Dubbel schreef:Maar kan iemand mij uitleggen hoe een wielrenner tijdruimte creëert

Moderator: mods
Dubbel schreef:Maar kan iemand mij uitleggen hoe een wielrenner tijdruimte creëert
Sky is zo sterk, dat de geruchten vanzelf op gang gaan komen. Dat gebeurt bij dit soort 'onwezenlijke' verschillen. Nu begreep ik dat Sky zich positioneert als de grote voorvechter van het 'schone wielrennen', maar ik heb geen idee of dat ook zo is. Wat is de reputatie van die ploeg, wielerexperts?Marillion schreef:Ik ben onder de indruk van de verschillen die zijn gemaakt. Je kunt van de meeste anderen niet eens zeggen dat ze slecht hebben gereden. Die twee van Sky zijn een klasse apart.
Zonde want ik ben bang dat de spanning er wat uit is. Ik had gehoopt dat Evans en Nibali veel korter zouden staan na de tijdrit.
erg mee eens. Of je die jongens nu wel of niet goed vind, ze leven wel duidelijk wel voor hun sport. Ik kan er dan ook niet bij waarom hier zo op ingehakt moet worden.elliquido schreef:Hij is 26,
Zijn grote rondejaren moeten nog komen.
Verder snap ik de discussie verder niet,
Is hij niet goed genoeg, nou dan jammer.
Laten we genieten van elke sporter die meedoet ipv dat azijnzeiken.
Alsof we straks op de OS in Londen alle sporters afbranden, of moet iedereen daar verplicht een medaille halen ?
Cool!beelzebub schreef:En Wiggings, die reed vandaag rond met een soort ovalen tandwiel.
Je moet er in ieder geval veel trainingsuren in stoppen want je trapbeweging is anders met zo'n blad. Het kost tijd om dat te optimaliseren. En de vraag is hoeveel tijd je er mee wint. Ik durf het niet te zeggen. Andere factoren spelen ook een rol en met name Wiggins is natuurlijk gewoon ook een erkend tijdrijder met zijn baan achtergrond.Zeux schreef:Hmmm, interesting.
Maar als hij een halve of een hele minuut harder rijdt, waarom rijdt dan niet iedereen ermee? Zoiets als bij de klapschaats?
Het is een beer van een vent die enorme power op die pedalen kan zetten. Maar ik vind het al snel verkrampt, harken, schokkend en hoekig.Iniesta schreef:Gesink kan matig tot niet sturen.
-->Eens, overigens lijkt die hiermee op ene Menchov. Als hij diens erelijst in grote kan evenaren, wordt hij onze beste ronderenner in 30 jaar
Gesink heeft een matige cadans.
-->Matige cadans? Wat versta je hieronder?
Gesink heeft een belabberde weerbaarheid.
-->Op basis van 1 tour waarin hij duidelijk het verongelukken van z'n vader tijden een fietstocht niet had verwerkt?
Gesink is een redelijke klimmer.
--> sorry maar dit is serieus te nemen, Gesink in goede doen hoort bij de betere klimmers van het peleton.
Gesink is een matige tijdrijder.
--> afgelopen tijdritresultaten gezien in oa Zwitzerland? Zie ook resultaat OS 4 jaar geleden. Gesink is zeker geen wereldtop, maar is een meer dan redelijke tijdrijder.
Dan kan je toch geen topper zijn?
www.nos.nlDopingonderzoek bij Cofidis-ploeg
De Franse politie heeft vanmorgen op verzoek van het parket van Marseille in Bourg-en-Bresse het hotel bezocht waar de Cofidis-ploeg verblijft.
Renner Remy di Gregorio is voor verhoor meegenomen naar Marseille, waar nog twee personen aangehouden zijn in het kader van een onderzoek naar dopinghandel dat al een jaar loopt. Verdere details ontbreken.
Klimmer Di Gregorio reed vorig jaar nog bij Astana. De 26-jarige Fransman rijdt zijn vijfde Tour de France en staat op de 35ste plaats in het klassement.