Vond het ook arrogante flikkertjes. Woensdag zat ik in hetzelfde vak. Ze voelden zich te goed om, net als iedereen deed, op te staan voor de kampioen toen dat gezongen werd en een beetje te juichen toen Ajax scoorde.

Moderator: mods
Oke, dan ligt jouw lat heel laag. Ik weet niet of ik daar trots op zou zijn.Jinne schreef:Ach, zelfs met middenmoot/degradatiemateriaal worden we in de eredivisie nog kampioen.
Olij heeft zijn minpunten maar op de lijn is hij zeer sterk. Akkoord, de backs Voest en Anderson zijn niet goed genoeg. De voorhoede ook niet, Lumu is veel te wisselvallig en laat het zelden tot nooit zien in het Nederlands elftal maar heeft potentieel. Wat betreft Vloet en Elton kan je weinig speciale dingen van verwachten, van Sanoh trouwens ook. Overschatte speler maar zit er niet bij. Snap wel totaal niet dat Menig is geselecteerd, zal vast en zeker wel komen door de AEGON Future Cup.D_skilled schreef:Minder elftal dan vorig seizoen, denk ik. In feite hebben Elton, Djavan en Queensy niets te zoeken in het Nederlands elftal. Ik was zelfs verbaasd dat Elton in de EK-kwalicatie en de wedstrijden daarvoor een basisplaats had. Wat is er bijv. met Sanoh gebeurd? Het had gescheeld als Kishna fit was. De sterkste linie is het middenveld. Tonny moet de kar gaan trekken en daarin heb ik het volste vertrouwen in. Wat mij betreft dé aanjager van de ploeg. Vorig seizoen vormde hij bij Feyenoord met Nathan Ake een goed blok op het middenveld en dat is door Stuivenberg in ere hersteld. Daarvoor kan Thom Haye spelen, die met zijn overzicht en trap de buitenspelers kan voeden. Het gevaar zal ook vanaf het middenveld moeten komen, want voorin kun je op weinig stootkracht rekenen met Rai Vloet en Elton Acolatse. Het elftal mist verder goede backs. Ik denk dat het centrum vaststaat met Bazoer en Hendrix. Al met al heeft het elftal meer zwakke plekken dan vorig seizoen, waarvan vooral Nick de Bondt en Daan Disveld de dissonanten waren.Oscarito schreef:Altijd interessant om te volgen dit.
Wat vind je van dit team, D?
De eerste lichting die beoordeeld mag worden op de ingrepen van JC, is de huidige D1/D2, m.a.w. nog een paar jaar wachten tot er weer een goede voetballer bij Ajax doorbreekt, dit alles volgens Jongkind de schrijver van dat beroemde rapport.Jinne schreef:Het wordt nu toch allemaal beter?
10 May 2012
Group B Netherlands 17:30 Poland (Eurosport 1).
Opstelling Nederland: Nick Olij; Djavan Anderson, Riechedly Bazoer, Jorrit Hendrix, Joris Voest; Nathan Ake, Thom Haye, Tonny Trinidade de Vilhena; Wouter Marinus, Pascal Huser, Queensy Menig.
Groningen - PSV in 2003 niet gezien?Rishi schreef:Hahaha dit heb ik nog nooit gezien. Centrale verdedigers passen de bal veertig keer naar elkaar.
In deze wedstrijd konden ze vrijuit spelen, maar tegen Georgie speelde ze afwachtend. In de eerste helft waren ze heel matig, maar in de tweede helft ging het beter lopen. De snelle omschakeling is ook van dit Duitse ploeg het handelsmerk.Oscarito schreef:Hebben jullie Duitsland gezien? Wat een verschil met Nederland in spelvreugde, spelopvatting en uiteindelijk ook in kwaliteit.
De hand van Stuivenberg is duidelijk zichtbaar op dit elftal.
Tja, zie daar het verschil tussen de Nederlanders en Duitsers tegenover het verleden. Die oude Nederlandse spelopvatting is nauwelijks meer ergens terug te vinden in ons land. Afgelopen WK was het puur genieten van de Duitsers, dat zal de komende zomer niet anders zijn.Benji schreef:Ik vond het eerlijk gezegd beschamend om te zien, Oscarito. Het ergste was dat ze het blijkbaar op een akkoordje hadden gegooid met de Polen, bedroevend dat dat resultaatgerichte al op deze leeftijd z'n intrede heeft gedaan.
Idd. Die worden fluitend europees kampioen. Spelen ook het beste en aantrekkelijkste voetbal.Oscarito schreef: Afgelopen WK was het puur genieten van de Duitsers, dat zal de komende zomer niet anders zijn.