Vurnon Anita
Moderator: mods
Re: Vurnon Anita
Er klopt geen moer van deze bewering van de Newcastle Chronicle. Wel zijn er helaas voortekenen dat Frank als middenveld Siem-Eriksen-Janssen in zijn hoofd heeft zitten en dat Anita wederom door het elftal wordt geslingerd, af en toe als back zal worden gedumpt en dat De Boer hem nu eigenlijk weer als sort of 12e man ziet. 

Flikker op... Hoe KAN dat nou?! Gaan we weer punten verkloten in het begin, met een achterstand en een ontevreden Anita tot gevolg.
Bovendien komt Maher nog
Bovendien komt Maher nog

Face your fears and live your dreams, No Fear
Maher wordt zeer waarschijnlijk nog niet in de maand juli aangetrokken. Tenzij er inderdaad zomaar Anita of Eriksen verkocht wordt en Ajax snel handelt. Ajax en snel handelen/schakelen... reken daar voorlopig maar niet op. De kans is zeker aanwezig dat Maher eerst nog minimaal 2 competitiewedstrijden voor AZ speelt en tegen het einde van de transferdeadline pas een overstap maakt.
Maar wat Anita betreft begrijp ik Frank ook totaal niet. Ik heb De Boer hoog zitten als trainer, maar met dit soort dingen lijkt het er wel op dat hij regelmatig dezelfde fouten blijft maken...
Maar wat Anita betreft begrijp ik Frank ook totaal niet. Ik heb De Boer hoog zitten als trainer, maar met dit soort dingen lijkt het er wel op dat hij regelmatig dezelfde fouten blijft maken...
Welke voortekenen zijn dat precies? Het enige wat ik zie is dat Anita gewoon op zijn eigen plek speelde tegen Emmen en dat De Boer heeft gezegd dat Anita alleen voor een absurd bedrag weg mag. Dat zijn geen teksten die je bezigt over een 12e man.Cruijff schreef:Wel zijn er helaas voortekenen dat Frank als middenveld Siem-Eriksen-Janssen in zijn hoofd heeft zitten en dat Anita wederom door het elftal wordt geslingerd, af en toe als back zal worden gedumpt en dat De Boer hem nu eigenlijk weer als sort of 12e man ziet.
De voortekenen zijn een gevolg van logisch denken. De Boer ziet Kolbein als 1e spits met Davey Klaassen daarachter. Theo Janssen zet hij altijd als één van de eersten op het wedstrijdformulier, Christian Eriksen ook. Siem wordt de aanvoerder en moet zich weer op het middenveld gaan richten.
Dan zou Anita zomaar weer 'de hoer van' het elftal kunnen worden...
Daar zou ik toch flink van balen, bij mij speelt Vurnon juist altijd en zou Siem een soort van multi inzetbare 12e man zijn.
Dan zou Anita zomaar weer 'de hoer van' het elftal kunnen worden...

