Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Is die Nuytinck niet vooral een stijve hark en veel minder een opbouwende speler à la Vertonghen?
Hij is wel een stuk meedogenlozer in de duels. Maarja, ten opzichte van Vertonghen gaan we er sowieso op achteruit. Nuytink zal wellicht enkele miljoenen goedkoper zijn dan Moisander of Viergever, als we toch weer bij AZ gaan shoppen verbranden we waarschijnlijk ook een groot deel van het bedrag dat voor Jan is binnengekomen.
Daarom dom van Ajax dat ze opeens Vertonghen tegemoet zijn gekomen met zijn transfer, Jan had zich al neergelegd bij nog een seizoen Ajax en dan hadden we 'echt kunnen knallen'.
Daarom dom van Ajax dat ze opeens Vertonghen tegemoet zijn gekomen met zijn transfer, Jan had zich al neergelegd bij nog een seizoen Ajax en dan hadden we 'echt kunnen knallen'.
Ja.T82 schreef:Is die Nuytinck niet vooral een stijve hark en veel minder een opbouwende speler à la Vertonghen?
Een mandekker die goed kan koppen.
Nu ben ik geen scout (verre van), maar ik heb nooit de belangstelling voor Nuytink begrepen (zowel van Ajax als van buitenlandse clubs). Ik vind hem een redelijke verdediger, maar alleen als hij tegen de eigen 16 kan spelen. Hij is te traag en niet wendbaar genoeg om met ruimte in zijn rug te kunnen spelen, ik heb geen idee dus waarom Ajax hem zou willen halen.
Jij verwacht dat Ajax een miljoen of 10 à 11 zo even weggooit en dat Vertonghen dolblij zou zijn geweest met nog een jaar Ajax?Cruijff schreef:Daarom dom van Ajax dat ze opeens Vertonghen tegemoet zijn gekomen met zijn transfer, Jan had zich al neergelegd bij nog een seizoen Ajax en dan hadden we 'echt kunnen knallen'.
Droom verder

