wel Van Rhijn centraal inzetten, wat zou kunnen schelen bij de aankoop van een vervanger van Vertonghen.
ik heb nog steeds vertrouwen in Greg als hij zijn koppie maar erbij houdt...
voor WK2010 was het een uitstekende speler, erna incidenteel.
Maar hij kan echt wel voetballen, verdedigen is alleen een ander vak...
Vakkie 129

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jul 16, 2012 9:20 am

Voorlopig hebben we iedere verdediger nodig. We zijn Vertonghen en Ooijer kwijt. Er is nog niemand voor in de plaats gekomen. Stel je eens voor (ik moet er eigenlijk niet aan denken) dat bijvoorbeeld Toby geblesseerd raakt, of geschorst is. Hoe ziet onze achterhoede er dan uit? Dan spelen volgens mij Van Rhijn én VdW.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma jul 16, 2012 9:31 am

Misschien ligt hier de oplossing, Greg wordt onze nieuwe rechtsbuiten. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie