Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Vind ik geen goede zaak hoor, van mij mag die jongen in Spanje blijven. Nogmaals, jonge talentvolle linksbenige verdedigers hebben we op dit moment meer dan genoeg. Die jongen zou onze Denswils, Koppers, Boilesen, Dijks etc. alleen maar in de weg staan. Dan heb ik liever onze talenten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Kwaliteit is toch waar het om gaat? Hij moet dan wel gekocht worden en direct een meerwaarde zijn.
IK GELOOF!!!!!!
Dat en een verantwoord financieel beleid. 6 miljoen voor een CV van AZ, daar moet Ajax écht niet aan beginnen.Rishi schreef:Kwaliteit is toch waar het om gaat?
Ik heb op wat sites zitten snuffelen: die Muniesa wordt als de beste van de 3 CVs van de talentenploeg van Barcelona gezien.Hij moet dan wel gekocht worden en direct een meerwaarde zijn.
Ajax heeft natuurlijk ook nog Blind en Denswil (die al jaren als groot talent wordt beschouwd) voor die plek. Maar om nou met Blind als LCV en een rookie als backup voor die plek het seizoen in te gaan....
Op RCV heb je trouwens ook slechts Toby, ervan uitgaande dat VDW nog vertrekt en Van Rhijn zijn plek als RB innneemt.
Deze speler van Barcelona kopen is op dit moment (nog) geen optie, hij mag nog niet definitief weg, in de zomer van 2013 trouwens wel.
Opleiden voor andere clubs is in principe niet de doelstelling van Ajax, al komt het er in de praktijk wel al zo'n 45 jaar op neer dat de absolute top van Europa met oud Ajacieden in het elftal de grote prijzen wint en dat de minder geslaagde exponenten van onze opleiding voor een behoorlijk deel selecties van Eredivisieclubs of daaronder opvullen.
Voor deze speler mag je van mij wel een uitzondering maken, hij is niet alleen al jarenlang een toptalent, hij heeft ook al zowel in jeugdteams als in de Spaanse competitie erg goed gepresteerd. Vooral door blessures alleen nog niet een lange periode achtereen. Toch haal ik hem liever op dan dat we ruim 70% van de Vertonghen miljoenen aan AZ of een andere subtopper doneren voor een verdediger met een lager plafond.
Opleiden voor andere clubs is in principe niet de doelstelling van Ajax, al komt het er in de praktijk wel al zo'n 45 jaar op neer dat de absolute top van Europa met oud Ajacieden in het elftal de grote prijzen wint en dat de minder geslaagde exponenten van onze opleiding voor een behoorlijk deel selecties van Eredivisieclubs of daaronder opvullen.
Voor deze speler mag je van mij wel een uitzondering maken, hij is niet alleen al jarenlang een toptalent, hij heeft ook al zowel in jeugdteams als in de Spaanse competitie erg goed gepresteerd. Vooral door blessures alleen nog niet een lange periode achtereen. Toch haal ik hem liever op dan dat we ruim 70% van de Vertonghen miljoenen aan AZ of een andere subtopper doneren voor een verdediger met een lager plafond.
Rishi schreef:Kwaliteit is toch waar het om gaat? Hij moet dan wel gekocht worden en direct een meerwaarde zijn.
Die jongen is toch ook 'maar' een talentje? Hij is 20 jaar jong en speelt in de Segunda Division. Ik geloof best dat het een groot talent is met veel potentie, maar een directe versterking, degene die ons defensie moet gaan leiden, is hij toch niet op dit moment...
- InnerHarbour
Een CV? Die gozer is 1 meter 80 volgens Wikipedia, ik word gek.
Edit: de t weggehaald.

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op za jul 14, 2012 2:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Hij 1,82 meter. Net zoiets als Viergever dus. Segunda Division is prima niveau, het is dat Barcelona B volgens de regels niet mag promoveren, maar het is regelmatig zeer goed voetbal wat zij laten zien. Uitstekend voetbal zelfs.Mr. Ajax schreef:Rishi schreef:Kwaliteit is toch waar het om gaat? Hij moet dan wel gekocht worden en direct een meerwaarde zijn.
Die jongen is toch ook 'maar' een talentje? Hij is 20 jaar jong en speelt in de Segunda Division. Ik geloof best dat het een groot talent is met veel potentie, maar een directe versterking, degene die ons defensie moet gaan leiden, is hij toch niet op dit moment...
- InnerHarbour
Rishi schreef:Heel gek blijkbaar als je ik word met dt schrijft.