Ja, want Vertonghen had zelf al gezegd dat hij zich ging richten op een 3e landstitel op rij en nog een jaar kon werken met een trainer die hem begrijpt. Zijn boosheid was richting de Ajax directie en vooral Jeroen Slop, maar die krijgt binnenkort toch een schop.Baseman schreef:Jij verwacht dat Ajax een miljoen of 10 à 11 zo even weggooit en dat Vertonghen dolblij zou zijn geweest met nog een jaar Ajax?Cruijff schreef:Daarom dom van Ajax dat ze opeens Vertonghen tegemoet zijn gekomen met zijn transfer, Jan had zich al neergelegd bij nog een seizoen Ajax en dan hadden we 'echt kunnen knallen'.
Droom verder
Een sterke Vertonghen had CL overwintering kunnen betekenen, dat was KASSA geweest. Bovendien komt Overmars nu binnen en wordt het TH steeds machtiger. Bij prima prestaties van Vertonghen had men in november zijn contract kunnen opwaarderen en vervolgens alsnog een transfersom van boven de 10 miljoen voor hem incasseren. Dom, dom, dom, Ajax.
En jij gelooft alles wat een sporter zegt?Cruijff schreef:Ja, want Vertonghen had zelf al gezegd dat hij zich ging richten op een 3e landstitel op rij en nog een jaar kon werken met een trainer die hem begrijpt.
Sinds wanneer ben je zo enorm naïef???
Yeah right, jij leeft echt in dromenland...Bij prima prestaties van Vertonghen had men in november zijn contract kunnen opwaarderen en vervolgens alsnog een transfersom van boven de 10 miljoen voor hem incasseren.
-
Maar die weddenschap die je hebt afgesloten heb je nu al verloren toch? Jij zei dat Jan bleef en dat Maher en Narsingh kwamen.Cruijff schreef:Ja, want Vertonghen had zelf al gezegd dat hij zich ging richten op een 3e landstitel op rij en nog een jaar kon werken met een trainer die hem begrijpt. Zijn boosheid was richting de Ajax directie en vooral Jeroen Slop, maar die krijgt binnenkort toch een schop.Baseman schreef:Jij verwacht dat Ajax een miljoen of 10 à 11 zo even weggooit en dat Vertonghen dolblij zou zijn geweest met nog een jaar Ajax?Cruijff schreef:Daarom dom van Ajax dat ze opeens Vertonghen tegemoet zijn gekomen met zijn transfer, Jan had zich al neergelegd bij nog een seizoen Ajax en dan hadden we 'echt kunnen knallen'.
Droom verder
Een sterke Vertonghen had CL overwintering kunnen betekenen, dat was KASSA geweest. Bovendien komt Overmars nu binnen en wordt het TH steeds machtiger. Bij prima prestaties van Vertonghen had men in november zijn contract kunnen opwaarderen en vervolgens alsnog een transfersom van boven de 10 miljoen voor hem incasseren. Dom, dom, dom, Ajax.
Whitey on the moon.
In dit geval geloofde ik het ja. Met Ajax is nu eenmaal meer te bereiken met de Spurs. Die komen zelfs niet door een Europa League poule wanneer ze Van der Vaart niet voor EL voetbal inschrijven en zullen 4e, 5e of nog lager eindigen.Baseman schreef:En jij gelooft alles wat een sporter zegt?Cruijff schreef:Ja, want Vertonghen had zelf al gezegd dat hij zich ging richten op een 3e landstitel op rij en nog een jaar kon werken met een trainer die hem begrijpt.
Sinds wanneer ben je zo enorm naïef???
Yeah right, jij leeft echt in dromenland...Bij prima prestaties van Vertonghen had men in november zijn contract kunnen opwaarderen en vervolgens alsnog een transfersom van boven de 10 miljoen voor hem incasseren.
Ik heb (nog) niet verloren, Rishi en ik kwamen er niet uit wat de voorwaarden betreft.GangstaRiB schreef:Maar die weddenschap die je hebt afgesloten heb je nu al verloren toch? Jij zei dat Jan bleef en dat Maher en Narsingh kwamen.
Van Yo kan ik nog een Ajax thuisshirt winnen dan moeten Maher & Narsingh komen en van het duo Anita/Vertonghen op 1 september nog minimaal 1 bij Ajax zitten. De odds zijn inmiddels wel zo dat ook de situatie kan ontstaan dat ik niet van hem, maar hij juist van mij een Ajax thuisshirt 2012/2013 gaat winnen.
Alexander gaat mij trakteren als Narsingh & Maher komen, van De Dominee krijg ik een biertje bij elk van die spelers of een fles Irish Mist Whiskey wanneer we ze beiden aantrekken. Alle kans nog dus!
Naast dat de Spurs een veelvoud aan salaris betalen, spelen ze ook in de PL.Cruijff schreef:Met Ajax is nu eenmaal meer te bereiken met de Spurs. Die komen zelfs niet door een Europa League poule wanneer ze Van der Vaart niet voor EL voetbal inschrijven en zullen 4e, 5e of nog lager eindigen.
Veel aantrekkelijker dus dan voetballen bij een Nederlandse topclub.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En het verbaast mij weer dat jullie zo verbaasd zijn over Cruijff z'n droomwereld.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Ik zie elke week diversen wedstrijden live uit de PM, Ajax zou volkomen omvergeblazen worden met zijn kabouterelftal.
YNWA
Daar heb je eigenlijk best wel gelijk inRaymon schreef:En het verbaast mij weer dat jullie zo verbaasd zijn over Cruijff z'n droomwereld.

