Luciano Narsingh
Moderator: mods
Re: Luciano Narsingh
Wat mij betreft is het inmiddels wegwezen hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zo is het. Ga maar lekker naar Eindhoven als je daar meer kunt verdienen. Graag of niet. En van graag is kennelijk geen sprake. Ik vind het prima zo want ik was toch al geen voorstander van zijn komst.
Nil volentibus arduum
Wanneer het om het geld gaat, moet die jongen idd lekker elders heen gaan.
Hetgeen z'n goed recht is trouwens.
Hetgeen z'n goed recht is trouwens.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
hmm CL spelen of EL spelen...Tja wat een dilemma...
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ach ja.. van het kastje naar de muur getikt worden door Real voor een miljoenenpubliek is nou niet echt uitnodigend hoor....mattie schreef:hmm CL spelen of EL spelen...Tja wat een dilemma...
Whitey on the moon.
Geen paniek. Volgens member Cruijff komt ie. 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies, ik zou ook liever voor 11.000 man in een sfeervol Philips-stadion knallen tegen Lokomotiv Plovdiv.GangstaRiB schreef:Ach ja.. van het kastje naar de muur getikt worden door Real voor een miljoenenpubliek is nou niet echt uitnodigend hoor....mattie schreef:hmm CL spelen of EL spelen...Tja wat een dilemma...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Je weet dat Ajax dat ook gaat doen na één ronde CL....Thijs schreef:Precies, ik zou ook liever voor 11.000 man in een sfeervol Philips-stadion knallen tegen Lokomotiv Plovdiv.GangstaRiB schreef:Ach ja.. van het kastje naar de muur getikt worden door Real voor een miljoenenpubliek is nou niet echt uitnodigend hoor....mattie schreef:hmm CL spelen of EL spelen...Tja wat een dilemma...
Ajax probeert op sportieve gronden een speler binnen te halen, prima.. maar dan weet je dat je in 99 van de 100 gevallen misgrijpt. Its all about the money. Als een speler een paar ton meer bij PSV kan verdienen, dan maakt het die speler niet uit of hij de Arena of het Philips stadion speelt.
Whitey on the moon.
Hoe kom je daar nou bij? Volgens mij is het afgelopen seizoen kwalificatie voor de 8ste finales alleen mislukt omdat zagreb nog een appel met Ajax te schillen had of geld heeft ontvangen om heel fors te verliezen. Thuis tegen Real was Ajax ook niet zo kansloos als de uitslag doet vermoeden, ik herinner me twee ten onrechte afgekeurde goals.GangstaRiB schreef:Je weet dat Ajax dat ook gaat doen na één ronde CL....
I think I lost my fucking headache
LucaS schreef:Hoe kom je daar nou bij? Volgens mij is het afgelopen seizoen kwalificatie voor de 8ste finales alleen mislukt omdat zagreb nog een appel met Ajax te schillen had of geld heeft ontvangen om heel fors te verliezen. Thuis tegen Real was Ajax ook niet zo kansloos als de uitslag doet vermoeden, ik herinner me twee ten onrechte afgekeurde goals.GangstaRiB schreef:Je weet dat Ajax dat ook gaat doen na één ronde CL....

