Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Volgens de Boer is er nog niks officieel.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Zit maar steeds op Ajax.nl te kijken. Duurt (te) lang dit............ 

Op naar de vierde ster!
- InnerHarbour
Alles rond, wanneer je de italiaanse media mag geloven. Behalve Ajax en EH onderling natuurlijk.
Sorry hoor, maar de PVV is de laatste die wat mag zeggen over de NSB, maar dat hoort hier denk ik niet thuis...Demosthenes schreef:Geloof het pas als het in mijn krant staat (NSB Handelsblatt volgens de PVV) , het op ajax.nl (Het geld is binnen!) staat en hij heeft geposeerd in hun shirt en Lens zegt zo gelukkig te zijn dat El H. bij zijn droomclub zit.
[/i]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Dit duurt inderdaad te lang. Ging natuurlijk ook veel te soepel. We zitten nog ver voor het verstrijken van de deadline dus beide partijen zullen wel weer aan het bakkeleien zijn over allerlei dubieuze vergoedingen.
Nil volentibus arduum
Zit met smart te wachten op zijn afscheidswedstrijd.
Ik hoor zojuist dat er exact dezelfde problemen opspelen als bij de transfer in de winterstop. Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer willen weer een bedrag ontvangen. Weliswaar iets lager dan afgelopen winterstop, maar nog steeds een fors bedrag.
Sterker nog, ik had niet anders verwacht.
Is wel om gek van te worden maar we weten inmiddels wel hoe de verhoudingen zijn tussen beide partijen. Dit gaat gewoon weer een langdurige soap worden.

Is wel om gek van te worden maar we weten inmiddels wel hoe de verhoudingen zijn tussen beide partijen. Dit gaat gewoon weer een langdurige soap worden.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Lekker laten zitten. Ik zou me als Ajax zijnde niet zo laten piepelen. Tuurlijk, het kost je uiteindelijk geld maar laat die klojo maar lekker weer rondjes om het veld laten lopen voor de rest van het seizoen.
Ik moet zeggen dat ik de opstelling van Ajax wel kan waarderen in deze zaak (de afwikkeling, niet het ontstaan) en met de interesse in Narsingh. Duidelijke grenzen stellen en je daar aan houden.
Ik moet zeggen dat ik de opstelling van Ajax wel kan waarderen in deze zaak (de afwikkeling, niet het ontstaan) en met de interesse in Narsingh. Duidelijke grenzen stellen en je daar aan houden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Overigens zijn beide partijen nog wel met elkaar in onderhandeling en zouden ze er dus alsnog wel uit kunnen komen.
Alexander schreef:Ik hoor zojuist dat er exact dezelfde problemen opspelen als bij de transfer in de winterstop. Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer willen weer een bedrag ontvangen. Weliswaar iets lager dan afgelopen winterstop, maar nog steeds een fors bedrag.

Vakkie 129
Ride schreef:Alexander schreef:Ik hoor zojuist dat er exact dezelfde problemen opspelen als bij de transfer in de winterstop. Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer willen weer een bedrag ontvangen. Weliswaar iets lager dan afgelopen winterstop, maar nog steeds een fors bedrag.insane in the membrane..
3 kamelen en voor de rest oprotten

'Mounir El Hamdaoui gaat voor drie jaar tekenen bij Fiorentina'
Volgens diverse Italiaanse media gaat Mounir El Hamdaoui woensdag een contract voor drie seizoenen tekenen bij Fiorentina.
Momenteel is de aanvaller in Italië voor de medische keuring. Morgen zet hij zijn handtekening onder een contract dat het tot de zomer van 2015 aan Fiorentina verbindt.
Daarmee komt een einde aan de soap rond El Hamdaoui, die in 2010 door Ajax werd weggeplukt bij AZ. Sinds Frank de Boer trainer is in Amsterdam, kwam hij niet meer in actie en speelde hij zijn wedstrijden in het beloftenelftal.
Volgens diverse Italiaanse media gaat Mounir El Hamdaoui woensdag een contract voor drie seizoenen tekenen bij Fiorentina.
Momenteel is de aanvaller in Italië voor de medische keuring. Morgen zet hij zijn handtekening onder een contract dat het tot de zomer van 2015 aan Fiorentina verbindt.
Daarmee komt een einde aan de soap rond El Hamdaoui, die in 2010 door Ajax werd weggeplukt bij AZ. Sinds Frank de Boer trainer is in Amsterdam, kwam hij niet meer in actie en speelde hij zijn wedstrijden in het beloftenelftal.
- InnerHarbour
Hij lacht daar vaker dan bij Ajax. Hij is nog niet weg trouwens.InnerHarbour schreef:Link
- InnerHarbour
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
AjaxPersbericht AFC AJAX
Amsterdam, 11 juli 2012
Ajax en Fiorentina bereiken overeenstemming over El Hamdaoui
Ajax en ACF Fiorentina hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Mounir El Hamdaoui. De overgang naar de Italiaanse club is per direct. De speler stond nog tot en met 30 juni 2014 onder contract bij Ajax.
El Hamdaoui werd geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam. In de zomer van 2010 kwam hij over van AZ. Daarvoor was hij in Nederland actief bij Willem II en Excelsior. Tussendoor stond hij onder contract bij het Engelse Tottenham Hotspur, dat hem tweemaal aan Derby County verhuurde.
De aanvaller maakte zijn debuut voor Ajax op 8 augustus 2010, in de competitiewedstrijd FC Groningen – Ajax (2-2). Hij speelde in totaal 38 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 20 keer doel trof.
Gefeliciteerd allemaal
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dahaaaag Mounir!!

Mogelijk is het sneeuwbaleffect van de besparing die dit oplevert dat de deal met Narsingh sneller rond zal komen.

Mogelijk is het sneeuwbaleffect van de besparing die dit oplevert dat de deal met Narsingh sneller rond zal komen.
- InnerHarbour

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Thijs schreef:AjaxPersbericht AFC AJAX
Amsterdam, 11 juli 2012
Ajax en Fiorentina bereiken overeenstemming over El Hamdaoui
Ajax en ACF Fiorentina hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Mounir El Hamdaoui. De overgang naar de Italiaanse club is per direct. De speler stond nog tot en met 30 juni 2014 onder contract bij Ajax.
El Hamdaoui werd geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam. In de zomer van 2010 kwam hij over van AZ. Daarvoor was hij in Nederland actief bij Willem II en Excelsior. Tussendoor stond hij onder contract bij het Engelse Tottenham Hotspur, dat hem tweemaal aan Derby County verhuurde.
De aanvaller maakte zijn debuut voor Ajax op 8 augustus 2010, in de competitiewedstrijd FC Groningen – Ajax (2-2). Hij speelde in totaal 38 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 20 keer doel trof.
Gefeliciteerd allemaal

Face your fears and live your dreams, No Fear