Maar dan ........

Moderator: mods
En de rekening opmaken. Van die naar verluid 5 miljoen is de helft afgeschreven, na 2 contractjaren. Blijft over, resterende afschrijving: 2.5 miljoen -/- 850K = 1.65 miljoen.Ajaciedjuh schreef:Eerst op Ajax.nl zien staan voordat ik het geloof.
Maar dan ........![]()
![]()
El Hamdaoui moet naar verluidt nog enkele details met Ajax afhandelen, maar mogelijk volgt donderdag al witte rook. Zaakwaarnemer Sigi Lens had vorige week een onderhoud met Ajax om last-minute problemen te voorkomen.
Nou, dat neem ik toch aan van wel hoor. Ajax heeft al genoeg water bij de wijn gedaan door hem vrijwel transfervrij te laten vertrekken. En El Hamdaoui gaat daar minstens hetzelfde verdienen als bij Ajax.wimpey schreef: ik neem aan dat EH niet zonder een deel van die 3.6 M zal vertrekken
Ja. En terecht.Le T. schreef:of was Ajax zo bang dat hij het bij PSV goed ging doen?
Er staat nog niets op ajax.nl en de transfer is al eerder op het laatste moment afgeketst. Ik blijf hopen, dat wel.El Clavo schreef:Mooi, die bloedhond is opgerot.
Ajax Rules schreef: Maar El Hamdaoui was ook doodziek hoor, bij het afketsen een half jaar geleden.
gewoon uit nieuwsgierigheid, persoonlijk meegemaakt?Kowalczyk schreef:Heerlijk dat 'ie weggaat, want het is een akelig jong.
K.
Wanneer Ajax het meldt. Nu nog niet. Het gaat hier immers niet om een 'gewone' Ajacied / zaakwaarnemer. De heren denken Ajax ongetwijfeld nog een poot uit te kunnen / moeten draaien.El Clavo schreef:Mooi, die bloedhond is opgerot.
Ik herinner me zijn eerste wedstrijd tegen Groningen uit, 2 goals buitenkantje rechts. En die heerlijke volley tegen Heerenveen. Voetballen kan hij wel, jammer van zijn karakter.Dubbel schreef:Mijn Frans is niet zo goed dus; krijgen we 8 ton of moeten we nog 8 ton meegeven? Hoe dan ook hadden we hem beter afgelopen zomer transfervrij kunnen laten vertrekken. Kwa voetballer Mounir herinner ik me vooral de goals tegen Anderlecht en de gemiste pingel bij Excelsior. Zou hij binnenkort nog een jank-boek uitbrengen? Martin van geel zal hem najaar 2013 wel voor weinig naar Feijenoord halen, kan ie daar de boel gaan lopen zieken.
Dubbel schreef:Mijn Frans is niet zo goed dus; krijgen we 8 ton of moeten we nog 8 ton meegeven? Hoe dan ook hadden we hem beter afgelopen zomer transfervrij kunnen laten vertrekken. Kwa voetballer Mounir herinner ik me vooral de goals tegen Anderlecht en de gemiste pingel bij Excelsior. Zou hij binnenkort nog een jank-boek uitbrengen? Martin van geel zal hem najaar 2013 wel voor weinig naar Feijenoord halen, kan ie daar de boel gaan lopen zieken.