NEC 2011-2012
Moderator: mods
Re: NEC 2011-2012
In elk geval is iedereen bij Vitesse fit. Dat was in januari wel anders.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Op oorlogssterkte zelfs, lees ik in de krant van Arn...uh Gelderland.

Mwah, het kan wel wat uitmaken dat Annan er weer bij is. Zonder hem krijgt Vitesse wel opvallend veel meer doelpunten tegen dan met hem. Verder hoop ik op een goede dag van Ibarra. Een mooie speler vind ik dat; snel, kan een mannetje passeren en heeft ook nog een flinke pegel in zijn poten.
Maar ik vind "overall" niet dat de ploegen elkaar kwalitatief veel ontlopen, al lijken veel media Vitesse hoger in te schatten. Vitesse heeft echter een minder middenveld (die trage Van der Heijden tegenover Schöne bijvoorbeeld, brrr). Daarnaast vind ik Babos op zijn oude dag nog steeds één van de beste keepers in de eredivisie.
Maar ik vind "overall" niet dat de ploegen elkaar kwalitatief veel ontlopen, al lijken veel media Vitesse hoger in te schatten. Vitesse heeft echter een minder middenveld (die trage Van der Heijden tegenover Schöne bijvoorbeeld, brrr). Daarnaast vind ik Babos op zijn oude dag nog steeds één van de beste keepers in de eredivisie.
- Ramona
NEC 2011-2012
Come ONNNN, EnieSee!!!
Die penalty is belachelijk, maar dit 'doelpunt' slaat alles. Ik denk dat die bal niet eens een beetje over de lijn is.
Ik zit alleen de 2e helft te kijken, maar die is trouwens wel fantastisch.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vitesse wordt echt genaaid zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Belchinezen!
Treurig dat in zo'n belangrijke wedstrijd door de scheidsrechter de ploeg die anders had gewonnen verliest.
In dat verband wel een interessant artikeltje:

Treurig dat in zo'n belangrijke wedstrijd door de scheidsrechter de ploeg die anders had gewonnen verliest.
In dat verband wel een interessant artikeltje:

I think I lost my fucking headache
De voetballend beste ploeg heeft gewonnen. Dat is toch eerlijk?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Tja, verloren van het arbitrale trio.
Dat dit miljoenenteam niet met 5-0 wint van nec ligt niet aan het arbitrale trio hoor maar aan de kwaliteit van vitesse.
Nee, dit lag echt aan het arbitrale trio. Kan er niks anders van maken. Hoe veel Vitesse besteed zou hebben aan spelers (helemaal niet zo veel als jij beweert overigens) heeft daar niks mee te maken. Als je een onterechte strafschop tegen krijgt en er een doelpunt wordt toegekend dat geen doelpunt was, verlies je dankzij het arbitrale trio. En over de mogelijke strafschop voor Chanturia heb ik het dan nog niet eens.
Die Zeefuik is wel de ultieme matennaaier trouwens. Bah, wat een smerig toneelspel op het eind. Had daar geel voor moeten krijgen, maar kreeg dat uiteraard niet.
Die Zeefuik is wel de ultieme matennaaier trouwens. Bah, wat een smerig toneelspel op het eind. Had daar geel voor moeten krijgen, maar kreeg dat uiteraard niet.
- Ramona
Waaaaar is het feeeeestje...
Hahahahaaaaaa...niet in het uitvak dus!!!

Hahahahaaaaaa...niet in het uitvak dus!!!

Laatst gewijzigd door Ramona op do mei 10, 2012 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En veldhuizen... Die stelde zich niet aan? :-)
Nee... Dat doen ze in arnhem niet... Alleen in nijmegen. Het valt me op dat onderlinge duels van de kampioen van volgend jaar en nec altijd toch net iets te hoog gegrepen zijn voor de arnhemmers.
Maar zondag mogen jullie het goedmaken hoor. Het is nog lang niet gespeeld
Nee... Dat doen ze in arnhem niet... Alleen in nijmegen. Het valt me op dat onderlinge duels van de kampioen van volgend jaar en nec altijd toch net iets te hoog gegrepen zijn voor de arnhemmers.
Laatst gewijzigd door Banjavi op do mei 10, 2012 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ramona
Nee, dan die plofkop.
Dit nemen ze niet meer af iig!

Dit nemen ze niet meer af iig!

Bangigvoetbal van Vitesse, met een coach waar van tijd wordt dat ie is rustig op zijn stoeltje blijft zitten ...
Blij met de punten ...
Tja, als jij niet wil zien dat de scheidsrechter grote fouten heeft gemaakt en Vitesse flink benadeeld werd, houdt het op.banjavi schreef:En veldhuizen... Die stelde zich niet aan? :-)
Laat ze maar feest vieren in Nijmegen. Ze zijn er nog lang niet.
Het is toch diep treurig, sta je een heel seizoen ver boven NEC, word je misschien door de scheids uitgeschakeld.
I think I lost my fucking headache
Ah joh... Volgend jaar Cl voor deze kampioenen en je bent deze avond snel weer vergeten.
Braamhaar is gewoon een prutser, dat is algemeen bekend. En maar weer eens bewezen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Niet ver genoeg dus. Een plaatsje maar.LucaS schreef:Het is toch diep treurig, sta je een heel seizoen ver boven NEC, word je misschien door de scheids uitgeschakeld.
- Ramona

Ongeloofloos, nietwaar?
Benieuwd naar de beelden btw. In mijn ogen was bal achter de lijn.
Maar ja, ik had geen herhaling bij... Buiten dat, terechte winnaars. 2 Keer terugkomen van achterstand... 'Cupfighters'...

Heb live gekeken. De bal was duidelijk op de lijn. En de strafschop was een struikelpartij van Zeefuik zelf, die Van der Struijk meetrok in zijn val.
Laatst gewijzigd door Wouter op do mei 10, 2012 8:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.