FC Utrecht
Moderator: mods
FC Utrecht
Alles over FC Utrecht in het nieuwe seizoen.
Op weg naar een nieuw dramatisch seizoen?
Op weg naar een nieuw dramatisch seizoen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Re: FC Utrecht 2012-2013
Vooral op weg naar twee nederlagen tegen ons hoop ik. Dan mogen ze het voor de rest goed doen van mij.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ja, een hekel aan Utrecht heb ik eigenlijk niet. Komt misschien doordat ik in tegenstelling tot veel Ajacieden niet uit die regio kom. Wat mij betreft mogen ze Europees voetbal halen, als ze maar van ons verliezen. Stel je voor dat we weer tegen hun op onze smoel gaan, dan wordt het 5 of zelfs 6 keer op rij!!Jinne schreef:Vooral op weg naar twee nederlagen tegen ons hoop ik. Dan mogen ze het voor de rest goed doen van mij.

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ach, als we elk jaar verliezen van Utrecht, maar wel kampioen worden vind ik het prima hoor.
Op naar de vierde ster!
- Jinne
- Site Admin
De koppenmaker van Voetbalzone is er me er een:

Wouters vindt twee keepers mager en krijgt Verhoeven erbij
Toornstra van ADO naar Utrecht.
Salvador Dali
Salvador Dali
Goed bezig daar in Utrecht!Duke schreef:Toornstra van ADO naar Utrecht.

Er moeten ook wat grootverdieners weg, heb ik begrepen. Maar dit is een goede move, kunnen ze hem volgend seizoen voor veel aan PSV verkopen.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Haha, precies. Daar dacht ik ook al aan. Al heeft Utrecht dit seizoen geen wedstrijd meer tegen waarin hij kan excelleren. Dan maar tegen PSV. ;-)
Komt goed uit aangezien PSV zaterdag tegen Ado moet spelen 

- Jinne
- Site Admin
Bovenberg naar NEC en Gerndt waarschijnlijk naar Young Boys.
Toornstra is de volgende speler die Utrecht voor een minimaal 5 keer zo´n hoog bedrag gaat doorverkopen als wat ze voor die jongen hebben neergelegd. Wel een streep door de rekening voor Heerenveen die hem als back-up plan hadden bij een vertrek van Djuricic.
Wel onbegrijpelijk dat Utrecht met Toornstra sneller is dan alle andere (sub)toppers of beter gezegd dat iedereen zo langzaam is. Die jongen blinkt al meer dan 2 jaar overduidelijk uit.
Wel onbegrijpelijk dat Utrecht met Toornstra sneller is dan alle andere (sub)toppers of beter gezegd dat iedereen zo langzaam is. Die jongen blinkt al meer dan 2 jaar overduidelijk uit.
Toornstra is een uitstekende Eredivisievoetballer, maar hij is de afgelopen 2 jaar niet beter geworden.
Ik denk dus niet dat hij in de toekomst een flink bedrag gaat opleveren, hij past wel goed bij het niveau van Utrecht.
Ik denk dus niet dat hij in de toekomst een flink bedrag gaat opleveren, hij past wel goed bij het niveau van Utrecht.
Sterk debuut van Toornstra tegen Twente.
Ik denk dat je dit flink mis hebt. Absolute versterking voor een sterk Utrecht. Uitstekende aankoop.Baseman schreef:Toornstra is een uitstekende Eredivisievoetballer, maar hij is de afgelopen 2 jaar niet beter geworden. Ik denk dus niet dat hij in de toekomst een flink bedrag gaat opleveren, hij past wel goed bij het niveau van Utrecht.
ik denk t ook..wimpey schreef:Ik denk dat je dit flink mis hebt. Absolute versterking voor een sterk Utrecht. Uitstekende aankoop.Baseman schreef:Toornstra is een uitstekende Eredivisievoetballer, maar hij is de afgelopen 2 jaar niet beter geworden. Ik denk dus niet dat hij in de toekomst een flink bedrag gaat opleveren, hij past wel goed bij het niveau van Utrecht.
Over 2-3 jaar speelt hij in de top 3 in Nederland!
2-3 jaar? Komende zomer doet Brands een bod op hem.

En de transferperiode daarna weer. Althans, dat zal ie Toornstra wijs proberen te maken.Yopi schreef:2-3 jaar? Komende zomer doet Brands een bod op hem.![]()
Inderdaad, niet alleen voor Utrecht is die jongen een absolute versterking. Als hij zou aansluiten bij bijvoorbeeld Feyenoord of Twente dan is hij ook meteen een speler die ervoor zorgt dat het middenveld er kwalitatief op vooruit gaat. Ook bij het huidige Ajax zou hij in mijn ogen niet misstaan wanneer je hem afzet tegenover Schöne (of Poulsen).wimpey schreef:Ik denk dat je dit flink mis hebt. Absolute versterking voor een sterk Utrecht. Uitstekende aankoop.Baseman schreef:Toornstra is een uitstekende Eredivisievoetballer, maar hij is de afgelopen 2 jaar niet beter geworden. Ik denk dus niet dat hij in de toekomst een flink bedrag gaat opleveren, hij past wel goed bij het niveau van Utrecht.
Let maar op: Utrecht gaat ook op Toornstra flink cashen.
Knap debuut van Toornstra, maar hij is 'al' 24.
Dus dat hij nog vele miljoenen meer waard zou moeten gaan worden betwijfel ik, een uitstekende speler voor de subtop.
Dus dat hij nog vele miljoenen meer waard zou moeten gaan worden betwijfel ik, een uitstekende speler voor de subtop.
wimpey schreef:En de transferperiode daarna weer. Althans, dat zal ie Toornstra wijs proberen te maken.Yopi schreef:2-3 jaar? Komende zomer doet Brands een bod op hem.![]()

Face your fears and live your dreams, No Fear
- Jinne
- Site Admin
Je moet hem dus snel halen als PSV zijnde!Baseman schreef:Knap debuut van Toornstra, maar hij is 'al' 24.
Lijkt me wel een mooi scenario aankomende zomer, Ajax troeft Psv af en haalt Maher, Psv schakelt over op plan B en haalt Toornstra.
- Jinne
- Site Admin
Kali waarschijnlijk naar Anderlecht deze zomer.
John van den Brom creëert wel een hele enclave daar. Wel echt typisch een speler voor hem.
Wat mij telkens opvalt als ik beelden van Utrecht voorbij zie komen is dat de tribunes behoorlijk leeg zijn. Je zou denken dat naast de resultaten ook de huidige speelwijze de aanhang zou moeten aanspreken. Alleen ik bespeur enkele duizenden toeschouwers minder dan een decennium geleden. Met Harold Wapenaar. En Fransie Adelaar.
Wat mij telkens opvalt als ik beelden van Utrecht voorbij zie komen is dat de tribunes behoorlijk leeg zijn. Je zou denken dat naast de resultaten ook de huidige speelwijze de aanhang zou moeten aanspreken. Alleen ik bespeur enkele duizenden toeschouwers minder dan een decennium geleden. Met Harold Wapenaar. En Fransie Adelaar.