Als zout in de wonde voor Sylvie?Alexander schreef: Rutten naar Grunn?

Huistra's elftal presteerde al een pot of 17 amper. Piekten wel op het juiste moment tegen psv trouwens. Hulde dus.

Ron Jans terug naar Grunn?
Moderator: mods
Als zout in de wonde voor Sylvie?Alexander schreef: Rutten naar Grunn?
www.ad.nlMaaskant nieuwe trainer FC Groningen
Robert Maaskant volgt Pieter Huistra op als hoofdtrainer van FC Groningen. De eredivisieclub heeft voor vanmiddag een persconferentie belegd waarbij de nieuwe trainer wordt gepresenteerd.
Onder meer RTV Noord en Omroep Brabant weten al te melden dat het Maaskant is geworden. De 43-jarige Schiedammer, die in Nederland bij onder andere RBC Roosendaal en NAC Breda werkte, zou naar verluidt voor één jaar tekenen.
Op diverse internetfora zoemden al namen rond, onder anderen van Adrie van Tiggelen, Alfons Groenendijk en Robert Maaskant. Oud-international Van Tiggelen is oud-speler van FC Groningen en thans hoofdtrainer van hoofdklasser Heerjansdam. Groenendijk trainde afgelopen seizoen FC Den Bosch.
Maaskant vertrok onlangs bij het Poolse Wisla Krakau en is tijdelijk hoofdcoach van het Amerikaans Texas Dutch Lions. Hij blijft echter beschikbaar voor interessante aanbiedingen uit Nederland of andere Europese landen. zo liet hij eerder weten.
FC Groningen presenteerde gisteren met Mitchell Schet (RKC), Michael de Leeuw (De Graafschap) en Género Zeefuik (PSV) drie nieuwe spelers die de selectie het komende seizoen van een kwaliteitsinjectie moeten voorzien.
Volgens directeur Hans Nijland is de nieuwe trainer gekend in de versterkingen. 'De toekomstige trainer is op de hoogte van de komst van deze drie spelers. En ik kan je verklappen dat hij er zeer tevreden over is. De volgorde hoefde wat ons betreft niet zo te zijn dat we eerst een trainer aantrekken en daarna pas spelers. Wij hebben bij FC Groningen een uitstekend scoutingsnetwerk en assistent-trainers die prima over de komst van spelers kunnen beslissen', aldus Nijland vandaag in AD Sportwereld.
De club uit de Martinistad besloot twee weken geleden de samenwerking met Huistra te verbreken. Aanleiding waren de slechte resultaten in de tweede helft van het afgelopen seizoen.
Heb altijd het idee gehad dat hij ooit Ajax zou gaan trainen! Ik vind het een vakman, maar goed die zijn wel vaker bij Ajax mislukt.Duke schreef:Leuk dat ie weer terug is. Ik heb hem altijd wel een interessante trainer gevonden, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
http://www.ad.nlMaaskant nieuwe trainer FC Groningen
Robert Maaskant volgt Pieter Huistra op als hoofdtrainer van FC Groningen. De eredivisieclub heeft voor vanmiddag een persconferentie belegd waarbij de nieuwe trainer wordt gepresenteerd.
Onder meer RTV Noord en Omroep Brabant weten al te melden dat het Maaskant is geworden. De 43-jarige Schiedammer, die in Nederland bij onder andere RBC Roosendaal en NAC Breda werkte, zou naar verluidt voor één jaar tekenen.
Op diverse internetfora zoemden al namen rond, onder anderen van Adrie van Tiggelen, Alfons Groenendijk en Robert Maaskant. Oud-international Van Tiggelen is oud-speler van FC Groningen en thans hoofdtrainer van hoofdklasser Heerjansdam. Groenendijk trainde afgelopen seizoen FC Den Bosch.
Maaskant vertrok onlangs bij het Poolse Wisla Krakau en is tijdelijk hoofdcoach van het Amerikaans Texas Dutch Lions. Hij blijft echter beschikbaar voor interessante aanbiedingen uit Nederland of andere Europese landen. zo liet hij eerder weten.
FC Groningen presenteerde gisteren met Mitchell Schet (RKC), Michael de Leeuw (De Graafschap) en Género Zeefuik (PSV) drie nieuwe spelers die de selectie het komende seizoen van een kwaliteitsinjectie moeten voorzien.
Volgens directeur Hans Nijland is de nieuwe trainer gekend in de versterkingen. 'De toekomstige trainer is op de hoogte van de komst van deze drie spelers. En ik kan je verklappen dat hij er zeer tevreden over is. De volgorde hoefde wat ons betreft niet zo te zijn dat we eerst een trainer aantrekken en daarna pas spelers. Wij hebben bij FC Groningen een uitstekend scoutingsnetwerk en assistent-trainers die prima over de komst van spelers kunnen beslissen', aldus Nijland vandaag in AD Sportwereld.
De club uit de Martinistad besloot twee weken geleden de samenwerking met Huistra te verbreken. Aanleiding waren de slechte resultaten in de tweede helft van het afgelopen seizoen.
Waarom? Hij heeft het op diverse adressen steeds niet meer dan redelijk gedaan.Duke schreef:Leuk dat ie weer terug is. Ik heb hem altijd wel een interessante trainer gevonden, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Iemand anders in het dorp dacht natuurlijk dat hij dat al was.wimpey schreef:Waarom? Hij heeft het op diverse adressen steeds niet meer dan redelijk gedaan.Duke schreef:Leuk dat ie weer terug is. Ik heb hem altijd wel een interessante trainer gevonden, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ik ken Robert, we komen uit hetzelfde dorp. Hij is nogal ijdel en denkt God's gift voor vrouwen en voetbal te zijn. Hetgeen in de praktijk nogal meevalt, lijkt me...
Jinne schreef: Iemand anders in het dorp dacht natuurlijk dat hij dat al was.
Daarom heb ik het werkterrein ook al snel verlegd. En vergroot vooral.Duke schreef: In Bathmen is daar niet veel voor nodig, Jinne.
.Omdat Zeefuik met Jong Oranje verplichtingen had, doet hij maandagochtend pas zijn verhaal over de transfer naar Groningen. "Ik wist van de interesse en heb een goed gesprek gehad met de club. Daar bleek uit dat ze me heel graag wilden hebben, het verhaal sprak me aan", aldus Zeefuik op de clubsite.
"Ik kreeg een zeer goed gevoel bij Groningen, waardoor de keuze duidelijk was. Er hebben enkele grote namen in de spits gelopen en Groningen is een club waar ik me verder kan ontwikkelen. Groningen is voor mij weer een stap hoger dan NEC."
"Ik ken Groningen alleen van de keren dat ik tegen ze heb gespeeld. Wat ik wel weet, is dat er een fanatieke aanhang is die achter hun club staat. Bij Jong Oranje heb ik met Leandro Bacuna gesproken en ik heb ook nog contact gehad met Virgil van Dijk. Zij hebben gezegd dat ik het direct moest doen en ook uit die gesprekken kreeg ik een goed gevoel", besluit hij