Echt balen dat ik niet heb gelayd omdat ik geen zin had om de match te volgen om weer terug te backen vanwege de halve finale op het EK.
Lees dan ook nog eens dat Nadal niet een zo slecht speelde.

Moderator: mods
Ik heb ook genoten.Oscarito schreef:Iemand zojuist Federer vs Benneteau gezien? Ik heb niet veel met tennis maar ik zit nog na te shaken.
Wat een match!
Dus valverde gaat een goede tour rijden?Feest schreef:Was voor die Fuentes niet te doen: Eerst Donetsk, dan Londen en direct door naar Luik.
Adios Rafa. Ik ga je niet missen. Anabolenslikker.
Het dak boven Centre Court is je ontgaan?Marillion schreef:Hoop dat er gespeeld kan worden want ik geloof dat daar ook regen op komst was. Zou geweldig zijn als Federer weer een Grand Slam toernooi pakt.
Ik vrees van niet. Daar komen de aardbeien nog bovenop.Marillion schreef:Is dat inclusief consumpties?
Tja, het scheelt dat Murray al een tijdje een vrij aardige vriendin heeft, want die gozer reist al vanaf jongs af aan met zijn moeder de hele wereld over. Daar zal ie ongetwijfeld vrij verknipt door zijn geworden. Hij had JAAAARENLANG verder ook geen coach, behalve dan dat dominante moedertje van hem.Jinne schreef:Enge moeder trouwens heeft die Murray.