En dan misten we een hoop spelers.
IK GELOOF!!!!!!
-
Nou ja, we hadden mazzel met Lyon uit pot 2. Als je volgende keer een Napoli oid loot, ben je gezien.LucaS schreef:Hoe kom je daar nou bij? Volgens mij is het afgelopen seizoen kwalificatie voor de 8ste finales alleen mislukt omdat zagreb nog een appel met Ajax te schillen had of geld heeft ontvangen om heel fors te verliezen. Thuis tegen Real was Ajax ook niet zo kansloos als de uitslag doet vermoeden, ik herinner me twee ten onrechte afgekeurde goals.GangstaRiB schreef:Je weet dat Ajax dat ook gaat doen na één ronde CL....
Ik vind Ajax echt een middelmatig team hebben voor de CL. Ik maak me geen illusies in ieder geval.
Whitey on the moon.
Klopt GangstaRiB, als Ajax met Lukoki, Sulejmani en Ebecilio de CL in gaat zullen we er weinig presteren, wordt Kolbein echter aanvallend ondersteund door Narsingh & Boerrigter, of in de rug gedekt door Siem de Jong en Viktor Fischer (evt. kan Davey Klaassen ook op nummer 10 óf als 9 spelen) dan ziet het er opeens een stuk rooskleuriger uit.
Cijfermatig waren de 3-0 en 0-3 tegen Madrid gelijk aan de 2-0 en 0-4 nederlagen een seizoen eerder onder Jol, maar voetballend is Ajax er een stuk beter voor komen staan. De keuze zou voor Luciano niet zo moeilijk moeten zijn, in zijn eigen stad CL spelen met de club die met hem in de selectie een zeer grote kans zal hebben op 3 landstitels op rij. Of in het sfeerloze Eindhoven iets meer poen pakken, een voetballer met ambitie zou het wel weten. Toch begint het zaakje nu een beetje te stinken, omdat niet alleen Raiola maar ook Narsingh op dit moment vooral aan geld denkt. Toch verwacht ik nog steeds dat hij gewoon komt.
Precies! En zoals Rishi al zegt, Ajax mistte thuis tegen Real Madrid bovendien in alle linies een aantal belangrijke spelers. Zo kansloos waren we vorig seizoen absoluut niet. Voor Lyon deden we niet onder en tegen Real Madrid zijn we thuis genaaid en uit weggecounterd. We begonnen in Bernabeu ook heel brutaal, hadden eerst via Boerrigter en daarna via De Jong op 0-1 kunnen komen. Dat Real Madrid zich voor 900 miljoen in de schulden kan steken en daardoor materiaal aanschaft waarmee het lastig concurreren wordt maakt het (op dit moment nog) een ongelijke strijd, maar dat betekent niet dat Ajax er in de CL weinig van heeft gebakken.LucaS schreef:Hoe kom je daar nou bij? Volgens mij is het afgelopen seizoen kwalificatie voor de 8ste finales alleen mislukt omdat zagreb nog een appel met Ajax te schillen had of geld heeft ontvangen om heel fors te verliezen. Thuis tegen Real was Ajax ook niet zo kansloos als de uitslag doet vermoeden, ik herinner me twee ten onrechte afgekeurde goals.GangstaRiB schreef:Je weet dat Ajax dat ook gaat doen na één ronde CL....
Cijfermatig waren de 3-0 en 0-3 tegen Madrid gelijk aan de 2-0 en 0-4 nederlagen een seizoen eerder onder Jol, maar voetballend is Ajax er een stuk beter voor komen staan. De keuze zou voor Luciano niet zo moeilijk moeten zijn, in zijn eigen stad CL spelen met de club die met hem in de selectie een zeer grote kans zal hebben op 3 landstitels op rij. Of in het sfeerloze Eindhoven iets meer poen pakken, een voetballer met ambitie zou het wel weten. Toch begint het zaakje nu een beetje te stinken, omdat niet alleen Raiola maar ook Narsingh op dit moment vooral aan geld denkt. Toch verwacht ik nog steeds dat hij gewoon komt.
Same here. En ik denk ook niet dat Narsingh dat team veel sterker zou maken.GangstaRiB schreef: Ik vind Ajax echt een middelmatig team hebben voor de CL. Ik maak me geen illusies in ieder geval.
Daar heb je ongetwijfeld een bron voor.Cruijff schreef: Toch verwacht ik nog steeds dat hij gewoon komt.

Dat klopt, ja.
Een bron voor een 'verwachting'?
Ja. In dezelfde zin als dat je een kind mag verwachten wanneer je vrouw al 7 maanden zwanger is.
Cruijff, hou er nou mee op. Je zit er steeds naast met je giswerk. Wees een kerel en geef gewoon toe dat je uit je nek lult en uit je duim zuigt v.w.b. die zgn. 'bronnen' van je. Dank je.
Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, heeft ontstemd gereageerd op uitspraken die Ajax-trainer Frank de Boer afgelopen zaterdag deed. De Boer gaf destijds aan dat zijn club Narsingh een mooie aanbieding had gedaan, maar dat Narsingh en zijn management meer verwachtten. De Boer benadrukte daarnaast dat Ajax de speler niet meer zou bieden dan wat het tot nu toe had gedaan.
Volgens Raiola zijn de onderhandelingen echter nog in volle gang en had De Boer beter zijn mond kunnen houden. 'Ik ben het niet gewend dat een trainer over onderhandelingen praat terwijl partijen nog aan tafel zitten. Het zal de onervarenheid van De Boer zijn', aldus een felle Raiola in de Leeuwarder Courant.

Volgens Raiola zijn de onderhandelingen echter nog in volle gang en had De Boer beter zijn mond kunnen houden. 'Ik ben het niet gewend dat een trainer over onderhandelingen praat terwijl partijen nog aan tafel zitten. Het zal de onervarenheid van De Boer zijn', aldus een felle Raiola in de Leeuwarder Courant.

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Lekker laten lullen, blijkbaar past dit niet binnen z'n spelletjes.
Vreemd is dat Narsingh niet gewoon zegt dat ie naar psv wil. Want dat lijkt me de club waar Raiola hem wil loodsen.Benji schreef:Lekker laten lullen, blijkbaar past dit niet binnen z'n spelletjes.
Als Narsingh zegt waar hij naartoe wil verdwijnt alle spanning. Dat moet Raiola natuurlijk niet hebben.
Ik dacht dat Raiola laatst zei dat er met Ajax niet meer onderhandeld werd?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Moet dit niet zijn....wimpey schreef:Vreemd is dat Narsingh niet gewoon zegt dat ie naar psv wil. Want dat lijkt me de club waar Raiola hem wil loodsen.Benji schreef:Lekker laten lullen, blijkbaar past dit niet binnen z'n spelletjes.
Vreemd is dat Narsingh niet gewoon zegt dat ie naar Ajax wil. Ondanks dat Psv de club is waar Raiola hem wil loodsen

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Ja dat dacht ik ook gelezen te hebben. Die man lult ook maar een eind weg.De Dominee schreef:Ik dacht dat Raiola laatst zei dat er met Ajax niet meer onderhandeld werd?