YNWA
Speelde hij mee toen Barça B voetballes gaf in de CL?Cruijff schreef:Hij 1,82 meter. Net zoiets als Viergever dus. Segunda Division is prima niveau, het is dat Barcelona B volgens de regels niet mag promoveren, maar het is regelmatig zeer goed voetbal wat zij laten zien. Uitstekend voetbal zelfs.Mr. Ajax schreef:Rishi schreef:Kwaliteit is toch waar het om gaat? Hij moet dan wel gekocht worden en direct een meerwaarde zijn.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Volgens Voetbalzone is hij 1 meter 79, zelfs Vermeer is minder klein.InnerHarbour schreef:Een CV? Die gozer is 1 meter 80 volgens Wikipedia, ik word gek.
YNWA
Rishi, het gaat erom dat die jongen ook nog maar een 20 jarige talent is, die zich ook nog met ups en downs zich zal moeten ontwikkelen en zijn fouten gaat maken. Dan heb ik liever dat onze talenten zich goed kunnen ontwikkelen door o.a. minuten te maken, terwijl een iets oudere en meer ervaren jongen als opvolger van Vertonghen leiding gast geven aan de defensie.
Ja, maar dan ga je er aan voorbij dat spelers ook beter worden wanneer ze tegen goede teamgenoten battles uitvechten op de training. Dan heb ik liever een jongen uit Catalonië die ervoor zorgt dat Denswil en Veltman een jaar lang tijdens de training op hun tenen moeten lopen dan dat Ajax 7 miljoen euro verspilt aan Moisander, wiens plafond nog geen 1,8 centimeter hoger ligt dan hij bij AZ laat zien.
Als je Denswil ziet als de toekomstige LCV, maar je weet dat hij er nu nog niet klaar voor is, dan ga je toch geen 6 miljoen uitgeven aan een tussentijdse oplossing voor een jaartje? Huur dan maar iemand. Geef je Denswil ook een goed gevoel. Die Moisander is ook geen zekerheidje.
Groter dan FdB en Cannavaro.InnerHarbour schreef: Volgens Voetbalzone is hij 1 meter 79, zelfs Vermeer is minder klein.

Met Moisander heb je wel.meteen de opvolger van Alderweireld binnen hè..Roelf schreef:Als je Denswil ziet als de toekomstige LCV, maar je weet dat hij er nu nog niet klaar voor is, dan ga je toch geen 6 miljoen uitgeven aan een tussentijdse oplossing voor een jaartje? Huur dan maar iemand. Geef je Denswil ook een goed gevoel. Die Moisander is ook geen zekerheidje.
Deulofeu: ik blijf gewoon bij Barcelona
17 juli 2012
Tegenover El Mundo Deportivo liet Gerard Deulofeu, groot talent van Barcelona, weten absoluut niet bij de Catalaanse club te vertrekken. De afgelopen dagen deed met name op twitter en later op websites het gerucht de ronde dat Ajax belangstelling zou hebben voor de 18-jarige speler van Barcelona B. De aanvaller, zondag met Spanje Europees kampioen onder 19 geworden, gaf aan komend seizoen voor Barcelona B uit te komen en voor zijn kansen bij Barcelona te gaan.
Ik ken deze jongen niet, schijnt een zeer groot talent te zijn? Zou hij eventueel op rechts uit de voeten kunnen?
Volgens een Turkse donerzaak heeft Ajax interesse in Assaidi!
IK GELOOF!!!!!!
Dacht ze Assaidi niet wilden vanwege z'n karakter. Dat zal niet veranderd zijn.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Zaakwaarnemer die Galatasaray onder druk zet denk
- InnerHarbour
Ajax meldt zich voor Engelse verdediger Dann Ajax heeft interesse in centrale verdediger Scott Dann van Blackburn Rovers, zo meldt Sky Sports. De Amsterdammers zouden bij de uit de Premier League gedegradeerde club hebben geïnformeerd of de 25-jarige rechtspoot voor één seizoen is te huren. Blackburn zou echter liever willen verkopen. Ook Reading, Southampton en West Ham United hebben belangstelling voor de sterke verdediger. AD.nl
Ajax zou interesse verleggen naar Assaidi
Volgens de Turkse krant Hürriyet zou Ajax interesse hebben in Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi. De 23-jarige linksbuiten stond lange tijd in de belangstelling van Galatasaray. Tot een transfer kwam het nooit en uiteindelijk koos de Turkse topclub voor oud-PSV'er Nordin Amrabat. Door het mislopen van Luciano Narsingh lijkt Ajax zich nu te focussen op de Marokkaans international. SC Heerenveen verlangt naar verluidt minimaal drie miljoen euro voor de Marokkaanse baltovenaar. AD.nl
YNWA
Als er iets van klopt, als hij echt 3 miljoen moet kosten, moeten ze hem natuurlijk meteen halen. Ik ben vaak van mening dat je een speler die op een bepaalde positie uitblinkt niet naar een andere positie moet halen. Maar als je naar zijn kwaliteiten kijkt, vooral zijn snelheid en actie, dan denk ik persoonlijk dat hij ook op rechts uit de voeten zou kunnen. Verder moeten we nog maar kijken of Derk een beetje fit kan blijven...
Totaal geen fan van die gozer. Dan vind ik Narsingh echt duidelijk beter. Maar ik geloof ook niet dat Ajax Assaidi wil.Mr. Ajax schreef:Als er iets van klopt, als hij echt 3 miljoen moet kosten, moeten ze hem natuurlijk meteen halen.