NEC 2011-2012
Moderator: mods
Re: NEC 2011-2012
Ach... Engeland-duitsland was ook een prachtig doelpunt. Het gebeurt overal. Had vitesse zelf maar meer moeten scoren.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Tja, en dit streep je dan toch weg .. op het einde ..
Maar wat een bangvogeltjes voetbal van Vitesse ..
Maar wat een bangvogeltjes voetbal van Vitesse ..
Blij met de punten ...
Dat vind ik dus lulkoek. Als er geen arbitrale fouten waren gemaakt had Vitesse simpel gewonnen. That's a fact. Lullen over "had Vitesse maar meer moeten scoren" is onzin.
Maar thuis moet Vitesse alsnog kunnen winnen. Ze waren vandaag de betere ploeg.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Vond ik niet.
Moet goedkomen dus!
Moet goedkomen dus!
Maar jij bent partijdig en ik geheel objectief... 
Als Van Ginkel gewoon de 0-2 maakt wint Vitesse eenvoudig. En ook bij 1-2 was er niks aan de hand. Totdat Braamhaar de show steelde.

Als Van Ginkel gewoon de 0-2 maakt wint Vitesse eenvoudig. En ook bij 1-2 was er niks aan de hand. Totdat Braamhaar de show steelde.
Nec speelt eigenlijk altijd beter in onderlinge potjes. De twee competitiewedstrijden heerste nec ook beide keren. Qua team is het gewoon beter. Individueel heeft vitesse meer betere spelers.
Wouter ook Vitesse heeft soms het " geluk " van een Scheidsrechterlijke fout .. Dus ...Wouter schreef:Dat vind ik dus lulkoek. Als er geen arbitrale fouten waren gemaakt had Vitesse simpel gewonnen. That's a fact. Lullen over "had Vitesse maar meer moeten scoren" is onzin.
Blij met de punten ...
Wouter schreef:Maar jij bent partijdig en ik geheel objectief...
Als als als....... Als vitesse alles had gewonnen waren ze dit jaar al kampioen geworden
- Ramona
Das woar... sorry.
Stom gedoe met 'waar is het feesie'; maar omdat jullie dat al zongen, was 't natuurlijk genieten.
Ben dan ook schor nu.

Stom gedoe met 'waar is het feesie'; maar omdat jullie dat al zongen, was 't natuurlijk genieten.
Ben dan ook schor nu.

