Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Dubbel » wo jun 27, 2012 8:18 pm

Mr. Ajax schreef:Maar (helemaal) als je een Amsterdamse jongen bent met een verleden bij Ajax, dat net twee keer achter elkaar kampioen is geworden en komend seizoen Champions League speelt?? Wat kan psv daartegenover leggen, behalve heeeel misschien iets meer geld.
Ok, dat heb je waarschijnlijk gemist toen je nog op je kibuts zat. Nieuwe Psv-spelers krijgen sinds kort via de gemeente Eindhoven een gratis parkeerplekje bij het Psv-stadion.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jun 28, 2012 12:41 am

Nieuwe Psv-spelers krijgen sinds kort via de gemeente Eindhoven een gratis parkeerplekje bij het Psv-stadion.
Heeft de gemeente die parkeerplaats al gekocht (voor € 50.000.000)?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 30, 2012 6:45 am

Volgens Raiola zijn de onderhandelingen met Ajax niet aan de orde en al eerder afgekapt.

Bron: AD/AN
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za jun 30, 2012 7:56 am

Ajaciedjuh schreef:Volgens Raiola zijn de onderhandelingen met Ajax niet aan de orde en al eerder afgekapt.

Mooi! vind het een beetje een Lens achtige speler, leuk voor de subtop, maar niet goed genoeg voor de top...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za jun 30, 2012 8:45 am

Hopelijk is er dan nog wel een plan B.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jun 30, 2012 9:29 am

WP_LeGeNd schreef:
Ajaciedjuh schreef:Volgens Raiola zijn de onderhandelingen met Ajax niet aan de orde en al eerder afgekapt.

Mooi! vind het een beetje een Lens achtige speler, leuk voor de subtop, maar niet goed genoeg voor de top...
Precies het gevoel dat ik er bij heb. Hopelijk hebben we gelijk als hij naar PSV gaat.
Nil volentibus arduum

Michael_B

Bericht door Michael_B » za jun 30, 2012 9:55 am

Jinne schreef:Hopelijk is er dan nog wel een plan B.
De huidige selectie is volgens mij plan B.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za jun 30, 2012 11:55 am

De Dominee schreef:
Een elftal moet ieder jaar vernieuwd worden, de uitdaging verdwijnt als dezelfde trainer jaren achtereen met dezelfde spelers werkt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » za jun 30, 2012 12:21 pm

Demosthenes schreef: Een elftal moet ieder jaar vernieuwd worden, de uitdaging verdwijnt als dezelfde trainer jaren achtereen met dezelfde spelers werkt.
Dat (luxe)probleem treedt bij Ajax niet op.

Geen Narsingh zonder Raiola. Bij Ajax zit men, na Zlatan, Maxwell, Jol, niet op die man te wachten. Zoals men ook geen zin heeft in Sigi Lens.

psv zal meer willen betalen voor Narsingh (en Raiola).

Michael_B

Bericht door Michael_B » za jun 30, 2012 12:41 pm

Demosthenes schreef:
De Dominee schreef:
Een elftal moet ieder jaar vernieuwd worden, de uitdaging verdwijnt als dezelfde trainer jaren achtereen met dezelfde spelers werkt.
Dat denk ik ook, bovendien is de honger bij meesten weg.
Face your fears and live your dreams, No Fear

beelzebub

Bericht door beelzebub » zo jul 01, 2012 9:33 pm

wimpey schreef:
Demosthenes schreef: Een elftal moet ieder jaar vernieuwd worden, de uitdaging verdwijnt als dezelfde trainer jaren achtereen met dezelfde spelers werkt.
Dat (luxe)probleem treedt bij Ajax niet op.

Geen Narsingh zonder Raiola. Bij Ajax zit men, na Zlatan, Maxwell, Jol, niet op die man te wachten. Zoals men ook geen zin heeft in Sigi Lens.

psv zal meer willen betalen voor Narsingh (en Raiola).
De beleidsmakers van toen zitten er nu toch niet meer, wie weet gaan ze wel in zee...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 02, 2012 9:40 am

Jullie mogen me omschrijven als een fantast, als een betrouwbare insider of als een voetbalidioot & (on)betrouwbaar, maar ik heb het idee gekregen dat de huidige beleidsmakers bij Ajax met Raiola tegenwoordig juist een beetje aan handjeklap doen. Jeugdspelers uit zijn stal kregen de afgelopen maanden zomaar een contract, niet omdat ze bij Ajax overtuigd zijn van die jongens, wellicht wel omdat ze weten dat Mino Raiola het altijd voor elkaar krijgt ze een transfer te laten maken. Die man is een gladjanus, maar verstaat wel zijn vak.