Hier nog een. Overigens word ik blij van Maher, maar zou ik erg teleurgesteld zijn als Ajax hem aantrekt als vervanger van Anita. Vervanger van Eriksen kan ik (goed) mee leven, mits we er tevens dik geld op verdienen. Mooiste zou zijn als Anita, Eriksen en Maher samen gaan spelen.
Dat is op papier een énorm lekker middenveld, al heb je dan wel echt drie dwergen. Ook al is Theo Janssen wat minder dynamisch en langzamer dan de 3 middenvelders die jij noemt, zoals Frank en ik het zien is zijn rol bij Ajax voorlopig nog niet uitgespeeld. Zeker nog een seizoen lang kan hij behoorlijk waardevol zijn. We hebben hem een paar keer gemist als hij niet (meer) op het veld stond en trouwens ook weleens totaal niet gemist (PSV thuis). Maar in principe stond hij er in de belangrijke potjes toch meestal wel.
In combinatie met Anita functioneert hij in ieder geval voor 95% wel. Anita is voor mij van de huidige selectie de belangrijkste middenvelder.
In combinatie met Anita functioneert hij in ieder geval voor 95% wel. Anita is voor mij van de huidige selectie de belangrijkste middenvelder.
Ik denk dat Janssen op de bank komt.
Prima, ten faveure van Maher bijvoorbeeld. Niet ten faveure van Siem, aub. Janssen op de bank is trouwens geen toegevoegde waarde aan je selectie, zoals hij zelf ook al eens heeft gezegd. Dan kun je hem beter verkopen, mits mogelijk.
Met lopende middenvelders zal ik weinig spelen bij Ajax'
11/07/2012 14:50
Theo Janssen (30) beleefde vorig seizoen een periode van kommer en kwel als de meest bekritiseerde Ajacied, maar uiteindelijk kwam alles goed. Hij hervond zichzelf als linkshalf na te zijn mislukt in de hoedanigheid van verdedigende middenvelder. En had vervolgens een aandeel in de titel.
Voor het zover was, moest hij afzien. 'Het eerste half jaar speelde ik niet goed genoeg', bekent hij deze week in een interview met Voetbal International. 'Daar moet je eerlijk in zijn. Maar op een gegeven moment was ik helemaal klaar met alle kritiek. Het liefst had ik niemand meer gesproken van de pers, maar bij Ajax hechten ze een groot belang aan mediacontacten.'
Met het oog op het komende seizoen is Janssen benieuwd voor welk middenveld trainer Frank de Boer kiest. De concurrentie is moordend, nu Siem de Jong uit de spits terugkeert en Lasse Schøne van NEC de gelederen bij Ajax zal versterken. 'Op een ideaal middenveld staan in mijn ogen een controleur, een passende speler en een lopende speler. Als de trainer echter gaat kiezen voor twee lopende spelers dan ziet het er somber voor me uit. Dan zal ik weinig spelen.'
Hij zegt een aantal mensen in en rondom de selectie te gaan missen. 'Vorig seizoen trok ik veel op met André Ooijer en Jeroen Verhoeven. Net als dokter Edwin Goedhart en fysiotherapeut Jos Kortekaas. Die zijn nu weg. Het is lekker wanneer je een paar mensen om je heen hebt met wie je altijd eerlijk en open kunt praten.' (Simon Zwartkruis)
Klinkt alsof hij het al aan ziet komen en gaat vertrekken.
11/07/2012 14:50
Theo Janssen (30) beleefde vorig seizoen een periode van kommer en kwel als de meest bekritiseerde Ajacied, maar uiteindelijk kwam alles goed. Hij hervond zichzelf als linkshalf na te zijn mislukt in de hoedanigheid van verdedigende middenvelder. En had vervolgens een aandeel in de titel.
Voor het zover was, moest hij afzien. 'Het eerste half jaar speelde ik niet goed genoeg', bekent hij deze week in een interview met Voetbal International. 'Daar moet je eerlijk in zijn. Maar op een gegeven moment was ik helemaal klaar met alle kritiek. Het liefst had ik niemand meer gesproken van de pers, maar bij Ajax hechten ze een groot belang aan mediacontacten.'
Met het oog op het komende seizoen is Janssen benieuwd voor welk middenveld trainer Frank de Boer kiest. De concurrentie is moordend, nu Siem de Jong uit de spits terugkeert en Lasse Schøne van NEC de gelederen bij Ajax zal versterken. 'Op een ideaal middenveld staan in mijn ogen een controleur, een passende speler en een lopende speler. Als de trainer echter gaat kiezen voor twee lopende spelers dan ziet het er somber voor me uit. Dan zal ik weinig spelen.'
Hij zegt een aantal mensen in en rondom de selectie te gaan missen. 'Vorig seizoen trok ik veel op met André Ooijer en Jeroen Verhoeven. Net als dokter Edwin Goedhart en fysiotherapeut Jos Kortekaas. Die zijn nu weg. Het is lekker wanneer je een paar mensen om je heen hebt met wie je altijd eerlijk en open kunt praten.' (Simon Zwartkruis)
Klinkt alsof hij het al aan ziet komen en gaat vertrekken.
Dat is beter dan wanneer hij op de bank terecht komt. Janssen staat in de basis of moet worden verkocht.
Vurnon Anita
Anita na De Jong en Jansen 3e aanvoerder.Later deze week gesprek De Boer - Anita. 'Dan ga ik Vurnon opnieuw vertellen dat hij niet weg mag', aldus de trainer. #veeaja
Mooie beloning voor zijn sterke spel!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dan toch naar vitesse?De Dominee schreef:Dat is beter dan wanneer hij op de bank terecht komt. Janssen staat in de basis of moet worden verkocht.
Zou me niets verbazen hoor