Welneee. Vitesse heeft dat nooit en moet altijd alles op eigen kracht doen. Is jordania nou een gelukkig man?999 schreef:Wouter ook Vitesse heeft soms het " geluk " van een Scheidsrechterlijke fout .. Dus ...Wouter schreef:Dat vind ik dus lulkoek. Als er geen arbitrale fouten waren gemaakt had Vitesse simpel gewonnen. That's a fact. Lullen over "had Vitesse maar meer moeten scoren" is onzin.
Kom op, zo veel pech (of in het geval van nek geluk) met een scheidsrechter is zeldzaam, hoor. Ik kan me niet herinneren dat Vitesse ooit zodanig is bevoordeeld. Ze hebben wel eens een onterechte strafschop gehad, maar twee doelpunten als cadeautje van de scheids? Neuh.
Ik hoop in elk geval dat die Zeefuik zondag jankend het veld af gaat. Is misschien niet politiek correct, maar voor mijn part breekt hij zijn been.
Hoezo "ook". Vandaag heersten ze helemaal niet. Alleen Braamhaar heerste.De twee competitiewedstrijden heerste nec ook beide keren.
Ik hoop in elk geval dat die Zeefuik zondag jankend het veld af gaat. Is misschien niet politiek correct, maar voor mijn part breekt hij zijn been.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik moet Wouter ook gelijk geven, Vitesse had dit moeten winnen maar de scheidsrechter stak er eigenhandig een stokje voor. Ik denk ook dat ze het in de Gelredome gewoon gaan afmaken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En veldhuizen. Moet die aansteller dan dood neervallen? Nah... Vind ik niet.
En ja... Nec speelde beter maar ik kan me voorstellen dat je dat door al deze frustraties niet ziet.
Wat een leven he... Vitessesupporter zijn is zo eenvoudig nog niet.
En ja... Nec speelde beter maar ik kan me voorstellen dat je dat door al deze frustraties niet ziet.
Wat een leven he... Vitessesupporter zijn is zo eenvoudig nog niet.
- Ramona
'Gewoon'...hmmzzz...
Ik denk dus van niet, Thijs.
Deze wedstrijden zijn nooit 'gewoon'.
Ik denk dus van niet, Thijs.
Deze wedstrijden zijn nooit 'gewoon'.
Tuurlijk wel ... En ergens in dat bolletje van jou weet jij dat ook wel .. Overgens fluit het trio naar eer en geweten en is er geen sprake van cadeautjes.Maar goed, ergens heb ik het idee dat je veul kwaaier bent op het bangigvoetbal wat Vitesse vanavond liet zien dan op de Scheids ..Wouter schreef:Kom op, zo veel pech (of in het geval van nek geluk) met een scheidsrechter is zeldzaam, hoor. Ik kan me niet herinneren dat Vitesse ooit zodanig is bevoordeeld. Ze hebben wel eens een onterechte strafschop gehad, maar twee doelpunten als cadeautje van de scheids? Neuh.
Blij met de punten ...
NEC 2011-2012
Een scheidsrechterlijke fout heeft in zo'n playoff-wedstrijd natuurlijk wel meer gevolgen dan in de gewone competitie.banjavi schreef:Welneee. Vitesse heeft dat nooit en moet altijd alles op eigen kracht doen. Is jordania nou een gelukkig man?999 schreef:Wouter ook Vitesse heeft soms het " geluk " van een Scheidsrechterlijke fout .. Dus ...Wouter schreef:Dat vind ik dus lulkoek. Als er geen arbitrale fouten waren gemaakt had Vitesse simpel gewonnen. That's a fact. Lullen over "had Vitesse maar meer moeten scoren" is onzin.
Dat ligt eraan welke wedstrijd in de competitie het betreft. Als zo een fout vorig jaar bij ajax twente (laatste wedstrijd) was geweest was het wellicht nog wel erger
was die bal nu echt niet over de lijn?
Als ik de beelden zie dan is hij bij de laatste keer dat hij de grond raakt bijna over de lijn. Dan komt hij nog 20cm ofzo omhoog. Ik kan het na bestudering van de beelden niet definitief zeggen, dus een grove fout van de scheidsrechter vind ik het niet.
Als ik de beelden zie dan is hij bij de laatste keer dat hij de grond raakt bijna over de lijn. Dan komt hij nog 20cm ofzo omhoog. Ik kan het na bestudering van de beelden niet definitief zeggen, dus een grove fout van de scheidsrechter vind ik het niet.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik denk dat het probleem is dat de scheidsniet direct floot maar echt veel later. Brommetje stond wel te mopperen langs de lijn maar hij heeft het echt nooit kunnen zien.
Actie van seefuik vind ik wel geniaal. Iemand naar de grond trekken en daar een pingel voor krijgen.
Wouter moet even een nachtje slapie doen en dan weet hij ook wel dat nec de betere was
Actie van seefuik vind ik wel geniaal. Iemand naar de grond trekken en daar een pingel voor krijgen.
Wouter moet even een nachtje slapie doen en dan weet hij ook wel dat nec de betere was
Zweefduik deed zijn naam alle eer aan. Je kunt wel merken dat hij van PSV gehuurd is.
De 3-2 leek me ook geen doelpunt, maar als je Van de Struik opstelt vraag je hier wel een beetje om.
De 3-2 leek me ook geen doelpunt, maar als je Van de Struik opstelt vraag je hier wel een beetje om.
NEC 2011-2012
Wat een flapdrol die Braamhaar.
Kom maar op met de voorbeelden dan. En misschien proberen ze naar eer en geweten te fluiten, maar bij die 3-2 liet die grensrechter zich gewoon beïnvloeden door het publiek. Steekt pas na een halve minuut zijn vlag omhoog.Tuurlijk wel ... En ergens in dat bolletje van jou weet jij dat ook wel .. Overgens fluit het trio naar eer en geweten en is er geen sprake van cadeautjes.
Ja, dikke lul. 53 procent balbezit voor Vitesse. Schoten op doel: 5-11 in het voordeel van Vitesse. Hoekschoppen: 4-9. Vitesse stond voor en er was niks aan de hand totdat Braamhaar een overtreding van Zeefuik beloonde met een strafschop.Wouter moet even een nachtje slapie doen en dan weet hij ook wel dat nec de betere was
Piet heeft daar als Nijmegenaar natuurlijk ook een handje van, maar valt in het niet bij Zeefuik. Vooral op het laatst toen Annan wilde ingooien was het erg. Die gozer ging eerst in de weg staan en stortte daarna ter aarde alsof Annan hem had neergehoekt, terwijl Annan hem niet eens had aangeraakt. Wat een vieze matennaaier ben je dan zeg.En veldhuizen. Moet die aansteller dan dood neervallen? Nah... Vind ik niet
- Ramona
Waar issut feesie...hierrrrrrrrrr issut... Priceless.
Gelijkspelleke is voldoende...Come onnnnnn, EnieSee!!!

Gelijkspelleke is voldoende...Come onnnnnn, EnieSee!!!
Nec is altijd de slechte lompe club als ze tegen vitesse spelen maar o o o wat hebben de arnhemmers het moeilijk met dat team altijd. Het is ook niet niks om als topclub het telkens maar af te moeten leggen tegen die boeren uit nijmegen. Het leven is zo vreselijk oneerlijk. Ze moeten altijd vitesse hebben.. Wij zijn groot en nec is klein en nog kunnen we niet winnen van ze. Ik snap het wouter.
Maarja. Zondag dan maar weer een keer proberen het gelijk te halen toch?
Maarja. Zondag dan maar weer een keer proberen het gelijk te halen toch?