Ook met betrekking tot Narsingh lijkt het alsof Luciano zelf en Mino mogelijk ook onderhands met Ajax al wat hebben afgesproken. Ajax heeft echter geen zin meer om samen met PSV de prijs op te gaan drijven die Heerenveen straks casht. Wat betreft Adam Maher is mij min of meer hetzelfde ingefluisterd. Laat PSV er maar helemaal met hem uitkomen, wij doen er nog een schepje bovenop en spelen in ieder geval de troef uit van spelen in de Champions League met de landskampioen.

Wanneer Maher komt krijg ik een halve liter van No Fear (= Dominee uit Heerhugowaard), als deze beide Amsterdammers komend seizoen voor Ajax spelen zelfs 2 grote Arena bier. Doen er nog mensen mee? Als per 1 september onze selectie Maher + Narsingh + Vertonghen bevat hoeveel biertjes is dat jullie AT-ers dan waard? Geven degenen die zich ertoe geroepen voelen mij er in dat geval 3, 4 of 5?

Le T.

Bericht door Le T. » ma jul 02, 2012 10:01 am

Mijn indruk is dan weer dat het Technisch Hart geen flauw benul heeft hoe je spelers binnenhaalt en zelf maar een nieuwe methode heeft verzonnen die volledig is ontsproten aan de eigen wensen en nu wordt uitgeprobeerd.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 02, 2012 10:11 am

Mijn indruk is dat spelers graag met Frank de Boer willen samenwerken en dat Frank, ongeacht of die jongens Theo, Adam of Luciano heten, ze met één persoonlijk gesprek enthousiast voor Ajax weet te krijgen.

Le T.

Bericht door Le T. » ma jul 02, 2012 10:17 am

Poulsen en Narsingh maken op mij niet zo'n heel enthousiaste indruk.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 02, 2012 10:45 am

Simon Poulsen past niet volledig in de filosofie die het TH voor ogen heeft, omdat hij de ontwikkeling van jeugdspelers zou blokkeren. Ik zou hem zelf wel halen, hij maakt in de eerste 2 wedstrijden al gehakt van PSV en AZ en is een wapen in de CL. Als een verdedigend talent bij Ajax écht top is speelt hij Poulsen er in 1,5 tot 2 jaar wel uit, tot die tijd is Simon nodig want de linksback plek is momenteel een achilleshiel. Maar Ajax doet nu wat volgens Baseman's geraaskal PSV in dit stadium zou moeten doen, er wordt orde op zaken gesteld in de salarishuishouding, tussen de wensen van Poulsen en het bod van Ajax zit anderhalve ton verschil.

Luciano is over Ajax veel enthousiaster dan over PSV, dat kan ik je uit eerste hand beloven. De dreiging bij hem is het grote netwerk van Raiola waardoor Narsingh misschien opeens zou kunnen verdwijnen richting Engeland, Malaga of een nog veel vreemdere plek.

Le T.

Bericht door Le T. » ma jul 02, 2012 11:16 am

De grote boze Mino weer, er gaat zoveel tendentieuze onzin over die man rond. Volgens mij is het iemand die het goed weet te regelen voor de spelers die hem inhuren en dat is niet altijd leuk voor clubs. Maar ik kan mij goed voorstellen dat de 'take it or leave it'-houding van Ajax iemand als Narsingh nou niet het gevoel geeft dat Ajax hem heel graag wil en dat hij een goede deal doet. Geld is nou eenmaal belangrijk voor profs.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 02, 2012 11:22 am

Ja, geld is belangrijk voor profs, maar lekker in de Champions League ballen en een mooie carrière voor zij die verstand hebben ook. Al is het zo dat negers vaak wat meer statusgericht en materialistischer kunnen zijn, vooral met een creoolse afkomst. Bij Narsingh heb ik die indruk niet, hij heeft Indiaans bloed en komt bescheiden over.

Jij rept over Mino Raiola en "tendentieuze onzin", laten we alleen naar de feiten kijken. Zet zowel zijn grote als zijn kleine transfers op een rij en reken eens uit hoeveel miljoenen euro's ermee gemoeid zijn. Onlangs heeft een medium dat gedaan, ik zou zeggen zoek het ff op!

Alexander

Bericht door Alexander » ma jul 02, 2012 11:35 am

Cruijff, ik kan me niet voorstellen dat Ajax Vertonghen houdt en dan zowel Narsingh als Maher halen. Ik zou niet weten hoe Ajax dat financieel moet gaan doen?

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Ajax dan zowel Anita als Janssen verkoopt. Maar ik ben ook de rottigste niet, je krijgt van mij een fles Vodka als dat gebeurd.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 02, 2012 11:40 am

Ik ben niet zo dol op Vodka, een fles Irish Mist Whiskey gaat er wel prima in of anders broodjes kroket met een biertje in die verdraaid dure Arena ook. Dat scheelt me bovendien op de zondagmiddag weer geld.

Maar om je vraag te beantwoorden: financieel is dit drietal haalbaar en houdbaar. Overigens schrijf je in deze werkwoordsvorm gebeurt met een t op het eind.

Le T.