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wat nou als ze hem aanvoerder hadden gemaakt? En tegelijkertijd een nieuw voorstel zouden doen?
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Telesport
DE BOER WIL DOOR MET ANITA
• Frank de Boer ziet het zitten om het contract van Vurnon Anita te verlengen.
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Frank de Boer heeft in een gesprek met de zaakwaarnemer van Vurnon Anita (23) – Harry Lulofs – en Vurnon Anita senior nogmaals aangegeven dat de middenvelder wat hem betreft alleen voor de ’absolute hoofdprijs’ bij Ajax mag vertrekken. „Het was een heel prettige bijeenkomst”, aldus Lulofs. „Henk ten Cate, Marco van Basten en Martin Jol wisten niet of Vurnon een rechtsback, linksback of middenvelder was, maar Frank ziet hem als verdedigende middenvelder en waardeert hem enorm. Hij zag het zitten om het huidige contract tot 2014 open te breken en te verlengen. Er komt een vervolgafspraak met De Boer en Marc Overmars, die dit plan verder zal uitwerken of een transfersom zal noemen”, aldus de zaakwaarnemer. Newcastle United wil Anita graag overnemen en bereidt een tweede bod voor.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als Anita weg gaat worden we geen kampioen, na Vertonghen de meest opvallende speler het laatste half jaar.
Anita blijft wel dit seizoen.
Als hij zo'n seizoen neerzet als het laatste half jaar, is dit wel zijn laatste seizoen bij Ajax.
Als hij zo'n seizoen neerzet als het laatste half jaar, is dit wel zijn laatste seizoen bij Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dan is het middenveld voor dit jaar bekend toch. Waar laten we Eriksen?Arthur schreef:Anita na De Jong en Jansen 3e aanvoerder.Later deze week gesprek De Boer - Anita. 'Dan ga ik Vurnon opnieuw vertellen dat hij niet weg mag', aldus de trainer. #veeaja
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
beelzebub schreef:Dan is het middenveld voor dit jaar bekend toch. Waar laten we Eriksen?Arthur schreef:Anita na De Jong en Jansen 3e aanvoerder.Later deze week gesprek De Boer - Anita. 'Dan ga ik Vurnon opnieuw vertellen dat hij niet weg mag', aldus de trainer. #veeaja
Op de Bank is zwaar uit vorm bleek ook op het EK
Eriksen moet doorpakken. Staat al een tijdje stil.
Menig team weet hoe ze hem moeten aanpakken inmiddels.
Zou ie zijn plafond bereikt hebben??
btw: ik vind Siem in de spits goed en scherp en als middenvelder vervelend traag.
Menig team weet hoe ze hem moeten aanpakken inmiddels.
Zou ie zijn plafond bereikt hebben??
btw: ik vind Siem in de spits goed en scherp en als middenvelder vervelend traag.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Geen idee hoeveel waarde we hieraan moeten hechten...'Anita wil naar Newcastle en vraagt Ajax zeer nadrukkelijk om transfer'
Dinsdag, 17 juli 2012 om 22:30
Volgens het Engelse Sky Sports heeft Vurnon Anita dinsdag Ajax laten weten zeer graag aan de slag te gaan bij Newcastle United. Medio juni sloeg men in Amsterdam een bod op de defensieve middenvelder van de hand; het was geen onweerstaanbaar bedrag. In de weken die volgden werd duidelijk dat Ajax helemaal niet af wil van Anita, ook niet voor hogere sommen geld. Het lijkt er nu op dat Anita die opstelling betreurt.
Sky Sports schrijft dinsdagavond dat Anita zijn club gedurende dag nadrukkelijk heeft laten weten weg te willen bij Ajax. Hij zou het zelfs geëist hebben, aldus het Engelse medium. Newcastle bood tot nu toe 6,3 miljoen euro voor hem, maar Ajax heeft daar 'nee' op gezegd. Het gerucht gaat dat de Amsterdammers minstens tien miljoen euro willen zien, terwijl Frank de Boer al enkele malen aangaf Anita helemaal niet kwijt te willen.
Vorige week had Anita reeds een gesprek bij zijn club. “Er zijn geruchten, er is een club voor me, maar ik heb nog niet eens met de trainer gesproken”, stelde de rechtspoot toen. “Het is goed om eens bij elkaar te zitten. Kijken hoe we ervoor staan. De Premier League is een topcompetitie, waar ik absoluut zou willen voetballen. Ik heb begrepen dat Ajax me niet laat gaan. Ik heb ook niet voor niets bijgetekend tot 2014, maar in de voetballerij weet je het nooit. Het is natuurlijk ook geen straf om te blijven.”
Anita zou dinsdag echter een ontmoeting hebben gehad met Marc Overmars, technisch directeur van Ajax. Daarin zou hij hebben aangegeven dat hij hoopt op medewerking van de club bij een transfer. Ajax liet tot nu toe Jan Vertonghen en Mounir El Hamdaoui reeds vertrekken en nam ook afscheid van Rodney Sneijder en Florian Jozefzoon. Als nieuwelingen werden Lasse Schøne en Ilan Boccara begroet.
Mijn bronnen zeggen dat dit slechts een gerucht is. 
Maar hoe zit het nu met Rodney Sneijder? Ik dacht dat hij dit seizoen niet verkocht, maar alleen verhuurd mocht worden. Heeft hij nu een contract bij RKC Waalwijk of is hij nog steeds van ons?

Maar hoe zit het nu met Rodney Sneijder? Ik dacht dat hij dit seizoen niet verkocht, maar alleen verhuurd mocht worden. Heeft hij nu een contract bij RKC Waalwijk of is hij nog steeds van ons?
Als jij denkt dat hij nog een contract heeft bij ons zal hij wel verkocht zijn aan RKC 

IK GELOOF!!!!!!