Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Italië

Bericht door Lionel » ma jun 11, 2012 11:39 pm

Je gaat er sowieso op achteruit. Maar met de 5 miljoen die ze overhouden kunnen ze een schuld aflossen :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jun 14, 2012 8:47 am

Isla is in onderhandeling met Juventus. Zou een uitstekende transfer zijn. Juventus bouwt rustig verder aan een topteam.Asamoah gaat ook die kant op.

- Kolarov naar Inter of Juve
- Thiago Silva blijft bij Milan
- Jovetic naar Chelsea?

peter

Bericht door peter » wo jun 20, 2012 10:01 pm

Juventus wil Verratti van Pescara. Groot talent. Als ruilmateriaal is ene Ousim Bouy in de picture. Bouy heeft al nee gezegd tegen een verkoop (mede-eigendom), maar wellicht komt het wel van een verhuur.

En hij zat nog wel zo dicht tegen het eerste aan. :smallgrin.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 21, 2012 10:18 am

Sergio Windt II.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Arthur

Bericht door Arthur » do jun 21, 2012 10:43 am

Mooi. Ik hoop dat spelers die rechtstreeks van de opleiding naar het buitenland gaan zonder uitzondering allemaal keihard falen.
Één succesverhaal en het hek is van de dam.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 21, 2012 11:01 am

De Dominee schreef:Sergio Windt II.
Wie? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2012 11:04 am

Arthur schreef:Één succesverhaal en het hek is van de dam.
Krul?
Tegenover de enkele uitzonderingen staan tientallen mislukkingen...maar dat houdt ze in de toekomst toch niet tegen, de combi van veel geld en een grote club doet wonderen.

Arthur

Bericht door Arthur » do jun 21, 2012 12:04 pm

Baseman schreef:
Krul?
Tegenover de enkele uitzonderingen staan tientallen mislukkingen...maar dat houdt ze in de toekomst toch niet tegen, de combi van veel geld en een grote club doet wonderen.
Bij Ajax uit de opleiding, bedoel ik. Als je bij een club speelt die toch de jeugd geen kans geeft, dan vind ik het wel logisch dat je weggaat.
Bij Ajax weet je dat je, als je goed genoeg bent, gewoon een kans in het eerste gaat krijgen. Het moet zo duidelijk mogelijk zijn dat dat vrijwel de enige manier is om een succesvolle, internationale carrière te krijgen.

Krul doet het aardig, maar speelt natuurlijk ook niet bij Manchester, Juventus of Madrid.

Toppie

Bericht door Toppie » do jun 21, 2012 12:15 pm

Clarence S weg bij AC Milaan. Volgens SS

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 21, 2012 12:21 pm

Arthur schreef:
Baseman schreef:
Krul?
Bij Ajax uit de opleiding, bedoel ik. Als je bij een club speelt die toch de jeugd geen kans geeft, dan vind ik het wel logisch dat je weggaat.
Bij Ajax weet je dat je, als je goed genoeg bent, gewoon een kans in het eerste gaat krijgen. Het moet zo duidelijk mogelijk zijn dat dat vrijwel de enige manier is om een succesvolle, internationale carrière te krijgen.

Krul doet het aardig, maar speelt natuurlijk ook niet bij Manchester, Juventus of Madrid.
En die jongen is ook geen 20 meer. Laatste seizoen pas doorgebroken.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 25, 2012 5:56 am

Je bedoelt in vergelijking met al die jonge keepers die doorbreken in Nederland?
Kom op zeg, onzin om de doorbraak van Krul te ontkennen :excited.gif: Die jongen heeft eindelijk zijn kans gekregen en doet het uitstekend.