Bericht door Le T. » ma jul 02, 2012 12:04 pm

Cruijff schreef:Jij rept over Mino Raiola en "tendentieuze onzin", laten we alleen naar de feiten kijken. Zet zowel zijn grote als zijn kleine transfers op een rij en reken eens uit hoeveel miljoenen euro's ermee gemoeid zijn. Onlangs heeft een medium dat gedaan, ik zou zeggen zoek het ff op!
Het is niet zijn werk om belangen van clubs te behartigen maar die van spelers, dat hij daar een dikke boterham aan heeft boeit verder weinig. Het gaat echt niet alleen om geld, maar het lijkt me dat als je het ergens anders van moet hebben het belangrijk is om zo'n speler het gevoel te geven dat je hem belangrijk maakt en je budget voor hem op wil rekken.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jul 02, 2012 12:13 pm

Cruijff schreef:Jullie mogen me omschrijven als een fantast, als een betrouwbare insider of als een voetbalidioot & (on)betrouwbaar, maar ik heb het idee gekregen dat de huidige beleidsmakers bij Ajax met Raiola tegenwoordig juist een beetje aan handjeklap doen. Jeugdspelers uit zijn stal kregen de afgelopen maanden zomaar een contract, niet omdat ze bij Ajax overtuigd zijn van die jongens, wellicht wel omdat ze weten dat Mino Raiola het altijd voor elkaar krijgt ze een transfer te laten maken. Die man is een gladjanus, maar verstaat wel zijn vak.

Ook met betrekking tot Narsingh lijkt het alsof Luciano zelf en Mino mogelijk ook onderhands met Ajax al wat hebben afgesproken. Ajax heeft echter geen zin meer om samen met PSV de prijs op te gaan drijven die Heerenveen straks casht. Wat betreft Adam Maher is mij min of meer hetzelfde ingefluisterd. Laat PSV er maar helemaal met hem uitkomen, wij doen er nog een schepje bovenop en spelen in ieder geval de troef uit van spelen in de Champions League met de landskampioen.

Wanneer Maher komt krijg ik een halve liter van No Fear (= Dominee uit Heerhugowaard), als deze beide Amsterdammers komend seizoen voor Ajax spelen zelfs 2 grote Arena bier. Doen er nog mensen mee? Als per 1 september onze selectie Maher + Narsingh + Vertonghen bevat hoeveel biertjes is dat jullie AT-ers dan waard? Geven degenen die zich ertoe geroepen voelen mij er in dat geval 3, 4 of 5?
Jajajajajaja straks bied PSV 15 miljoen voor Maher en dan gaat Ajax er overheen zeker?
Whitey on the moon.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 02, 2012 12:15 pm

Hoe zou PSV aan 15 miljoen moeten komen? Indien Maher deze zomer vertrekt zal de transfersom net iets minder of meer dan de helft van dat bedrag zijn.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jul 02, 2012 12:20 pm

Cruijff schreef:Hoe zou PSV aan 15 miljoen moeten komen? Indien Maher deze zomer vertrekt zal de transfersom net iets minder of meer dan de helft van dat bedrag zijn.
Ik noem een fictief bedrag, maar er komt een keer een bedrag dat PSV wel kan bieden (hoe ze het doen, doen ze het), terwijl Ajax vele miljoenen minder in gedachten had. Als ik de geruchten een beetje volg, lijkt het erop dat Ajax vooral de De Boer als troefkaart (haha lijkt net klaverjassen) gebruikt om spelers aan te trekken, terwijl spelers gewoon kijken naar het maandelijkse bedrag dat ze gestort krijgen. En anders is er wel een zaakwaarnemer die aan de bel trekt.
Whitey on the moon.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 02, 2012 12:26 pm

Niet elke speler kijkt alleen naar de bankrekening. Voor zaakwaarnemers geldt dat helaas vaak wel.

Soms lijkt het erop dat Philips (en de gemeente Sneuhoven) PSV onbeperkte middelen verschaffen. De club had een soort Manchester United kunnen zijn als Philips het had gewild. Veel buitenlandse voetballers spelend in een rood shirt, in een lelijke stad in een regenachtig land. Maar ze pakken het dom aan, ze hebben ons in de jaren 80 helemaal leeggekocht, 4 titels op rij en een EC 1 gewonnen. In 2005 t/m 2008 had Eindhoven Ajax ook bijna op de rug liggen, 4 titels op een rij en in Amsterdam werd alles sportief en beleidsmatig maar sneuer en sneuer.

Maar ze hebben niet doorgepakt en geld is gelukkig niet altijd en overal voor 100% bepalend. Ajax heeft meer glamour, is sportief beter, is (financieel) gezonder en wanneer voetbal vergelijkbaar met klaverjassen zou zijn (en dat is het tot op een zekere hoogte ook wel) dan is De Boer inderdaad de sterkste troefkaart. Mooie vergelijking! :biggthumpup.gif: :smile-ajax.gif:

Plaats reactie