Moderator: mods
Yep. 6-0 geëindigd. Lukoki maakte ook een mooie goal met de kop!Cruijff schreef:Tegen De Graafschap, toch?
Droom maar verderDe Dominee schreef:Of Assaidi - Siem - Narsingh. Dat kan natuurlijk ook![]()
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik word niet warm of koud van dit soort namen. Het is treurnis. Tweede keus en ook geen 'generatie' aan de horizon waarvan je iets mag gaan verwachten. Heb het gevoel terug te zijn in begin jaren tachtig, toen de Edo Ophofs de norm waren...De Dominee schreef:Vooruit:
Assaidi - Siem - Narsingh
Eriksen - Maher
Anita
Boilesen - Vertonghen - Alderweireld - Rhijn
Vermeer
Maar goed. Sigthorsson dus weer. Trainde vandaag apart van de groep.
Ik heb het over de categorie.De Dominee schreef:Maher vergelijken met Edo Ophof...?
Schiet niet erg op lijkt het...Kolbeinn Sigthórsson is met toestemming van Ajax afgereisd naar zijn vaderland voor een medische behandeling aan zijn rug • De IJslandse spits keert op 1 augustus tijdig terug voor de Open Dag van de Amsterdammers • Ajax laat aan Voetbal International weten dat het niet om een ernstige kwestuur gaat • Zaterdag speelde Sigthórsson nog negentig minuten mee tegen Southamption •
Waarom kan die behandeling niet gewoon in Nederlands plaats vinden?Ajax Rules schreef:Het is wel zo dat dit al bekend was VOORDAT hij 90 minuten maakte tegen Southamption. Dus dat maakt het wel minder zorgwekkend w.m.b.