Alexander

Bericht door Alexander » ma jun 25, 2012 10:11 am

Zou prima zijn als die Bouy weg rot in de lagere divisies van het Italiaans voetbal. Die zien we dan over een jaar of 3 bij De Graafschap terug.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 25, 2012 2:53 pm

Baseman schreef:Je bedoelt in vergelijking met al die jonge keepers die doorbreken in Nederland?
Kom op zeg, onzin om de doorbraak van Krul te ontkennen :excited.gif: Die jongen heeft eindelijk zijn kans gekregen en doet het uitstekend.
Ik denk dat Krul veel verder had kunnen zijn als hij was gebleven.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » di jun 26, 2012 9:32 am

Zoals Vorm, Vermeer, Cillissen en Ruiter?
Vorm is 5 jaar ouder en keept sinds vorig seizoen bij een veel kleiner team in de PL, Vermeer is 2 jaar ouder en was vorig seizoen pas voor het eerst basiskeeper bij Ajax, Cillissen is een jaar jonger en doet het fantastisch op de bank bij Ajax, Robbin Ruiter is een jaar ouder en gaat dit seizoen voor het eerst de kans krijgen in de Eredivisie.

Jeroen Zoet heeft nog de meeste toekomst van de jongere keepers in Nederland, pas 21 (dus 3 jaar jonger dan Krul) en hij heeft reeds een volledig seizoen gekeept in de Eredivisie. Daar komt het komende seizoen weer bij, dus hij doet op zijn leeftijd op een goed niveau tenminste veel ervaring op.

Op je 24e basiskeeper zijn in de subtop van de PL, hoeveel verder had Krul kunnen komen in jouw ogen?

Rachid

Bericht door Rachid » di jun 26, 2012 12:21 pm

Ik heb zo'n vermoeden dat Krul over niet al te lange tijd DE keeper van Nederland gaat worden, als Stekenburg niet beter gaat presteren in Italie. Zover ik dat kan beoordelen is Krul al duidelijk verder dan Stekelenburg op die leeftijd.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Rachid

Bericht door Rachid » di jun 26, 2012 12:25 pm

[quote="Baseman"]Jeroen Zoet heeft nog de meeste toekomst van de jongere keepers in Nederland, pas 21 (dus 3 jaar jonger dan Krul) en hij heeft reeds een volledig seizoen gekeept in de Eredivisie. Daar komt het komende seizoen weer bij, dus hij doet op zijn leeftijd op een goed niveau tenminste veel ervaring op.

quote]

Ik vind het echt nog te vroeg om dat te beweren voor een keeper, helemaal op basis van een seizoen RKC.

peter

Bericht door peter » di jun 26, 2012 2:01 pm

Rachid schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat Krul over niet al te lange tijd DE keeper van Nederland gaat worden, als Stekenburg niet beter gaat presteren in Italie. Zover ik dat kan beoordelen is Krul al duidelijk verder dan Stekelenburg op die leeftijd.
Stekelenburg op het EK was weer meer dan prima. Die speelt 'ie er echt niet zo maar uit, hoor.

Verder laat Bert vMarwijk nu wel zien dat het niet uit maakt of je goed, slecht of überhaupt speelt. Kuyt ging mee, Van der Wiel stond in de basis, Afellay stond in de basis etc. etc.

Rachid

Bericht door Rachid » di jun 26, 2012 7:44 pm

Peter schreef:
Rachid schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat Krul over niet al te lange tijd DE keeper van Nederland gaat worden, als Stekenburg niet beter gaat presteren in Italie. Zover ik dat kan beoordelen is Krul al duidelijk verder dan Stekelenburg op die leeftijd.
Stekelenburg op het EK was weer meer dan prima. Die speelt 'ie er echt niet zo maar uit, hoor.

Verder laat Bert vMarwijk nu wel zien dat het niet uit maakt of je goed, slecht of überhaupt speelt. Kuyt ging mee, Van der Wiel stond in de basis, Afellay stond in de basis etc. etc.
Stekelenburg vond ik goed, niet "meer dan prima", vind ik een beetje teveel credit.
Wel moet Krul naar een grote club en presteren (om iemand als Van Marwijk überhaupt aan het denken te zetten).

