MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » di mei 08, 2012 9:04 pm

:ajaxsmiley.gif:

Vanavond zitten we in Memphis bij de Redbirds AAA.

Gisteren zaten we bij AA. Daar stond een 19-jarige jongen op de heuvel uit de Dominicaanse Republiek met een 0.90 ERA. Staat 8 innings briljant te gooien, 1 speler voorbij het eerste honk gelaten en de Braves staan met 2-1 voor. In de 9de inning
heeft hij 2 uit maar geeft een vrije loop zodat de honken vol zijn. Wat doet die lul van een manager, hij haalt hem ERAF! Wat leert die knul daar nu van? Geef hem de kans om zichzelf uit de problemen te pitchen. Nee die zak ziet dat zijn W/L record al niet best is en gaat voor de overwinning. Wat een lul, je bent een opleiding, maar nee weer een zak die alleen met zijn eigen carrière bezig is, ik hoop dat de Atlanta Braves hem gelijk eruit flikkeren als ze het horen.

Ik heb de manager uitgescholden en ben weggegaan, de loser. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo mei 09, 2012 8:20 pm

At Bat van Chapman net: 100 mph, 100 mph, 99 mph, 101 mph.

Nu catweazle op de heuvel bij de Brewers.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 10, 2012 3:29 pm

Vandaag nog tweemaal tegen Texas, brrrrrrrrr ben blij dat we die niet te vaak krijgen. Van het weekend Tampa en volgende week de MFY, waar ik bij ben, daarna de serie, waar ik ook bij ben, tegen de Nats.

Worden 10 lastige dagen voor de Orioles.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do mei 10, 2012 4:18 pm

Mets hebben net de Phillies gesweeped (met zowel Halladay en Lee op de heuvel). In Philly! Gebeurde voor het laatst in 2006.
Het is dat ik zie met welk team, hoeveel geblesseerden er zijn en dat de Phillies bullpen er een zootje van maakte de afgelopen dagen (copypaste van Mets vorige week), anders zou ik nog hoop gaan krijgen op een mooi seizoen. Eerst maar eens kijken of we na de AS-break nog boven de .500 staan.

Wel boeiend dat een aantal topfavorieten (Angels, Phillies, Red Sox en een beetje Yankees) zo moeizaam op gang komt. Cardinals lijken niet zo'n last te hebben van het vertrek Pujols. De Brewers des te meer van het vertrek van Prince Fielder!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » do mei 10, 2012 9:16 pm

InnerHarbour schreef:Vandaag nog tweemaal tegen Texas, brrrrrrrrr ben blij dat we die niet te vaak krijgen. Van het weekend Tampa en volgende week de MFY, waar ik bij ben, daarna de serie, waar ik ook bij ben, tegen de Nats.

Worden 10 lastige dagen voor de Orioles.
Nou, dat is geen slecht begin. :-)

zeux

Bericht door zeux » do mei 10, 2012 9:17 pm

Krijg nou wat.

Back to back to back HR's.

Oeps... Colby Lewis houdt niet zo van de O's zeiden de commentatoren al. :-)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mei 11, 2012 2:25 pm

Heb het niet gezien, zat in Nashville bij een saaie AAA wedstrijd in een vervallen Ballpark. Texas heeft gewoon een beter team, moet je verder niet moeilijk over doen en gelukkig zijn dat je ze niet te vaak treft. Per jaar 19 keer de Rays, MFY en de RS is al lastig genoeg. :ajaxsmiley.gif:

Die Mets van jou zijn keurig begonnen 18 en 13, niets mis mee.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za mei 12, 2012 3:42 am

Hmmmm, stink loss voor de Mets vanavond.

Kwamen prachtig terug van 3-0 achterstand tot 5-3 voor. Tweede helft 8ste, één uit en, damn, cruciale error van Davis die Reyes op het honk brengt, waarna deze scoort. In comes Francisco in de negende als de closer met 5-4 voorsprong: blows the save and loses the game. Een closer met een 6.59 ERA, dan weet je dat je aan één punt voorsprong in de laatste inning eigenlijk niet genoeg hebt.

Die error van Davis - op een standaard play - was echter de killer.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mei 12, 2012 3:18 pm

Prachtige "come from behind" overwinning op het sterke Tampa. Soms zit ik me af te vragen "wie zijn die Orioles en wat hebben jullie met de originele gedaan". :ajaxsmiley.gif:

Alleen aan kop in de ALE en het is mei, moet niet gekker worden. :blub.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo mei 13, 2012 9:29 pm

Ik hoop dat dit de laatste inning is die ik Francisco ooit als 'closer' heb zien gooien. What a fuck up. (En Acosta faalt voor zijn examen).

zeux

Bericht door zeux » ma mei 14, 2012 10:51 pm

[url=http://www.nypost.com/p/blogs/metsblog/ ... vr.it}Mets keep Francisco as closer[/url]

