Dan liegt Frankie dus...Feest schreef:Gaan voor Viergever.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
IK GELOOF!!!!!!
Goed nieuws! FdB liegt dus een beetje, dat is prima. Benieuwd wat er volgend jaar gebeurt als Alderweireld vertrekt en Denswil erbij komt.Feest schreef:Gaan voor Viergever.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Eerst deze aankoop maar afronden voordat ik aan volgend seizoen ga denken
+1.Duke schreef:
Van de genoemde namen m.i. degene met het meeste groeipotentieel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Neem toch aan dat we dan deze week direct Viergever kunnen presenteren. Die onderhandelingen lopen hopelijk ook al een tijdje en nu het vertrek van Vertonghen definitief is, is het binnen een paar dagen rond.
Denk je? Viergever heeft nog een tweejarig contract. Hoeveel moet hij kosten? IK zie AZ zomaar 5/6 miljoen, misschien wel 7 miljoen voor hem vragen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik mag het hopen in ieder geval. Ik lach me dood als ze nu nog een lijstje moeten maken, zoals vroeger wel eens het geval was. Nee, Viergever staat blijkbaar boven aan de lijst. Zal geïnteresseerd zijn en AZ zal een prijs hebben afgegeven die Ajax wenst te betalen. Zou uiterst onprofessioneel zijn als dat hele spel nu nog moet beginnen. 5 miljoen zou een mooie prijs zijn.
Eindelijk een échte insider.Feest schreef:Gaan voor Viergever.

Je weet dat Ajax op de centjes let. Wanneer de speler zelf wil, komt het rond voor circa het bedrag dat Ajax in gedachten zal hebben.D_skilled schreef:Denk je? Viergever heeft nog een tweejarig contract. Hoeveel moet hij kosten? IK zie AZ zomaar 5/6 miljoen, misschien wel 7 miljoen voor hem vragen.
Ik ben voorstander van komst Viergever. Past als speler m.i. prima bij Ajax.
Waarom is Steef een insider? Frank heeft vaak aangegeven dat hij ervaring zoekt. Dat heeft Viergever toch niet?
IK GELOOF!!!!!!
Heeft op EL aardige wedstrijden gespeeld tegen o.a. Udinese en Valencia, goede leerschool!Rishi schreef:Viergever heeft toch geen ervaring?
Tja, dan valt van dat rijtje alleen Nuijtink af. Maar die speelt in Jong Oranje.
IK GELOOF!!!!!!
O.b.v. verleden is dat regelmatig gebleken, lijkt me. Opstelling Ajax - psv bijv.Rishi schreef:Waarom is Steef een insider?
Oké. Vind het wel raar dat Frank dan wat anders roept.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Blind op de positie van Vertonghen daar word ik pas bang van...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Ajax1.nl @ajax1nl
Bram Nuytinck is vrijdagavond, samen met Marc Overmars gesignaleerd bij Golden Tulip Hotel Epe. Nuytinck overnachtte op kosten van #Ajax.
- InnerHarbour
D_skilled schreef:Ajax1.nl @ajax1nl
Bram Nuytinck is vrijdagavond, samen met Marc Overmars gesignaleerd bij Golden Tulip Hotel Epe. Nuytinck overnachtte op kosten van #Ajax.

YNWA
Bron: forumlid Cruijff.D_skilled schreef:Ajax1.nl @ajax1nl

Ik heb afgelopen seizoen weinig tot niks meegekregen van Nuytinck, is dat nou een goede of niet?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat ik niet begrijp, is dat dit 'nieuws' de 'betrouwbare' zone haalt.Mr. Ajax schreef:Ik heb afgelopen seizoen weinig tot niks meegekregen van Nuytinck, is dat nou een goede of niet?

Jaap van Essen (journalist De Gelderlander) meldt het volgende op z'n twitter:
Niets definitief, maar ze zijn in gesprek. Van Essen is goed ingevoerd binnen NEC.jaap van essen @jaapvanessen
Nuytinck naar Ajax. Geen verrassing eigenlijk. Hopen op iets meer speeltijd dan die doelman van Nec. Hoe heet hij ook al weer?
Los van het feit dat ik Nuytinck helemaal niet zo goed ken, maar hij is toch ook een 'talent'? Staat hij Denswil straks niet in de weg?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nuytink is vrijdag gezien met Overmars in een hotel. Zaakwaarnemer ontkent. Gaan ze voor 2 verdedigers? Aangezien ze ook al met Moisander gepraat hebben en viergever getipt wordt. Alvast participeren voor het vertrek van Aldeweireld....??
Edit; Ad zegt dat hij pas in beeld komt als Moisander niet rond komt.
Edit; Ad zegt dat hij pas in beeld komt als Moisander niet rond komt.
Laatst gewijzigd door sander op ma jul 09, 2012 7:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is Ajax wel meerdere trajecten gestart, om meer opties te hebben.
Face your fears and live your dreams, No Fear