Nu ik dit typ vraag ik me af hoe het destijds met De Goey en Van der Sar is gegaan? Heeft De Goey nog als 2e keeper gefungeerd achter Van der Sar, toen hij geen eerste keeper meer was of heeft ie toen zelf bedankt?

peter

Bericht door peter » di jun 26, 2012 7:56 pm

Stekelenburg heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de clashes met Duitsland en Portugal geen 5 of 6-1 werden. Te veel credit? Ach, het was niet makkelijk om met de kraan open te dweilen. Vertekend beeld door het dramatische Nederland, want hij stond echt prima te keepen.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di jun 26, 2012 11:04 pm

Peter schreef:Stekelenburg heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de clashes met Duitsland en Portugal geen 5 of 6-1 werden. Te veel credit? Ach, het was niet makkelijk om met de kraan open te dweilen. Vertekend beeld door het dramatische Nederland, want hij stond echt prima te keepen.
Vond hem ook goed keepen, maar ik heb wel eens de indruk dat zoiets niet gezegd mag worden; Willems deed het goed, Van Persie was de beste spits op het EK, maar werd niet begrepen (Wenger), met dat soort opmerkingen scoor je.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 27, 2012 8:16 am

Vonden jullie de 2-0 van Gomez onhoudbaar?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jun 27, 2012 8:35 am

Op die laatste wedstrijd na was ik niet onder de indruk van Stekelenburg, hij is volgens mij niet beter geworden daar in Italie.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 27, 2012 8:52 am

Dat is 1 ding wat zeker is. Voetballen is hij zelfs verleerd.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 28, 2012 6:22 am

Rachid schreef:Ik vind het echt nog te vroeg om dat te beweren voor een keeper, helemaal op basis van een seizoen RKC.
Ik zeg dit dan ook puur op basis van zijn leeftijd, ervaring en het niveau waarop hij keept, vergeleken met de andere jonge(re) keepers.
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat Zoet een topper gaat worden, maar het is inderdaad nog erg vroeg voor dit soort uitspraken.
Peter schreef:Stekelenburg heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de clashes met Duitsland en Portugal geen 5 of 6-1 werden. Te veel credit? Ach, het was niet makkelijk om met de kraan open te dweilen. Vertekend beeld door het dramatische Nederland, want hij stond echt prima te keepen.
Het doelpunt van Denemarken was niet onhoudbaar, evenals de 2-0 van Duitsland.
Hoe Stekelenburg dan goed gekeept kan hebben is mij een raadsel.

Ik vond hem wel de minst slechte Nederlander, na Sneijder. Mede door een goed optreden tegen Portugal.
Maar hij keepte absoluut minder dan tijdens het WK en dat is een slechte zaak, hij zou juist beter moeten worden ipv slechter...zijn jaar bij Roma heeft hem geen goed gedaan.

peter

Bericht door peter » di jul 03, 2012 7:35 pm

Ferguson bevestigt vertrek Pogba naar Juventus en haalt uit
Dinsdag, 3 juli 2012 om 19:55

Sir Alex Ferguson heeft zich neergelegd bij het vertrek van Paul Pogba. De middenvelder beschikte over een aflopend contract bij Manchester United en kon bijtekenen, maar wees een aanbieding voor een nieuwe verbintenis af. Juventus heeft nog altijd geen melding gemaakt van de komst van de middenvelder, maar Ferguson zegt dat Pogba al getekend heeft in Turijn.
/

Voor de negentienjarige Fransman blijft het zodoende bij drie invalbeurten voor United in de Premier League. "Pogba heeft voor Juventus getekend", zei Ferguson op MUTV. "Dat is teleurstellend. Ik denk niet dat ze (Pogba en diens zaakwaarnemer Mino Raiola, red.) ons enig respect hebben gegeven en als ze op die manier doorgaan, dan is het maar beter dat ze dat ver van ons huis vandaan doen."

Evenals Pogba wees ook Ezekiel Fryers een aanbieding voor een nieuw contract bij United af, maar Ferguson heeft vertrouwen dat de vleugelverdediger nog wel terugkeert naar de club. "Ik weet niet precies wat er gaat gebeuren, hij heeft geen contact meer met de club", zei Ferguson. "Maar zijn zaakwaarnemer heeft nog wel contact met de club en ik kan alleen maar aannemen dat hij nog terugkeert naar United voor de trainingen.

VZ
Die Raiola is een rat, maar voor Juventus is hij nu dus wel goud waard. Toptalent.

Plaats reactie