Neeeeeeeeeeeeee! No fucking way. Grrrrrr.
Niet alleen bij de Marlins was Francisco een drama, daarvoor gaf hij ook veel te veel runs op. Hij kwam al in Miami met een 6.00 ERA. Je moet echt met twee, drie runs voorsprong de negende in wil het eventueel wat worden.
Bad decision.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 16, 2012 3:23 pm

Gisteren @ THE Yard. Prachtige overwinning op de MFY en hun steeds stiller wordende fans. :drecul.gif:

De verbeteringen zoals het weghalen van die grote muur in het flagcourd en daar een veel lager hek neerzetten en het rooftop terras in het outfield maken CY werkelijk het beste Ballpark op Wrigley Field na. :headbang.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mei 19, 2012 3:09 pm

Gisteren een sterk Orioles gezien bij de Nats wat ook sterk is. O's spelen .650 belachelijk, maar ik geniet ervan zolang het duurt. :headbang.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za mei 19, 2012 3:43 pm

Volgens mij riep je jaren geleden al dat het vanaf 2012 moest gebeuren. Nou, je lijkt gelijk te krijgen.

Mag ook wel, als je bijna 15 jaar lang bij de Draft uit de top-picks kan kiezen. :-)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 21, 2012 8:27 am

Ja dat klopt maar om nu te zeggen dat het gebeurd met het farmsystem, gedeeltelijk. De nieuwe manager heeft Chen uit Japan gehaald en Hammel aangetrokken voor Gutrie. Verder nog wat oude free agents die het goed doen.

Overigens heb ik geen enkele illusie dat de stand er in september nog zo uitziet hoor. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma mei 21, 2012 11:30 am

Ach, jullie fixeren je veel te veel op de stand. Wat maakt het nou uit of je eerste of laatste staat er is altijd wel iets om van te genieten? Als je maar niet naar de Angels hoeft te kijken. :)

zeux

Bericht door zeux » ma mei 21, 2012 11:58 am

Oh, absoluut. Veel te genieten zelfs. Iedere avond staat MLB.com aan. En zeker niet alleen de Mets.

Maar uiteindelijk gaat het spelletje om presteren natuurlijk. Net als bij voetbal. En als je onderaan staat, komen de 'leuke dingen' behoorlijk verel minder voorbij dan als je een stukkie hoger staat.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma mei 21, 2012 4:40 pm

Is ook zo. Moet mijn opmerking dan ook vooral zien in het licht van de dramatische start van mijn cluppie.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 21, 2012 6:00 pm

Een 151 miljoen payroll brengt je niet ver dezer dagen. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mei 27, 2012 9:27 am

YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo mei 27, 2012 10:45 am

4 games tussen de nr 1 en de nr 5 in de NL East, waarbij de nummer laatst de gedoodverfde favoriet is. Alles behoorlijk ruim boven de .500. Ze domineren daarmee ook de Wild Card Race.
Vorig jaar om deze tijd stonden de Nationals 9,5 games achter op de Phillies, die toen soeverein bovenaan stonden.

Ook in de AL East zit alles behoorlijk dicht bij elkaar, ook allemaal .500 of meer.

In de andere divisies zijn de verschillen veel groter, vooral in de NL West. De Dodgers staan daar al met een straatlengte voor op de Giants.

Het meest competitieve baseball wordt momenteel aan de oostkust gespeeld.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jun 01, 2012 7:22 am

%^&*$^&%$^%^*%^&*()^Q#$*) Markakis met een gebroken hand, boven alle andere geblesseerde. Nou het was leuk om te zien dat ze bovenin meespeelde, ik verwacht een laatste plaats aan het eind van volgende week.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo jun 03, 2012 8:22 pm

woohoo, 10 uit de laatste 11, 2 over 500 en bij winst vandaag op 2.5 wins van de Rangers :smile-ajax.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo jun 03, 2012 11:36 pm

Dubbel schreef:woohoo, 10 uit de laatste 11, 2 over 500 en bij winst vandaag op 2.5 wins van de Rangers :smile-ajax.gif:
Moeten ze er nu wel een zwik scoren in de negende...

Pujols fly out met honken vol op een cruciaal moment. Hij slaat wel beter (zie ik ook in mijn Fantasy), maar dit zijn toch de momenten waarvoor je hem hebt gehaald en zo onchristelijk veel geld voor hebt betaald.

Maar goed, het seizoen is nog niet op de helft en hij lijkt op te warmen.

zeux

Bericht door zeux » ma jun 04, 2012 10:47 am

Het moet niet gekker worden.

Mets staan Cardinals (tot eind mei de hitleaders in de MLB als ik mij niet vergis) in drie wedstrijden één punt toe (na 25 scoreless innings) en scoren er zelf 19.

When will this fairy tale end?

Plaats reactie