@Cruijff..ziet er steeds minder rooskleurig uit. Ajax en Heerenveen komen er niet uit. Heerenveen verlangt 6 miljoen, Ajax bood 3 aldus bericht op VZ.
Ik zie het eigenlijk best positief in. Narsingh lijkt gekozen te hebben voor Ajax en het lijkt erop dat Ajax en Raiola nu Heerenveen onder druk zetten om de prijs te drukken. In deze hele soap zou het mij daarom niet verbazen als het binnenkort gewoon rond komt.
Gaat Ajax dan 4 bieden of verwacht je dat Heerenveengaat zaken naar 3 miljoen?Yo schreef:Ik zie het eigenlijk best positief in. Narsingh lijkt gekozen te hebben voor Ajax en het lijkt erop dat Ajax en Raiola nu Heerenveen onder druk zetten om de prijs te drukken. In deze hele soap zou het mij daarom niet verbazen als het binnenkort gewoon rond komt.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ehh waar blijft de nieuwe centrale verdediger..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Telesport
Suggesties van Cruijff waren in het verleden niet de beste aanbevelingen. 6 miljoen is dan ook weer een belachelijke prijs van az.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Marc_Muniesa#section_1 ( afkoopsom is slechts €30 miljoen
)
http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... sa/profile (ondanks zijn lengte, toch kopsterk
! Daarnaast snel.)
Vooral een groot talent als ik het zo lees. Marc heeft ook een zware knieblessure gehad (kruisband).
Marc moet dan wel een veel groter talent zijn dan Denswil, anders kun je net zo goed met hem gaan spelen.
Een alternatief met ervaring en Nederlands sprekend dus.AJAX: MUNIESA ALTERNATIEF MOISANDER
door MIKE VERWEIJ
BARCELONA – In de zoektocht naar een opvolger voor Jan Vertonghen heeft Ajax de aandacht (voorlopig) verlegd naar Marc Muniesa Martinez (20). Het Spaanse talent van FC Barcelona B, dat uitkomt in de Segunda Division A, maakte tot dusver twee keer zijn opwachting in de hoofdmacht van Barça. Zijn debuut was op 23 mei 2009 in de competitiewedstrijd tegen Osasuna. Als vervanger van Sylvinho kreeg de toen 17-jarige Muniesa na een lichte overtreding rood.
Door de pijlen op de Spanjaard te richten geeft Ajax een nieuw signaal af dat in Amsterdam de hand op de knip gaat. AZ-aanvoerder Niklas Moisander (26) staat vanwege zijn leeftijd, (internationale) ervaring, Ajax-verleden en communicatie (Nederlands) boven aan het verlanglijstje van Frank de Boer. Maar de transfersomindicatie vanuit Alkmaar – naar verluidt zes miljoen euro voor zowel Moisander als Nick Viergever – is de nieuwe directeur voetbalzaken Marc Overmars veel te gortig.
Nadat eerder een transfer naar PSV afketste op de AZ-vraagprijs, lijkt er opnieuw een droomdeal aan de neus van Moisander voorbij te gaan. „Het klopt dat we interesse hebben in Muniesa, maar er is nog niets beslist”, aldus Overmars, die mede op voorspraak van Johan Cruijff met het Spaanse alternatief voor Moisander op de proppen kwam. Pas als AZ de transfersom aanzienlijk laat zakken, komt de Fin weer in beeld. Ajax gaat ervan uit tot een akkoord te kunnen komen met Moisander zelf, die aangaf graag naar de ArenA te verhuizen.

Suggesties van Cruijff waren in het verleden niet de beste aanbevelingen. 6 miljoen is dan ook weer een belachelijke prijs van az.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Marc_Muniesa#section_1 ( afkoopsom is slechts €30 miljoen

http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... sa/profile (ondanks zijn lengte, toch kopsterk

Vooral een groot talent als ik het zo lees. Marc heeft ook een zware knieblessure gehad (kruisband).
Marc moet dan wel een veel groter talent zijn dan Denswil, anders kun je net zo goed met hem gaan spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Huren voor een jaartje.
Waarom gaat JC niet als scout werken bij Ajax kan de rest ook weg scheelt weer geld want alle spelers die Ajax wil kopen zijn toch te duur. 

Lijkt me dat Ajax probeert om AZ onder druk te zetten. FdB zoekt een NL-talige speler, liefst met enige ervaring. Muniesa hebben we al: Denswil.
Face your fears and live your dreams, No Fear
AZ hoeft toch niet verkopen? Waarom is dat druk zetten dan?
Laten merken dat je andere opties hebt? Lijkt me nogal obvious.
Denswil is 19. Beetje jong voor een centrumverdediger.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Muniesa is toch maar 20?
Ja maar als je niet hoeft te verkopen maakt het toch niet uit als je andere namen gaat droppen? Veel succes zou ik dan zeggen.De Dominee schreef:Laten merken dat je andere opties hebt? Lijkt me nogal obvious.